  • 1. Data: 2009-02-23 07:04:54
    Temat: Czyszczenie wykladziny?
    Od: "Krzysztof" <k...@g...pl>

    Witam
    Jest sobie wykladzina w pokoju, ktora wykazuje juz slady
    zabrudzenia.Zasadniczo nie cala,lecz pewne miejsca ktorei szczegolnie byly
    narazone na wielokrotne chodzenie.Stoimy przed wyborem ,kupic nowa czy tez
    bawic sie wczyszczenie.Tzn chodzi o czyszczenie ,gdzie wypozycza sie
    odkurzac pioracy i pewne odpowiednie plyny i robi sobie to samemu.
    Chodzi mi o doswoadczenie innych -czy ma to sens ,tzn jaki efekt na jak
    dlugo czy tez lepiej kupic nowa
    Pozdrawiam wszystkich

  • 2. Data: 2009-02-23 08:34:57
    Temat: Re: Czyszczenie wykladziny?
    Od: Panslavista <p...@g...com>

    On 23 Lut, 08:04, "Krzysztof" <k...@g...pl> wrote:
> [...]
    > odkurzac pioracy i pewne odpowiednie plyny i robi sobie to samemu.
    > Chodzi mi o doswoadczenie innych -czy ma to sens ,tzn jaki efekt na jak

    Zależy z jakiego materiału zrobiona. Proponuję próbę prania na
    sucho - Carpet Shampoo firmy Amway i szczotka - apliikator -
    niezbędna, bo jej konstrukcja wytwarza medium piorące z koncentratu
    szamponu. Dzięki temu zestawowi mimo wydatku jest on opłacalny i
    wielokrotnego uzytku. Przy okazji warto kupić mały aplikator do
    tapicerki - foteli, także samochodowych. Medium piorącym jest pianka,
    która łączy się z brudem i po wyschnięciu usuwamy proszek z niej
    powstały odkurzaczem. Czyszczenie skuteczne, 1l koncetratu moze
    spokojnie wystarczyć na rok... Plamy trwałe można próbować usunąć
    płynem Zoom, lub odplamiaczem do prania.
    Oczywiście - są maszyny piorące na mokro - zazwyczaj podłoga
    (parkiet, panele itp.) cierpią po praniu na wzdęcia...
    Czyli quod libet...

  • 3. Data: 2009-02-23 08:53:55
    Od: Panslavista <p...@g...com>

    On 23 Lut, 09:34, Panslavista <p...@g...com> wrote:

> [...]
    > Oczywiście - są maszyny piorące na mokro - zazwyczaj podłoga
    > (parkiet, panele itp.) cierpią po praniu na wzdęcia...

    Linki:
    http://www.amway.pl/catalog?category=1100

    Nr kat.: 100711
    AMWAY(tm) Szampon do dywanów i obić tapicerskich 1 l

    Nr kat.: 100715
    AMWAY(tm) Szczotka do czyszczenia dywanów 1 szt.

    Nr kat.: 100719
    AMWAY(tm) Szczotka do czyszczenia tapicerki 1 szt.

    Nr kat.: 8213
    ZOOM(tm) Koncentrat płynu czyszczącego 1 litr

    Butelka do rozcieńczania Zooma (nie tylko):
    Nr kat.: 1355
    AMWAY(tm) Plastikowa butelka z nakładką 1 szt.

    W zasadzie to wystarczy, aby samemu wyprać sobie dywan czy wykładzinę
    bez wielkich nakładów finansowych czy pracy. Szczotka do dywanów po
    złożeniu pozwala pracować w pozycji stojąc, szczotka do tapicerki jest
    wielkosci małej butelki, w jej rączce jest miejsce na medium piorące.

  • 4. Data: 2009-02-23 09:24:17
    Od: "Jackare" <...@s...uk.de.pl>

    Uzytkownik "Krzysztof" <k...@g...pl> napisal w wiadomosci
> [...]
    > odkurzac pioracy i pewne odpowiednie plyny i robi sobie to samemu.
    > Chodzi mi o doswoadczenie innych -czy ma to sens ,tzn jaki efekt na jak

    Ma sens. Wypozycza sie na pewno w sklepie sieci KOMFORT, czy w jakichs
    innych - nie wiem. Za wypozyczenie sie nei placi ale trzeba kupic u nich ich
    plyny. Zeby dobrze wyprac trzeba miec troche wprawy troche wiecej sily i
    duuuzo cierpliwosci. To nie jest szybka robótka i jest to dosc ciezka praca.
    Pranie ekstrakcyjne gwarantuje prawie zawsze swietne odnowienie kolorów i
    przywrócenie blasku wykladzinie czy dywanowi.
    W dywanie zostanie po praniu 15-20% wilgoci - trzeba pozwolic temu dobrze
    wyschnac - temperatura i wentylacja. Jezeli nie wyschnie bedzie paskudnie
    smierdziec.
    --
    Jackare

  • 6. Data: 2014-04-20 13:26:41
    Od: t...@g...com

    Psia kupa

  • 5. Data: 2014-04-20 13:26:41
    Od: t...@g...com

    Psia kupa

  • 7. Data: 2014-04-20 15:40:46
    Od: k...@g...com

    W dniu poniedziałek, 23 lutego 2009 09:53:55 UTC+1 użytkownik Panslavista napisał:

> [...]
    > złożeniu pozwala pracować w pozycji stojąc, szczotka do tapicerki jest
    > wielkosci małej butelki, w jej rączce jest miejsce na medium piorące.

    Spierdalaj ze spamem na bambus. Wszystkie preparaty które ta dziadowska firma,
    działająca na zasadzie piramidy, sprzedaje są chuja warte. Kiedyś mnie zainteresowało
    dlaczego termin przydatności jest na nalepce a nie wydrukowany na opakowaniu. Jak
    zerwałem nalepkę to się okazało że ten co był na opakowaniu dawną upłynął. Najtańszy
    proszek z kiosku Ruchu pierze lepiej niż ich zajebisty koncentrat.

  • 8. Data: 2014-04-20 22:08:12
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    4...@g...com
    *Użytkownik* napisał(-a):

    > Spierdalaj ze spamem na bambus.

    A tak poza tym, post z problem sprzed pięciu lat :D

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 9. Data: 2014-04-20 22:31:17
    Od: k...@g...com

    W dniu niedziela, 20 kwietnia 2014 22:08:12 UTC+2 użytkownik Big Jack napisał:
    > W wiadomości

    4...@g...com

    > A tak poza tym, post z problem sprzed pięciu lat :D

> [...]

    Kogutek nierychliwy ale sprawiedliwy.

  • 10. Data: 2014-04-21 08:13:11
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości