  • 1. Data: 2014-05-10 18:17:47
    Temat: Przygotowanie do wylania posadzek
    Od: ArekM <a...@g...com>

    Witam!

    Powoli zaczynam sie do tematu przygotowywać, i zrodziło się kilka tematów/pytań :)

    1) Planuje dać 10 cm styropianu, na to 3 cm styro systemowego do podłogówki. Mam
    rozłożonych kilka rurek instalacji wod-kan, elektryka w wzmocnionych peszlach. Całość
    w dwóch-trzech miejscach (przecięcia) zajmuje tyle miejsca, ze z tych 10 zostaje moze
    ze 2 cm. Czy ma to duży wpływ na późniejsza utratę ciepła przez podłogę?

    2) Z tego co się naczytałem pod styro powinno się dawać folię. Czy moge nią
    "przykryć" instalacje wod-kan i elektryke? O ile pod elektrykę jeszcze dałoby się to
    zrobić, ale pod wode nie bardzo - rurki są przymocowane po podłoża.

    3) A może nie dawać folii pod styro? U mnie nie ma takiej mozliwości, aby wilgoć
    dostawała się dołem.

    --
    PozdrawiAM

  • 2. Data: 2014-05-13 02:50:17
    Temat: Re: Przygotowanie do wylania posadzek
    Od: "kiki" <s...@l...pl>

    "ArekM" <a...@g...com> wrote in message
    ps.com...
    Witam!

    1. masz dać folię pod styro
    2. Styro powinno mieć 20cm na podłodze, a nie 10, bo będzie czuć w nogi
    3. robiąc podłogówkę wężyki mają być wypełnione wodą pod ciśnieniem chyba
    2.5 bara (niech mnie ktos poprawi ile barów)
    4. Każdy brak izolacji to potencjalny grzyb.

  • 3. Data: 2014-05-13 17:41:59
    Od: "Aleksander" <f...@f...fake>

    "kiki" wrote in message news:53716c49$0$2144$65785112@news.neostrada.pl...

    > 4. Każdy brak izolacji to potencjalny grzyb.

    ... no tu zdania są podzielone.
    Ktoś pisał, że właśnie przez folię czy inną izolację woda z
    pękniętego wężyka zatrzymała się między folią a styropianem i
    zanim to jakoś odparuje, to coś tam może urosnąć.