  • 11. Data: 2014-10-18 23:30:28
    Temat: Re: Przyklejanie gniazd i puszek natynkowych
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 18 Oct 2014 14:02:28 -0700 (PDT), Kris napisał(a):

    > A kleiłeś takie lapy klejem montazowym dla porównania?

    No w sumie nie :)

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 12. Data: 2014-10-18 23:43:55
    Od: dolniak <d...@g...com>

    Lampy i elementy narażone na obciążenia (np gniazda) mocuje się tylko na wkrętach,do
    muru.Wynika z tego,że wkręty muszą być dluższe niż warstwa styropianu+ dlugość
    kolka.Między styro a element warto dać przekladkę ,o której pisalem.Inne sposoby
    mocowania to fuszerka.
    Zresztą,u siebie rób jak chcesz.
    dolniak

  • 13. Data: 2014-10-18 23:51:28
    Od: k...@g...com

    W dniu sobota, 18 października 2014 20:06:33 UTC+2 użytkownik Maciek napisał:
    > Czolem,
    >

    > Mam do zamontowania w garazu kilka natynkowych gniazdek elektrycznych i
    >
    > puszek. Sciana to styropian zacigniety klejem z siatka. Czy sa jakies
    >
    > przeciwwskazania, zeby takie elementy zamocowac do sciany klejem
    >
    > montazowym, np. Patex?
    >
    > Myslalem o klejeniu bezposrednio albo o przykreceniu gniazd do przyklejonej
    >
    > listwy z OSB.
    >

    > --
    >
    > //\/\aciek
    >
    > docktor(a)poczta.onet.pl

    Jesteś bez szans żeby po przyklejeniu do styropianu dało się z tego korzystać.

  • 14. Data: 2014-10-18 23:54:45
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu sobota, 18 października 2014 23:43:55 UTC+2 użytkownik dolniak napisał:
    > Lampy i elementy narażone na obciążenia (np gniazda) mocuje się tylko na
    >wkrętach,do muru.
    Jakieś paragrafy na to przedstawisz czy to tylko takie Twoje "chciałobysie"?

  • 15. Data: 2014-10-19 00:46:01
    Od: k...@g...com

    W dniu sobota, 18 października 2014 23:54:45 UTC+2 użytkownik Kris napisał:

    >wkrętach,do muru.
    >
    > Jakieś paragrafy na to przedstawisz czy to tylko takie Twoje "chciałobysie"?

    czasami od paragrafów bardziej liczy się własne doświadczenie. Na mój gust Maciek was
    wkręca bo nie można być takim głupim żeby gniazda przyklejać do styropianu i potrafić
    pisać.

  • 16. Data: 2014-10-19 08:49:05
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 18 Oct 2014 15:46:01 -0700 (PDT), k...@g...com
    napisał(a):

    > czasami od paragrafów bardziej liczy się własne doświadczenie. Na mój gust Maciek
    was wkręca bo nie można być takim głupim żeby gniazda przyklejać do styropianu i
    potrafić pisać.

    Spadaj do kurnika :) Sprobuj oderwac cos, co jest porzadnie przyklejone
    powierzchnia pow. 50 cm2 (zespol 3 gniazd) do poprawnie nalozonej warstwy
    kleju z siatka.
    Gwarantuje, ze sie zdziwisz.

    Ale pewnie i tak skonczy sie przykrecaniu do kolkowanej listwy.

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 17. Data: 2014-10-19 09:26:13
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 2014-10-18 o 20:06, Maciek pisze:
    > Myslalem o klejeniu bezposrednio albo o przykreceniu gniazd do przyklejonej
    > listwy z OSB.
    Czyli estetyka jest u Ciebie na dalszym planie.
    W takim razie przymocuj listwę z OSB (jak już koniecznie musisz to na
    kleju), a do listwy przykręc osprzęt.
    Klejenie gniazd bezpośrednio na cienką skorupę tynku MUSI skończyć się
    prędzej, czy później oderwaniem.
    Jacek

  • 18. Data: 2014-10-19 09:38:42
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 19 Oct 2014 09:26:13 +0200, Jacek napisał(a):

    > Czyli estetyka jest u Ciebie na dalszym planie.

    Este... co? :)

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 19. Data: 2014-10-19 13:19:18
    Od: k...@g...com

    W dniu niedziela, 19 października 2014 08:49:05 UTC+2 użytkownik Maciek napisał:

> [...]
    >
    > kleju z siatka.
    >
    > Gwarantuje, ze sie zdziwisz.
    >

    > Ale pewnie i tak skonczy sie przykrecaniu do kolkowanej listwy.

    To przyklej. Zabrania Ci ktoś. Mam w kuchni dwa gniazdka a powinny być trzy. Ściana z
    cegły puszka pod te gniazda wmurowana w ścianę. Wyciąganie wtyczek wyrywało całość ze
    ściany. Na kołki było, na gips, teraz jest na klej do styropianu i kołki. Ale to
    Twoja ściana i styropian. Po chuj pytasz jak wiesz lepiej. No chyba ze jesteś
    Rosjaninem. Rosjanin jak zadaje pytanie jak zna właściwą odpowiedz. Jak ktoś udzieli
    innej to nabiera do niego podejrzeń.

  • 20. Data: 2014-10-19 18:31:59
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 2014-10-19 o 09:38, Maciek pisze:

    > Este... co? :)

    Masz tu jeszcze link do fajnej lampy ;-)

    http://gfx.dlastudenta.pl/images/scroll/a/84/df4b66f
    0dd717d835b3444a9cd3fcf7738317_basic.jpg

    Jacek