  • 11. Data: 2010-06-10 19:16:03
    Temat: Re: 4 cm tynku
    Od: Kadar <o...@g...com>

    > Osprzet montuje sie na wkrety teraz, a nie na te rozpierajace lapki wiec
    > nie bedzie problemu kupic dluzsze wkrety do drewnaw castoramia. Ale jak
    > bedzie za gleboko to ci sie wyszczerbi dookola i nie bedzie jak przykryc
    > szyldem gniazda/wylacznika.
    > Jak bedzie nier wno to tez klopot.Kilka mm jeszcze nie klopot ale powyzej
    > centymatra bedzie klopot.

    Wszystkie puszki mam standardowo montowane z 1cm zapasem. Wszystkie
    tyle wystaja poza obrys sciany. Ten 1 cm to mial byc wlasnie tynk.
    Niestety 2 lub 3 beda glebiej o jakies 2-3 cm. Wykuwac puszki to
    raczej szkoda by mi bylo. Zmartwilo mnie troche to co napisales, bo w
    zyciu juz kilka razy mialem do czynienia z taka puszka i w koncu
    konczylo sie to wykuwaniem i osadzaniem na nowo. Niby mala rzecz a jak
    potrafi wkurzyc.

    Pozdrawiam
    KADAR

  • 12. Data: 2010-06-10 19:17:50
    Od: Kadar <o...@g...com>

    > Niech w trakcie chociaz uzyja jednej puszki zeby zachowac ksztalt otworu to
    > do 1cm jeszcze bedzie OK. Daj im jakies ekstra puszki zeby mmieli czym
    > odmierzac ale w Castoramie/OBI/Leroy dostaniesz dystanse.

    Moze rzeczywiscie jeszcze zdaze to zalatwic?

    Pozdrawiam
    KADAR

  • 13. Data: 2010-06-10 19:28:50
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Thu, 10 Jun 2010 10:42:58 -0700 (PDT), Kadar napisał(a):

    > Czy to moze byc jakis problem?

    Jeśli tylko na ścianach to nie problem. Na suficie - moim zdaniem prędzej
    czy później spadnie Ci na głowę.

    --
    best regards,
    scream

  • 14. Data: 2010-06-10 19:40:50
    Od: Kadar <o...@g...com>

    > Je li tylko na cianach to nie problem. Na suficie - moim zdaniem pr dzej
    > czy p niej spadnie Ci na g ow .
    >
    > --
    > best regards,
    > scream
    > Samob jcy s arystokracj w r d umar ych.

    Na szczescie sufitu nie robili :)
    Ale nic straconego bo maja jeszcze gladz polozyc wiec pewnie jakas
    okazja do sknocenia sie znajdzie.

    Pozdrawiam
    KADAR

  • 15. Data: 2010-06-10 19:55:11
    Od: "kiki" <k...@k...net>

    "Kadar" <o...@g...com> wrote in message
    .googlegroups.com...
    do czynienia z taka puszka i w koncu
    > konczylo sie to wykuwaniem i osadzaniem na nowo. Niby mala rzecz a jak
    > potrafi wkurzyc.

    Wiem cos o tym, bo sam szukalem tych pierscieni. Byly w lokalnej hurtowni
    elektrycznej.
    Radze podskoczyc i kupic.

  • 16. Data: 2010-06-11 07:26:33
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    Uzytkownik "Kadar" <o...@g...com> napisal w wiadomosci
    g.googlegroups.com...

    > Sciana zagruntowana tylko przy takiej grubosci to puszki mi znikaja
    > ale to jakos przezyje. Martwie sie tylko czy to nie bedzie sie
    > sypalo :)

    Puszki powinni obadzac tynkarze wiec nie bedzie problemu

    Krzysiek

  • 17. Data: 2010-06-11 09:17:27
    Od: ptoki <s...@g...com>

    On 10 Cze, 20:20, Kadar <o...@g...com> wrote:

    > Sciana zagruntowana tylko przy takiej grubosci to puszki mi znikaja
    > ale to jakos przezyje. Martwie sie tylko czy to nie bedzie sie
> [...]

    Sypac sie nie bedzie ale licz sie z tym ze krotko po wyschnieciu
    (miesiac, dwa) moze sie pojawic cieniutka pajeczynka pekniec.
    Wystarczy ja pozniej zamalowac.

    --
    Lukasz Sczygiel

  • 18. Data: 2010-06-11 09:23:33
    Od: "Maniek4" <s...@c...chrl>

    Uzytkownik "kiki" <k...@k...net> napisal w wiadomosci

    > Puszki - co do puszek to sa dystanse do puszek jak za gleboko wyjda.
    > Poszukaj na allegro takich pierscieni na puszki. Wygladaja jak puszki 1
    > centymetrowe, 2cm, 3cm. Przykrecasz przed tynkowaniem i jak wyjda ciut za
    > dlugie to obetniesz je.
    >
    > http://el-mar.sklep.pl/Pierscien_dystansowy_PD_60x12
    -484.html
    > takie cos. poszukaj jaki ci pasuje

    Wystarczy jak tynkarze pod puszki dadza zaprawe, naprawde nic wiecej nie
    trzeba.

    Pozdro.. TK

  • 19. Data: 2010-06-11 09:25:23
    Od: "Maniek4" <s...@c...chrl>

> [...]
    > do czynienia z taka puszka i w koncu
    >
    > Wiem cos o tym, bo sam szukalem tych pierscieni. Byly w lokalnej hurtowni

    Puszki osadzaja tynkarze do lica tynku, co Wy tam za matematyke uprawiacie??

    Podro.. TK

  • 20. Data: 2010-06-11 09:37:30
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Maniek4" <s...@c...chrl> napisał w wiadomości

    > Uzytkownik "kiki" <k...@k...net> napisal w wiadomosci

    .googlegroups.com...

    > Puszki osadzaja tynkarze do lica tynku, co Wy tam za matematyke
    > uprawiacie??

    Gościu chyba puszki obsadził sam przed tynkami i teraz ma problem. W sumie
    mały problem bo tynkarze powinni je wyrwać i obsadzic prawidłowo. No i
    dobrze jest kupic takie pomarańczowe zaślepki z wąsikami na puszki. Zaslepia
    się je przed tynkowaniem a dzięki wąsikom pózniej widac gdzie są puszki.
    Lepsze to jak wynalazki typu włożenie w puszke gazety. Te zaslepki to na
    prawdę grosze kosztuja

    Krzysiek