  • Data: 2021-01-17 22:59:58
    Temat: Re: -14.3 jest właśnie
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Marcin N m...@o...pl ...

    > Można się spodziewać, że przed nami kilka ostrych zim, po których
    > znowu przyjdzie kilka łagodnych. Podobno ten mini cykl ma okres
    > około 7 lat.

    Ale ta bedzie ostra?
    Bo na razie jest wyjątkowo ciepła a 3 dni mrozów nic w tym temacie nie
    zmienia.

    Ja pamietam w okolicach 90 roku sytuacje z zamarzajacym paliwem. To
    samo około roku 2005 bo wtedy zamarzło mi osobiscie :)))

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Tomasz Waszczynski: "Ja się zastanawia, czy czekoladki z alkoholem