    From: "J23" <i...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie,pl.rec.dom
    Subject: Re: 1 czy 3 fazy do gniazdek w łazience?
    Date: Fri, 27 Mar 2009 15:34:23 +0100

    Użytkownik "Krzemo" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    news:07ea8007-f878-4aec-9df3-7abe97af0446@w9g2000yqa
    .googlegroups.com...
    On 27 Mar, 15:01, Jan Werbiński <j...@j...com>
    wrote:
    > Użytkownik "Krzemo" <p...@g...com> napisał w
    > wiadomościnews:63c38f58-c3be-486c-a318-8c3f733f88c2@
    42g2000yqk.googlegroups.com...
    > Ja osobiście wolałbym mieć 3 osobne różnicówki ze względu na wygodę.
    > Róznicówka 3 -fazowa jest na pewno droższa od jednofazowej (nie wiem
    > ------
    >
    > Nie widzę żadnej wygody w posiadaniu trzech różnicówek w trzech
    > umieszczonych obok siebie gniazdkach, a jednym. Licznik jest w lini
    > prostej
    > 3 metry dalej.
    >
    > Pytanie brzmi jak się to powinno robić?
    >
    > --
    > Jan Werbiński O0oo....._[:]) bul, bul, bul
    > Prywatnahttp://www.janwer.com/
    > Nasza siechttp://www.fredry.net/

    Wygoda polega na tym że jak Ci wyleci różnicówka to poleci tylko jedna
    faza ... kumasz?
    ;-)
    Reszta będzie dalej działało. Po drugie będziesz od razu wiedział co
    wywala, a nie zastanawiać się jak przeżyć następny test...
    ;-)

    Pozdrawiam,
    Krzemo.

    -----------------------------

    A przecież moożna wtyczkę z gniazdka wyciągnąć jak coś wywala.
    Czasem nawet tak szybciej jak nawigować po szafie elektr.
    Jak tak dalej pójdzie to ilość różnicówek będzie równa ilości gniazdek
    w domu (aha i jeszcze włączniki).
    Do zwykłego domu trzeba będzie osobne pomieszczenie na rozdzielnie elektr.
    Jak już szaleć tak z tymi różnicówkami to może zamiast zwykłych
    eSów nadpradowych dawać te z modułem różnicowopradowym, bo nikt
    się w tej szfie nie połapie.
    Jak wyleci różnicówka i nie będą działać te 3 urz. na raz to chyba tragedii
    nie będzie.
    Jeszcze troche to dojdziemy do tego, że rozgałęźniki będą z takimi małymi
    różnicówkami, bo przecież jak jedno urządzenie będzie felerne to wywali
    różnicówke i pozostałe podłączone do tego rozgałęźnika tez nie bedą działać,
    a tak to by nam tylko jedno odłączyło.

    Pzdr
    J23