  • 11. Data: 2022-10-11 17:29:25
    Temat: Re: A nie mówiłem.
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 10 Oct 2022 02:05:52 -0700 (PDT), w
    <f92d4049-a8ff-4d6e-9cdb-1162cdeb8e2en@googlegroups.
    com>, Zenek Kapelinder
    <4...@g...com> napisał(-a):

    > https://www.bankier.pl/wiadomosc/Konczy-sie-czas-spr
    zedajacych-zaczyna-kupujacych-Mieszkaniowka-robi-zwr
    ot-8419256.html
    > Codziennie jest na którymś portalu informacyjnym tego typu informacja jak wyżej.
    Oczywiście nie przeszkadza to żeby i były informacje że rynek nieruchomości kwitnie i
    że nic tylko brać nieruchomości za dowolnie wysoką cenę. Jako powód początku zapaści
    podają że to wina braku kredytów hipotecznych. Prawdziwy powód jest tutaj.
    > https://www.google.com/search?q=wyz+demograficzny+po
    lska&client=tablet-android-lenovo-rvo3&prmd=nisv&sxs
    rf=ALiCzsaQeqmsahAiSsNxJpm_mT8wS-hxWw:1665392068036&
    source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=2ahUKEwjy2IH1pNX6AhUGx
    4sKHXUDCokQ_AUoAnoECAMQAg&biw=1334&bih=800&dpr=1.5#i
    mgrc=44Bk2uBet0zRSM

    Od 30 lat mamy niż.
    Patrz, jaki słaby refleks ma rynek :DD

  • 12. Data: 2022-10-11 17:31:04
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 10 Oct 2022 03:18:51 -0700 (PDT), w
    <ff63a59d-0229-458c-8a49-23c19d901143n@googlegroups.
    com>, Zenek Kapelinder
    <4...@g...com> napisał(-a):

    > Mieszkań jest (dwa miliony pustych) i będzie w niedalekiej przyszłości do oporu. W
    trzydziesto letnim bloku mieszkanie będzie kosztowało 15% ceny nowego.

    Możesz podać jeszcze datę? Zakłódkuję sobie post i za podany czas uświadomię ci
    jakim jesteś debilem.

  • 13. Data: 2022-10-11 17:31:44
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 10 Oct 2022 12:22:44 -0700 (PDT), w
    <b9a3d3ca-c8f1-4354-a4c4-21a4576307ean@googlegroups.
    com>, Zenek Kapelinder
    <4...@g...com> napisał(-a):

    > W Polsce przeciętna długość życia to 76 lat. Kilka lat temu była podobna.

    No dobra, gamoniu, ale dlaczego twoje przewidywania sprzed 5-10 lat chuj
    strzelił?

  • 14. Data: 2022-10-11 17:32:50
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 11 Oct 2022 17:31:04 +0200, w
    <m...@4...com>, "r...@k...pl"
    <r...@k...pl> napisał(-a):

> [...]
    >
    > Możesz podać jeszcze datę? Zakłódkuję sobie post i za podany czas uświadomię ci

    A jest:
    "Może rok, może dwa ale nie dłużej niż trzy jak się zacznie."

    Czyli za 3 lat uzmysłowisz sobie jakie brednie gadasz (od kilku już lat
    zresztą).

  • 15. Data: 2022-10-11 21:00:25
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    wtorek, 11 października 2022 o 17:32:15 UTC+2 r...@k...pl napisał(a):
    > Mon, 10 Oct 2022 12:22:44 -0700 (PDT), w
    > <b...@g...com>, Zenek Kapelinder

    > No dobra, gamoniu, ale dlaczego twoje przewidywania sprzed 5-10 lat chuj
    > strzelił?
    Nie strzelił. 5-10 lat temu umierał niż wojenny. Wojny to słaby moment na
    rozmnażanie. I pomimo tego że umierał niż to są prawie dwa miliony pustych
    nieruchomości.

  • 16. Data: 2022-10-11 21:01:16
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    wtorek, 11 października 2022 o 17:33:04 UTC+2 r...@k...pl napisał(a):
> [...]
    > "Może rok, może dwa ale nie dłużej niż trzy jak się zacznie."
    > Czyli za 3 lat uzmysłowisz sobie jakie brednie gadasz (od kilku już lat
    Pożyjemy zobaczymy.

