  • 1. Data: 2009-02-23 09:53:51
    Temat: grzejniki i regulacja temperatury
    Od: Łukasz Rostalski <"lukasz[cut]"@rostalski[wytnij].pl>

    Witam,
    przymierzam się do remontu mieszkanka i wymiany grzejników, dokładnie 3
    sztuki (dwa pokoje i kuchnia). I wpadłem na pomysł że może można by
    założyć na grzejniki jakieś elektroniczne programowane regulatory
    temperatury zarządzane z jednego miejsca, tak abym mógł ustawić
    temperaturę na 23 stopnie C pomiędzy jakimiś godzinami i nie martwić się
    o kręcenie gałkami. Czy jest coś takiego? I o co zapytać google,
    ewentualnie jakie firmy polecacie.

    Łukasz Rostalski

  • 2. Data: 2009-02-23 10:03:30
    Temat: Re: grzejniki i regulacja temperatury
    Od: PeJot <P...@0...pl>

    Łukasz Rostalski pisze:
> [...]
    > temperaturę na 23 stopnie C pomiędzy jakimiś godzinami i nie martwić się
    > o kręcenie gałkami. Czy jest coś takiego?

    Jest, Honeywell robi coś takiego; tzn. programowane głowice . Nie
    pamiętam jak się to nazywa, mam gdzieś to w domu - u mnie nie sprawdziło
    się, bo nie potrafiło zdalnie odpalić kotła. Jeśli masz CO miejskie,
    powinno być OK.

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem

  • 3. Data: 2009-02-23 16:00:38
    Od: Łukasz Rostalski <l...@n...wytnij.rostalski.pl>

    PeJot pisze:

> [...]
    > pamiętam jak się to nazywa, mam gdzieś to w domu - u mnie nie sprawdziło
    > się, bo nie potrafiło zdalnie odpalić kotła. Jeśli masz CO miejskie,

    Nawet dobrze się to prezentuje, ale troszkę drogo. Może jest coś podobnego,
    niekoniecznie sterowanego
    radiowo co wyjdzie taniej.

    Łukasz Rostalski

  • 4. Data: 2009-02-23 16:39:04
    Od: "PeJot ( home)" <P...@o...pl>

    Łukasz Rostalski pisze:

    > Nawet dobrze się to prezentuje, ale troszkę drogo. Może jest coś
    > podobnego, niekoniecznie sterowanego radiowo co wyjdzie taniej.

    Nie, chodziło o coś takiego:

    https://ssl.allegro.pl/item516466829_516466829.html

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem

  • 5. Data: 2009-02-26 11:28:09
    Od: "RoB" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Łukasz Rostalski" <"lukasz[cut]"@rostalski[wytnij].pl> napisał w
    wiadomości news:49a27230@news.home.net.pl...
[...]

    Moze cos takiego Cie zainteresuje, sterowanie do 8 grzejnikow z 1
    programatora, lecz wszystkie z tymi samymi nastawami.:
    http://www.euroster.com.pl/index.php?euroster=e80tx

    RoB