  • Data: 2021-01-17 23:15:16
    Temat: Re: -14.3 jest właśnie
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Budzik napisał:

    > Ale ta bedzie ostra?
    > Bo na razie jest wyjątkowo ciepła a 3 dni mrozów nic w tym temacie
    > nie zmienia.
    >
    > Ja pamietam w okolicach 90 roku sytuacje z zamarzajacym paliwem.
    > To samo około roku 2005 bo wtedy zamarzło mi osobiscie :)))

    Najmrożniejsza, przynajmniej w Warszawie, była zima 1986/87. Miałem
    sfatygowany termometr, nie wiem na ile dokładny, ale pokazywał sporo
    poniżej -30°C. Saławetna "zima stulecia", kiedy nagle przymroziło
    i napadało w sylwestra 1979 była przede wszystkim śnieżna. Ujemne,
    choć niezbyt niskie temperatuty utrzymywały się długo, śnieg nie
    topniał, wciąż go przybywało. Wzdłuż ulic pryzmy na chłopa wyskoie,
    nikt tego nie wywoził. Miejscami resztki widać było do kwietnia.

    Jarek

    --
    A my jej się nie boimy,
    dalej śnieżką w plecy zimy,