  • 1. Data: 2013-04-29 18:52:10
    Temat: Re: Balkon obrobka po 1 sezonie - (zdjęcia) i kolejny problem po fachowcach
    Od: k...@g...com

    W dniu poniedziałek, 29 kwietnia 2013 16:53:52 UTC+2 użytkownik AT napisał:
> [...]
    >
    > o radę jak
    >
    > to poprawnie naprawć? wywalić płytki, jak zakonserwować tę blachę i ponownie
    >
    > położyć płytki?
    >
    > czy użyć masę kontaktową? fachowiec mowi że dawał, lepiej chyba aby
    >
    > wogole nie było tam masy, wykończone było jakimś sylikonem woodoodpornym,
    >
    > przeczyscilem go
    >
    > i wywaliłem, jak widać klej od płytek cały popękał na łączeniu z blachą,
    >
    > jak to poprawnie naprawic?
    >

    > 2 lata stał balkon z tą obróbką, zanim były płytki była masa hydroizolacyjna
    >
    > i wszystko było wporządku, problem pojawił się po zimie, płytki były

    Norma jak się sylikonem robi. Powinni użyć silikonu.

  • 2. Data: 2013-04-29 19:41:16
    Od: Marek <m...@g...com>

    On 29 Kwi, 18:52, k...@g...com wrote:

    > Norma jak się sylikonem robi. Powinni użyć silikonu.

    Jak uzyjesz silikonu sanitarnego, to bedzie jeszcze bardziej
    korodowalo.

  • 3. Data: 2013-04-30 13:05:30
    Od: "Laik" <b...@g...pl>

    ps.com...
> [...]
    > hydroizolacyjna
    >
    > i wszystko było wporządku, problem pojawił się po zimie, płytki były

    Wydaje mi się, że płytki są za duże jak na balkon.
    Zgodnie ze sztuką powinny być max. 30x30 cm.

    Pozdrawiam JK

  • 4. Data: 2013-04-30 13:29:45
    Od: k...@g...com

    W dniu poniedziałek, 29 kwietnia 2013 19:41:16 UTC+2 użytkownik Marek napisał:

    > Jak uzyjesz silikonu sanitarnego, to bedzie jeszcze bardziej
    >
    > korodowalo.

    Napisz mu jakiego ma użyć a nie jakiego nie używać. Można dużo napisać czego nie
    używać. Kleju z mąki też nie warto używać. Po co komu taka informacja? Po nic nikomu.
    Odpisałem mu bo wymyślił nazwę czegoś czego nie ma. Sylikony nie istnieją,
    przynajmniej w Polsce.

  • 5. Data: 2013-04-30 13:39:52
    Od: "AT" <Atari!@onet.poczta.pl>

> [...]

    Po nic nikomu. Odpisałem mu bo wymyślił nazwę czegoś czego nie ma. Sylikony

    ------------------
    Zgadza się mój błąd pisowni, ale też nie wniosłeś nic do tematu

  • 6. Data: 2013-04-30 13:43:59
    Od: "AT" <Atari!@onet.poczta.pl>

    > Wydaje mi się, że płytki są za duże jak na balkon.
    > Zgodnie ze sztuką powinny być max. 30x30 cm.

    Płytki są to typowe tarasowe coś ok 30x30cm mrozoodporne,
    pytanie czy te pęknięcia przy łączeniu z blachą powinny być uszczelniane?

    Znajomemu uszczelniają żywicą balkony i tarasy (200zł m2), zastanawiam się
    czy chłopaków nie zaprosić,
    aby użyli tej żywicy do uszczelnienia połączeniach płytka blacha widocznego
    na zdjęciach

    pozdrawiam