  • Data: 2012-03-08 14:48:08
    Temat: Re: Akumulator do domowej wkrętarki
    Od: "Hals" <u...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Czy widział gdzieś ktoś ofertę akumulatorów litowych (lub polimerowych) aby
    zamienić? Wiem że są wkrętarki z takim aku ale po pierwsze mam to co mam a
    po drugie są kilka razy droższe (a potrzebuję użyć kilka razy do roku).
    Może znalazłem lukę na rynku?

    Wymień ogniwa na Li-Ion ze starej baterii z laptopa.
    Ładowarkę z balancerem możesz zrobić, lub kupić.
    U mnie działa to doskonale.

    Jeżeli często się zdarza że masz do wywiercenia jeden otwór, lub chcesz
    wkręcić jeden wkręt, to zamontuj gniazdo w wiertarce i zasilaj z mocnego
    zasilacza.
    Dla jednego wkręta czy wywierconego otworu nie warto wymieniać ogniw.
    Moze wystąpić znaczna różnica w mocy tak zasilanej wiertarki - daj grube
    przewody i duży kondensator w zasilaczu.

    Pozdr. Hals.