  • 41. Data: 2016-06-22 20:43:35
    Temat: Re: Adam gdzie rezerwowales nocleg w Gruzji?
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu środa, 22 czerwca 2016 20:28:05 UTC+2 użytkownik MK napisał:
    > Ale tych NTG brakuje i ich brak to jest właśnie chamstwo.
    > Chyba jesteś zwolennikiem PiS. Takie zachowanie jest dla nich
    > charakterystyczne.

    jakie? ze rozumiemy słowo pisane? I tresc tematu nie budzi wątpliwosci?
    No wlasciwie zdolnosc rozumowania lemingów jest słaba - wiec moze i masz racje.

    b.

  • 42. Data: 2016-06-22 21:29:08
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 22 czerwca 2016 17:20:00 UTC+2 użytkownik Zzet napisał:
    > Daj sobie spokój z tym tępym Krisem,
    Kończą się argumenty zaczyają wyzwiska.
    >zawsze stosuj poniższą zasade:
    > Nigdy nie kłóć się z głupcem, bo ludzie mogą nie dostrzec różnicy
    Chyba masz racje. Zaczne stosować.

  • 43. Data: 2016-06-22 21:31:05
    Od: Kris <k...@g...com>

> [...]
    > Ale tych NTG brakuje i ich brak to jest właśnie chamstwo.
    > Chyba jesteś zwolennikiem PiS. Takie zachowanie jest dla nich
    3 literki zapomniałeś dopisać.
    NTG jakby Tobie umkneło.

  • 44. Data: 2016-06-22 21:32:52
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 22 czerwca 2016 17:31:25 UTC+2 użytkownik nadir napisał:
    .

    > Nie wiem jak innym ale mi tam rispektu nie ubywa.
    Zaraz Ciebie do zwolenników PISu zaliczą

    > A ci to akurat głosu nie mają.
    Ale umoralniają;)

  • 45. Data: 2016-06-22 22:04:15
    Od: MK <m...@b...cn>

    W dniu 22.06.2016 o 20:43, Budyń pisze:

    > jakie? ze rozumiemy słowo pisane? I tresc tematu nie budzi wątpliwosci?
    > No wlasciwie zdolnosc rozumowania lemingów jest słaba - wiec moze i masz racje.

    Być może rozumiecie ale odwracacie znaczenie słów.

  • 46. Data: 2016-06-22 22:04:30
    Od: MK <m...@b...cn>

    W dniu 22.06.2016 o 21:31, Kris pisze:
    > 3 literki zapomniałeś dopisać.
    > NTG jakby Tobie umkneło.

    Nie ja zakładałem wątek, nie do mnie należy zmiana tematu.

  • 47. Data: 2016-06-22 22:10:39
    Od: MK <m...@b...cn>

    > jakie? ze rozumiemy słowo pisane? I tresc tematu nie budzi wątpliwosci?

    Dla automatycznego filtru budzi wątpliwości.
    To jest clou tego o co mi chodzi.

  • 48. Data: 2016-06-22 22:19:09
    Od: Kris <k...@g...com>

    > Dla automatycznego filtru budzi wątpliwości.
    > To jest clou tego o co mi chodzi.
    Proponuję wyłączyć "automatyczny filtr" i włączyć myślenie.
    Na dobre wyjdzie.

  • 49. Data: 2016-06-22 22:21:51
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 22 czerwca 2016 22:04:31 UTC+2 użytkownik MK napisał:

    > Nie ja zakładałem wątek, nie do mnie należy zmiana tematu.
    Wiec może i moralizowanie warto odpuścić?

  • 50. Data: 2016-06-22 22:26:53
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2016-06-22 o 21:32, Kris pisze:

    > Zaraz Ciebie do zwolenników PISu zaliczą

    Ani to dla mnie hańba, ani splendor.
    Choć póki co, oni u mnie wyżej latają niż opozycjoniści.
    :D