eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieArgumenty Użytkownika na poziomy zbiornik buforowy c.w.u do pieca 2f › Re: Argumenty Użytkownika na poziomy zbiornik buforowy c.w.u do pieca 2f
  • Data: 2020-04-05 12:55:50
    Temat: Re: Argumenty Użytkownika na poziomy zbiornik buforowy c.w.u do pieca 2f
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    >Jeżeli tego nie jesteś w stanie zrozumieć to Twój problem.

    Jesteś w stanie wytłumaczyć dlaczego u mnie kocioł Termet działa bezproblemowo z
    zasobnikiem poziomym?
    Zerknij do historii to sam faktycznie radziłeś mi żebym zasobnik zmienił na pionowy
    bo pisałeś o taktowaniu itp.
    Ba szczęście mój instalator stwierdził że skoro zasobnik jest cały i bezproblemowo
    działał ze śmieciuchem to będzie działał również z kotłem gazowym.
    Jakby co to wymienić zawsze go można
    Ps
    Ty faktycznie jesteś teoretyk.