    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Thu, 8 Feb 2024 10:16:33 -0800 (PST)
    Subject: Re: 128161
    From: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    czwartek, 8 lutego 2024 o 17:29:04 UTC+1 Tomasz Gorbaczuk napisał(a):
    > Tutaj Ci wyjaśniają z czego to wynika:
    > https://media.otodom.pl/zapowiedz-stabilizacji-cen-i
    -odbudowy-oferty-czy-cisza-przed-mns

> [...]
    > Kuniewicz, dyrektorka badań Otodom Analytics. "
    >
    > Czyli podsumowując - jest więcej ogłoszeń bo jest więcej nowych mieszkań.
    > Sprzedaż też rośnie miesiąc do miesiąca, czyli więcej ludzi kupuje nowe
    > mieszkania.
    > W ostatnim cytacie jest to co nas interesuje - wg ekspertów cytowanych w
    > artykule, nie będzie znaczących podwyżek ponad inflację, czyli jakieś
    > marne 5-8% na koniec roku będzie drożej...
    >
    > A przypomnę, że czekamy na załamanie rynku.
    > Jak w Wawie będą nowe mieszkania po 2kPLN/m2 to przyznam Ci, że nadeszło

    Znasz moj stosunek do kłamców i manipulatorów i moje zdanie o ich matkach. Jeśli
    pisałem o tym ze mieszkania beda tanie to nie podawałem ich cen, zwłaszcza cen
    mieszkań nowych. Pisałem ze beda taniały i to bardzo. tytuł tematu jest juz
    nieaktualny. Teraz jest 128255. W dwie rodziny przybyło prawie sto mieszkań do
    sprzedaży.