    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    From: gobo <g...@p...onet.pl>
    Subject: Przydomowa oczyszczalnia - osobny kanal wentylacyjny
    Date: Sun, 4 Dec 2016 22:30:58 +0100

    Hej,
    W moim domu bedzie jeden pion kanalizacyjny (akurat uklad pomieszczen
    jest taki, ze lazienki sa nad soba). Oczywiscie pion konczy sie
    kominkiem na dachu. Bylem przekonany, ze to wystarczy. Zaczalem jednak
    czytac instrukcje niektorych oczyszczalni przydomowych i np. Sotralentz
    wymaga drugiej, osobnej wentylacji wysokiej!
    Czy spotkaliscie sie z takim rozwiazaniem?
    Mam dac 20cm styropianu na elewacje, wiec moge rure puscic po scianie,
    bo srodka kuc nie bede. Pod rure wkleje troche aerozelu, by nie robic
    niepotrzebnie mostka. Rure wpuszcze do budynku w nieogrzewanym strychu i
    wyprowadze drugi kominek wentylacyjny.
    Pytanie - czy to ma sens? Nie spotkalem sie z osobna wentylacja do
    oczyszczalni, ale jesli ma mi cos pozniej smierdziec to ja zrobie.
    Jaka jest Wasza opinia w tym temacie?
    Pozdrawiam
    Piotr