  • 11. Data: 2016-06-29 17:08:31
    Temat: Re: Pytanie o ekhm... stosunki sąsiedzkie.
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Wed, 29 Jun 2016 16:57:57 +0200, Pete <n...@n...com> wrote:
    > Dodatkowe elementy - 1,5m

    Jakie dodatkowe elementy zmniejszają dystans o 1.5m?
    Zamiast przytulać się do sąsiada na siłę ile przepisy pozwolą bym
    raczej oddalał się max ile to możliwe.

    --
    Marek

  • 12. Data: 2016-06-29 17:16:55
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2016-06-29 o 17:08, Marek pisze:

    > Jakie dodatkowe elementy zmniejszają dystans o 1.5m?

    W PB masz katalog.

    > Zamiast przytulać się do sąsiada na siłę ile przepisy pozwolą bym raczej
    > oddalał się max ile to możliwe.

    Działka miejska, z drugiej strony też na maks do granicy, więc w innym
    wypadku musiałbym stodołę stawiać.
    A że w PZP układ kalenicowy, to i stodoła by odpadła.

    Więc musiałbym wieżę postawić zamiast parterówki.

    --
    Pete

  • 13. Data: 2016-06-29 20:19:01
    Od: "Irek.N." <t...@j...taki.jest.pl>

    Ciach

    Już Ci współczuję :(
    W mojej okolicy nic takiego, ani przy domu, ani przy firmie, wręcz
    odwrotnie.

    Irek.N.

  • 14. Data: 2016-06-29 20:21:29
    Od: "Irek.N." <t...@j...taki.jest.pl>

    > o to to. O swoje trzeba zadbac ale wobec perspektywy wielu lat wspolsasiedztwa
    wojne mozna odlozyc na potem a najpierw sprobowac polubownie :)

    Z doświadczenia wiem, że pierwszy kontakt zazwyczaj definiuje relacje.
    Tutaj jak widać zaczęło sie kiepsko, więc obawiam się czy da się to po
    "miłości" załatwić na dłużej.

    Miłego.
    Irek.N.