  • 1. Data: 2009-02-23 09:12:13
    Temat: PORADA - NIE JEST TO REKLAMA !!!
    Od: Panslavista <p...@g...com>

    Często spotykam się z zapytaniemi jak sobie poradzić z problemem
    domowym. Podaję środki i sposoby korzystania z nich firmy Amway - bo
    te są skuteczne i niedrogie, jeżeli ktoś je stosuje zgodnie z
    zaleceniem. Nie trzeba być sprzedawcą tych środków - można je kupować
    od sprzedawców nie angażując się w biznes.
    Kiedyś gdy byłem sprzedawcą kupiłem broszurę / ulotkę z której
    łatwo wyszukać środki do problemów z czyszczeniem czy praniem domowym.
    Zadzwoniłem przed chwilą do Amwaya i uzyskałem namiary. Gdy będziecie
    szukać porady zadzwońcie do Działu Koordynatorów 022 32 71 900 i
    dogadajcie się o otrzymanie takiej broszury nr kartalogowy 105 467
    (bez spacji).
    Tam naprawdę jest krótkie kompendium "co i czym w domu"...

    Strona firmy Amway:
    http://www.amway.pl

  • 2. Data: 2009-02-23 09:37:55
    Temat: Re: PORADA - NIE JEST TO REKLAMA !!!
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    skończ z tym sekciarskim spamem

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 3. Data: 2009-02-23 09:55:58
    Od: Panslavista <p...@g...com>

    On 23 Lut, 10:37, Jan Werbiński <j...@j...com>
    wrote:
    > skończ z tym sekciarskim spamem
    >
    > --
    > Jan Werbiński       O0oo....._[:]) bul, bul, bul
    > Prywatnahttp://www.janwer.com/
    > Nasza siechttp://www.fredry.net/

    Pobulgotaj dłużej... bo wchodzi na to, że masz oddech krótki...

  • 4. Data: 2009-02-23 20:05:01
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Panslavista wrote:
> [...]
    > (bez spacji).
    > Tam naprawdę jest krótkie kompendium "co i czym w domu"...

    rotfl...

    a teraz jeszcze amway. :)

  • 5. Data: 2009-02-23 20:14:07
    Od: Panslavista <p...@g...com>

    On 23 Lut, 21:05, "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> wrote:

    > rotfl...
    >
    > a teraz jeszcze amway.  :)

    Panie Smyjor po co to panu?

  • 6. Data: 2009-02-24 13:48:05
    Temat: Re: TWOJA PORADA - TO ZDRADA!!!!
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

  • 7. Data: 2009-02-24 16:54:08
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    Użytkownik "Panslavista" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...

    > Pobulgotaj dłużej... bo wchodzi na to, że masz oddech krótki...

    Powiem delikatnie i subtelnie - wypierdalaj stąd.

    --
    SQLwysyn
    sqlwysyn.blog.onet.pl

  • 8. Data: 2009-02-24 18:17:40
    Od: Panslavista <p...@g...com>

    On 24 Lut, 17:54, "SQLwysyn" <s...@s...pl> wrote:
> [...]
    wiadomościnews:5308c6e8-bdde-4760-8077-1cc833c5db0a@
    f3g2000yqf.googlegroups.com...

    > Powiem delikatnie i subtelnie - wypierdalaj stąd.

    Powiem skutecznie:

    Nie jestem u ciebie, zbiornico GWna.

    Wstaw sobie zęby, zbiornico GWna, przejdziesz na Oracle...

  • 9. Data: 2009-02-24 23:16:55
    Od: "kogutek" <k...@o...pl>

> [...]
    > (bez spacji).
    > Tam naprawdę jest krótkie kompendium "co i czym w domu"...

    Ktoś mnie już agitował do produktów tej firmy. Zaciekawiły mnie nalepki z
    terminem przydatności. Z ciekawości zdrapałem kilka. Pod nimi były wydrukowane
    bezpośrednio na opakowaniach terminy przydatności. Tak od 2 do 4 lat wstecz.
    Może i dobre te produkty jak są nie przeterminowane.