    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Thu, 8 Feb 2024 14:46:43 -0800 (PST)
    Subject: Re: 128161
    From: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    czwartek, 8 lutego 2024 o 19:38:40 UTC+1 Tomasz Gorbaczuk napisał(a):
> [...]
    -odbudowy-oferty-czy-cisza-przed-mns

    > Ale przeczytałeś ze zrozumieniem artykuł? - na jego podstawie możesz
    > przewidzieć co będzie w lutym.
    >
    > 3 lata temu pisałeś mi, że będę się prosił i dopłacał aby ktoś wynajął ode
    > mnie mieszkanie.
    > Pomijam fakt, że ja nic nie wynajmuję. Kłamcą i manipulatorem jesteś tu Ty.
    > O ile wg Ciebie mają stanieć mieszkania w Wawie abyś uznał to za "zapaść"?
    >
    > Jest archiwum w googlu tego co tu pisałeś, jak nie możesz tego znaleźć to
> [...]
    Co będę czytał tendencyjny artykuł. W przeciwieństwie od ciebie mam zdolność
    samodzielnego wyciągania wniosków na podstawie obserwacji otaczającego świata. W tej
    chwili jest tylko na jednym portalu ogłoszeniowym 126 tysięcy mieszkań do sprzedania
    i 26 tysięcy do wynajęcia i z dnia na dzień ich ilosc rosnie. Wszystkie te
    mieszkania stanowia koszt dla ich włascicieli i nie przynoszą zacnego zysku. Chyba ze
    ktoś uwaza ze zarobił bo w gazecie przeczytał ze zdrozały. A to czy zdrozały okazuje
    sie w momencie kiedy własciciel chce je sprzedać. A jak mozna sprzedać jeśli nikt nie
    chce kupić bo juz ma?