eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieArgumenty Użytkownika na poziomy zbiornik buforowy c.w.u do pieca 2f › Re: Argumenty Użytkownika na poziomy zbiornik buforowy c.w.u do pieca 2f
  • Data: 2020-04-05 12:55:27
    Temat: Re: Argumenty Użytkownika na poziomy zbiornik buforowy c.w.u do pieca 2f
    Od: WS <L...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sunday, April 5, 2020 at 11:59:37 AM UTC+2, Uzytkownik wrote:

    > Teraz wyobraź sobie, że kocioł ma większą moc minimalną np. 8-10kW, a są
    > w sprzedaży takie kotły. Wtedy kocioł od samego początku będzie mocno
    > taktował i podgrzewanie takiego zasobnika będzie trwało nie 4-5 godzin
    > tylko kilkanaście godzin.

    Hm... jakos nie wyobrazam sobie takiej sytuacji (chyba, ze algorytm sterownika
    spierniczony ;) )
    Sam mam buderus logano g124 + lezacy pod nim zasobnik 120L (pelno tego w sieci
    https://www.google.pl/search?q=buderus+logano+g124+z
    asobnik&tbm=isch )

    Kociol nie ma zadnej modulacji, jak temp w obiego przekracza ustawienie to sie
    wylacza, jak spadnie o kilka stopni to sie odpala ponownie, histereza jest niewielka
    (i chyba ustawialna, nie pamietam juz) W efekcie caly czas jest w obiegu woda o
    prakt. stalej temp.

    Priorytet CWU tez jest ustawialny, tzn. moze byc CWU + CO rownoczesnie...