  • 1. Data: 2009-02-23 02:24:05
    Temat: Pytanie o wykladzine
    Od: "Jan-xx" <j...@g...pl>

    Hej!

    Wlasnie znalazlem te grupe z nadzieja, ze znajde tu odpowiedz dotyczaca
    wykladziny. Nie jest to pytanie domowe, ale mozna znajda sie fachowcy.

    Otoz szukam wykladziny do sklepu z rzemioslem artystycznym - takiej
    dywanopodobnej. Rzecz jasna - beda wchodzic klienci z ulicy, w butach. Mam
    na oku jedna, ale nie wiem, czy sie nadaje - chodzi przede wszystkim o to,
    zeby nie lapala brudu i zeby byla trwala. W opisie stoi, ze wykonana w 100%
    z polypropylene. Sprzedawca twierdzi, ze bedzie ok, ale z kolei dalej w
    opisie stoi, ze "heavy domestic". Wykladzina ma wlos krotki, zawiniety w
    "kuleczki" - to sie chyba nazywa - petelkowy. Co myslicie?

    Pozdrawiam,

    --
    Jan-xx

  • 2. Data: 2009-02-23 06:48:49
    Temat: Re: Pytanie o wykladzine
    Od: Panslavista <p...@g...com>

    On 23 Lut, 03:24, "Jan-xx" <j...@g...pl> wrote:
> [...]
    > opisie stoi, ze "heavy domestic". Wykladzina ma wlos krotki, zawiniety w
    > "kuleczki" - to sie chyba nazywa - petelkowy. Co myslicie?

    Kup sobie sztuczną trawę. Pętelki łapią brud. Jeżeli pod spodem masz
    beton lub inne twarde i nienasiąkliwe podłoże sztuczna trawa bedzie
    najlepsza - w chodnikach - da się zrolować, wyprać itd. Przydałaby się
    maszyna do prania, bo usługi prania pochłoną masę kasy, znacznie
    więcej niż wydatek na maszynę. Pójdzie w koszty. Amortyzacja itd.

  • 3. Data: 2009-02-23 07:02:15
    Od: Panslavista <p...@g...com>

> [...]
    > opisie stoi, ze "heavy domestic". Wykladzina ma wlos krotki, zawiniety w
    > "kuleczki" - to sie chyba nazywa - petelkowy. Co myslicie?

    Tu masz linka:
    http://www.tamex.com.pl/index.php?act=offerp&sub=mai
    n&id=13

    Jest to sprzedawca, ale wymienił szkołę - czyli użytkownika - możesz
    zebrac opinie...

  • 4. Data: 2009-02-23 07:05:57
    Od: Panslavista <p...@g...com>

    On 23 Lut, 07:48, Panslavista <p...@g...com> wrote:

> [...]
    > więcej niż wydatek na maszynę. Pójdzie w koszty. Amortyzacja itd.- Ukryj cytowany

    Inna sprawa - cały wystrój - rośliny, lustra na ścianach klonujące
    przestrzeń, stoiska. Wszystko zalezy od posadzki i powierzchni sklepu
    - w małym lepsza twarda antyposlizgowa nawierzchnia, w duzym tak jak
    napisałem - sztuczna trawa...