  • 17. Data: 2022-10-12 07:12:27
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

    On 11.10.2022 16:32, r...@k...pl wrote:
> [...]
    > "Może rok, może dwa ale nie dłużej niż trzy jak się zacznie."
    >
    > Czyli za 3 lat uzmysłowisz sobie jakie brednie gadasz (od kilku już lat

    myślę że za 3 lata to oboje możecie mieć rację. W PLN mieszkania mogą
    być jeszcze droższe, w USD mogą być niezłe promocje. Kogutek wtedy
    powie, że złotówka nic nie warta, ale spadki są przez wymieranie
    społeczeństwa, realnie nadejdzie wreszcie długo planowany kryzys, który
    w przeciwieństwie do 2008 dotknie także Polskę.
    Tymczasem kryzys już mamy przyszykowany i faktycznie ciężko sobie
    wyobrazić, żeby to nie pie**ło w ciągu najbliższych lat (mogłoby w ciągu
    tygodni, ale myślę, że jeszcze dadzą radę to zadrukować)

    Lukasz

  • 18. Data: 2022-10-12 10:04:29
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    środa, 12 października 2022 o 07:12:32 UTC+2 ddddddddddddd napisał(a):

> [...]
    > wyobrazić, żeby to nie pie**ło w ciągu najbliższych lat (mogłoby w ciągu
    > tygodni, ale myślę, że jeszcze dadzą radę to zadrukować)

    Pierdolisz bzdury jak rzadko który. Kto się urodził musi umrzeć. Jak umiera zostaje
    po nim ileś metrów kwadratowych na których mieszkał, żył. Prawie wszystkie
    nieruchomości są w dobrym i bardzo dobrym stanie. Czy twoi dziadkowie albo rodzice
    żyją w ziemiance?

  • 19. Data: 2022-10-12 14:17:20
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

    On 12.10.2022 09:04, Zenek Kapelinder wrote:

> [...]
    nieruchomości są w dobrym i bardzo dobrym stanie. Czy twoi dziadkowie albo rodzice

    spokojnie, jak złotówka będzie gówno warta to być może sam kupię
    nieruchomość w Polsce i niejeden taki jak ja się znajdzie. Wielu będzie
    też uciekać od gówno wartych papierków z kopernikiem czy kogo tam teraz
    masz na nim (od tych z Elą / nowym księciem deszczowych wysp jeśli zdążą
    takie nadrukować czy z euro też).I nie mówię że ceny nie spadną - spadną
    przez kryzys który nadchodzi wielkimi krokami.

  • 20. Data: 2022-10-12 16:29:08
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    środa, 12 października 2022 o 14:17:23 UTC+2 ddddddddddddd napisał(a):

> [...]
    > takie nadrukować czy z euro też).I nie mówię że ceny nie spadną - spadną
    > przez kryzys który nadchodzi wielkimi krokami.
    Uważasz że jak waluta narodowa jest silna to dobrze. Nic bardziej mylnego. Nic nie
    można wyeksportować bo za granicą ma za wysoką cenę żeby ktoś kupił. Opłaca się
    import ale bez sensu kupować surowce żeby przetworzyć i nie móc sprzedać za granicą
    bo za drogie. Jak waluta słaba to za mało towaru dostaje się dużo krajowych
    pieniędzy. Jeżeli państwo ma walutę narodowa i w niej idą wszystkie transakcje w
    kraju to jest dużo pieniędzy na socjal, służbę zdrowia itp. za to import wychodzi
    drogo i drogi import stymuluje krajowy przemysł do zastępowania importowanego
    krajowym. Oczywiście najlepiej jak wszystko jest zrównoważone na tyle na ile jest to
    możliwe. Co do kryzysu możesz mieć rację albo możesz nie mieć racji. Może być tak że
    dzięki temu że mamy walutę narodowa i znajdujemy się w kluczowym miejscu w Europie
    nas kryzys nie dosięgnie.