    From: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: 128161
    Date: Thu, 08 Feb 2024 19:38:36 +0100

    W dniu .02.2024 o 19:16 Zenek Kapelinder <4...@g...com> pisze:

> [...]
    -odbudowy-oferty-czy-cisza-przed-mns

    > Znasz moj stosunek do kłamców i manipulatorów i moje zdanie o ich
    > matkach. Jeśli pisałem o tym ze mieszkania beda tanie to nie podawałem
    > ich cen, zwłaszcza cen mieszkań nowych. Pisałem ze beda taniały i to
    > bardzo. tytuł tematu jest juz nieaktualny. Teraz jest 128255. W dwie
    > rodziny przybyło prawie sto mieszkań do sprzedaży.

    Ale przeczytałeś ze zrozumieniem artykuł? - na jego podstawie możesz
    przewidzieć co będzie w lutym.

    3 lata temu pisałeś mi, że będę się prosił i dopłacał aby ktoś wynajął ode
    mnie mieszkanie.
    Pomijam fakt, że ja nic nie wynajmuję. Kłamcą i manipulatorem jesteś tu Ty.
    O ile wg Ciebie mają stanieć mieszkania w Wawie abyś uznał to za "zapaść"?

    Jest archiwum w googlu tego co tu pisałeś, jak nie możesz tego znaleźć to
    nie znaczy, że go nie ma.
    Podawałeś konkretne kwoty.
    Mam też zarchiwizowanych parę wątków.

    TG