  • Data: 2016-08-27 01:00:32
    Temat: Re: 10 minut!
    Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 27 Aug 2016 00:45:02 +0200, Tomasz napisał(a):

    > Użytkownik "Ikselka" <i...@g...pl> napisał

    > Mam też podobnego kota, zwie się Balbinkuś.
    > W załączeniu również autor tego bałaganu.
    >
    > https://www.dropbox.com/sh/q7760y76vcud6wj/AACDjsUeK
    J04m74_3YBxoRqSa?dl=0

    Piekny kot i jego Pan, ach, coz za piekne wasy (u obu!).
    ;-)
    Jestes dosc podobny do MSK - z typu urody, tyle ze MSK zabronilam brody i
    wasow, ale moda przyszla znowu, a szlachetna siwizna dodaje zarostowi i
    opalonej twarzy meskosci, wiec moze teraz ulegne ;-)))
    Twoj Balbinkus (coz za oryginalne, fajne imie) bardzo podobny w typie do
    mojego Guziczka.