  • 11. Data: 2020-10-03 15:19:37
    Temat: Re: Ratunku, od miesiąca nie mogę wysyłać postów
    Od: Kadar Oszmiański <o...@g...com>

    Dnia Sat, 3 Oct 2020 14:16:52 +0200, Marcin N napisał(a):

    > Nie wiem, jak Ci dziękować. Pomogło!
    > Naprawdę wielkie dzięki.
    >
    > Nie wyobrażacie sobie, jak to było tylko czytać i nie móc odpisać tu czy
    > tam...

    Ja to przerabiałem od innej strony. Mogłem i czytać i pisać, tylko nikt
    nie chciał czytać bo podobno google są nieprawomuślne i nie da się ich
    czytać. Niejaki Jacek (jeszcze raz wielkie dzięki) zrobił mi gotowca i
    teraz podobno mogę pisć i czytać. Ciężko mi się ptrzyzwyczaić do tego bo
    to zupełnie inaczej niż w googlach ale pisać podobno mogę.
    Kurcze, jak to piszę i widzę że to wszystko tak ładnie skonfigurowane to
    aż piwo samo się otwiera. Jacku, jeszcze raz DZIĘKI.
    Tylko muszę jeszcze na dwielkością czcionki popracować bo coś duża
    trochę.

    --
    Kadar

    Avast.

  • 12. Data: 2020-10-03 16:09:35
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Kadar Oszmiański napisał:

> [...]
    > to aż piwo samo się otwiera. Jacku, jeszcze raz DZIĘKI.
    > Tylko muszę jeszcze na dwielkością czcionki popracować bo coś duża

    I jeszcze wywalić to paskudztwo, co się nie wiadomo po co na dole dokleja:

    https://support.avast.com/pl-pl/article/Antivirus-em
    ail-signature/

    --
    Jarek

  • 13. Data: 2020-10-03 17:58:09
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 03.10.2020 o 07:01, Marcin N pisze:
    > Czołem.
    Spróbuj tego serwera:
    news.chmurka.net
    Jacek

  • 14. Data: 2020-10-03 18:49:16
    Od: Pete <n...@n...com>

    Hello, Kadar Oszmiański.
    On 03.10.2020 15:19 you wrote:

> [...]
    > ładnie skonfigurowane to aż piwo samo się otwiera. Jacku, jeszcze
    > raz DZIĘKI. Tylko muszę jeszcze na dwielkością czcionki popracować

    To aoie.org, to pół usenetu kieruje na /dev/null, więc może się okazać
    że tylko połowa ludzi cię przeczyta.

    > --
    > oprogramowanie antywirusowe Avast. https://www.avast.com/antivirus

    A to też Ci skonfigurował?

    --
    Pete

  • 15. Data: 2020-10-05 21:12:06
    Od: abn <a...@g...com>

    > --
    > Marcin N

    wysylam z tego samego zestawu. ciekawe czy sie wysle.
    kompletnie nie ogarniam tego programu

  • 16. Data: 2020-10-06 15:09:44
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel)

    Kadar Oszmiański <o...@g...com> wrote:

    > Tylko muszę jeszcze na dwielkością czcionki popracować bo coś duża
    > trochę.

    Proponuję też zmienić anonimizer aioe na normalny serwer...

    --
    Spotyka się dwóch Polaków. Dawno się nie widzieli.
    - Co tam u ciebie?

  • 17. Data: 2020-10-06 15:13:55
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel)

    Jacek <k...@a...com> wrote:

    > Spróbuj tego serwera:
    > news.chmurka.net

    Nie pozwoli wysłać bez założenia konta, ale można założyć (choć w tym
    przypadku problem już się rozwiązał).

    http://news.chmurka.net/register.php

    --
    Od kiedy moja dziewczyna jest w ciąży, wiele rzeczy się zmieniło.
    Np. moje imię, nazwisko, adres i numer telefonu.