  • 1. Data: 2009-02-23 09:39:38
    Temat: Kabina prysznicowa
    Od: "Adax" <A...@o...pl>

    Witam! Mam nadzieję, że ten temat kabinki można tu zapodać, bo nie znam
    innej grupy :)
    Będę robił remont mieszkania w bloku, mala łazienka 200x170 cm i mam tam
    już 15 lat najprostszą kabinkę narożną bez żadnych "wodotrysków" 90x90.
    Wiem, że ten rozmiar dla tej łazienki jest optymalny, więc nic większego
    nie chciałbym umieszczać.

    Rozglądając się w salonach, widzę wiele bajerów, a czytając w necie cztam
    wiele złych opini o tych bajerach ;)
    Co sądzicie o kabinie z hydromasażem (dod. pompa) i sauną? Jaki model ew.
    byłby w tym najlepszy?

    Podaję pierwszy lepszy przykład chińskiej "Kostaryki", która fajowo
    wygląda, a ponoć wszytko to, to ponoć tylko gadżety.
    http://www.allegro.pl/item560668957_kabina_prysznico
    wa_90_kostaryka_sauna_hydromasaz.html

    B. proszę o dyskusję i podzielenie się doświadczeniem. Pozdrawiam

  • 2. Data: 2009-02-23 11:32:51
    Temat: Re: Kabina prysznicowa
    Od: "Tatko" <a...@i...pl>

    Adax wrote:
> [...]
    wa_90_kostaryka_sauna_hydromasaz.html

    > B. proszę o dyskusję i podzielenie się doświadczeniem. Pozdrawiam

    Mam coś podobnego i niepowiedział bym że to gadżet działa świetnie.

  • 3. Data: 2009-02-23 17:40:23
    Od: "Adax" <A...@o...pl>

    Użytkownik "Tatko" <a...@i...pl> napisał w wiadomości
    wa_90_kostaryka_sauna
    > Mam coś podobnego i niepowiedział bym że to gadżet działa świetnie.

    Dzięki za odzew. Też chciałem kupić, ale naczytałem się pod tym linkiem
    dużo okropności, ale przypuszczam, że pewnie montaż był do bani:
    http://www.ceneo.pl/;0151234565-10.htm#productOpinio
    ns

    Czy hydromasaż jest możliwy bez dod. pompy i cyrkulacji? Cała woda
    bezużytecznie ucieka :( Z drugiej strony przynajmniej nie słychać
    buczenia. U mnie na piętrze jest niskie ciśnienie wody, więc te "bicze"
    będą tylko prysznicem :)
    A jak z parowaniem, dozownikami itp? Wszysko OK? Bo możliwe, że konkurencja
    powypisywała te złe opinie.
    Poproszę o więcej szczegółów i podzielić się ze mną wraeniem. Pozdrawiam

  • 4. Data: 2009-02-23 19:51:50
    Od: brombel <l...@p...pl>

    > Mam coś podobnego i niepowiedział bym że to gadżet działa świetnie.

    Ciekaw jestem ile czasu już tą kabine używasz.

    Widziałem taką kabinę u znajomego i już po miesiącu użytkowania
    działałała tylko deszczownia i nic więcej.
    Lecz nie musi to być wina kabiny tylko np. wody lub montażu

  • 5. Data: 2009-03-03 09:03:14
    Od: "Jackare" <...@s...uk.de.pl>

    Użytkownik "Adax" <A...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    wa_90_kostaryka_sauna_hydromasaz.html

    > B. proszę o dyskusję i podzielenie się doświadczeniem. Pozdrawiam

    Do tego typu kabiny musisz doprowadzać filtrowaną wodę, musisz więc kupić i
    zamontować filtr, np sedymentacyjny, w którym mniejwięcej raz w miesiącu
    będziesz musiał wymienić wkład, przy założeniu że to popularny filtr 10".
    Jeżeli masz niezależne doprowadzenia wody ciepłej i zimnej - musisz mieć dwa
    takie filtry. Dobrze byłoby mieć te filtry tylko na ujęciu do kabiny bo
    inaczej będziesz musiał wkłady wymieniać częściej.
    Jeżeli masz twardą wodę - filtr pomoże tylko częściowo- wyeliminuje
    zanieczyszczenia mechaniczne, przydałoby się złoże jonizacyjne do
    zmiękczania wody, przynajmniej ciepłej.
    Filr musiałbyś mieć w takim miejscu aby wymiana wkładów nie była jakimś
    koszmarem.
    Bez filtra, te wszystskie dysze i dyszeczki natryskowe mają szansę pozatykać
    się w kilka tygodni, zwłaszcza w pierwszym, najbardziej atrakcyjnym i
    intensywnym okresie używania kabiny.
    --
    Jackare

  • 6. Data: 2009-03-03 19:33:59
    Od: "Tatko" <a...@i...pl>

    Jackare wrote:
> [...]
    > pozatykać się w kilka tygodni, zwłaszcza w pierwszym, najbardziej
    > atrakcyjnym i intensywnym okresie używania kabiny.

    Mam podobną i nic się nie zatyka a poatym wsztstkie dysze są rozbieralne i
    łatwe do czyszczenia

  • 7. Data: 2009-03-03 20:12:48
    Od: "Jackare" <...@s...uk.de.pl>

    > Mam podobną i nic się nie zatyka a poatym wsztstkie dysze są rozbieralne i
    > łatwe do czyszczenia

    Tu gdzie mieszkam - w Bytomiu bez filtrów nie da rady. Przez pięć lat
    eksploatacji bojlera nazbierało się w nim na dnie tyle zwykłego piasku
    naniesionego z wodociągu, że grzałka wystawala ponad jego warstwę jakieś 2-3
    cm.
    U znajomych i rodziny gdzie są takie kabiny, bez filtrów były pozatykane w
    2-3 tygodnie. Do tego woda jest twarda i osadza kamień.
    Dla kontrastu: przez rok mieszkałem w Krakowie i przez ten rok na grzałce
    czajnika nie osadził się ani gram kamienia. Nawet nie zmatowiała.
    --
    Jackare