  • 1. Data: 2013-04-28 20:42:23
    Temat: czujnik temperatury CWU
    Od: j...@g...com

    mam pytanie jak sie nazywa "to cos" w co wklada sie czujnik temperatury CWU?

  • 2. Data: 2013-04-28 20:58:49
    Temat: Re: czujnik temperatury CWU
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu niedziela, 28 kwietnia 2013 20:42:23 UTC+2 użytkownik j...@g...com
    napisał:
    > mam pytanie jak sie nazywa "to cos" w co wklada sie czujnik temperatury CWU?

    Chodzi Ci o kapilare ?
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 3. Data: 2013-04-28 21:13:53
    Od: "nacocito" <n...@c...to>

    oglegroups.com...

    > Chodzi Ci o kapilare ?

    Ależ nie, "to coś" w co się wkłada to jest ... pochwa

    jakkolwiek by to brzmiało :D

  • 4. Data: 2013-04-28 21:18:44
    Od: k...@g...com

    W dniu niedziela, 28 kwietnia 2013 20:58:49 UTC+2 użytkownik Adam napisał:

    > Chodzi Ci o kapilare ?
    >
    > pozdr.
    >

    > --
    >
    > Adam Sz.

    Chyba nie chodziło mu o kapilarę. Kapilara to taka cienka rurka że do niej nic się
    nie da wsadzić jak się jest większym niż komar.

  • 5. Data: 2013-04-28 21:31:09
    Od: j...@g...com

    nie nie to nie kapilara, chodzi o takie cos co sie wkreca w zasobnik a w to wklada
    sie ten czujnik

  • 6. Data: 2013-04-28 21:32:35
    Od: j...@g...com

    cos slyszalem z ta pochwa ale nic nie moge znalezc pod ta nazwa

  • 7. Data: 2013-04-28 21:41:27
    Od: wolim <n...@p...tu>

    W dniu 2013-04-28 21:32, j...@g...com pisze:
    > cos slyszalem z ta pochwa ale nic nie moge znalezc pod ta nazwa

    Tak, to pochwa. Wkręca się to w miejscu na grzałkę.
    Jak nie masz dodatkowego otworu do zamontowania grzałki, to czujnik
    temperatury umieszczasz pod pianką na powrocie wody do pieca - jak
    najbliżej zasobnika.

    Pozdrawiam,
    MW

  • 8. Data: 2013-04-28 21:50:17
    Od: j...@g...com

    mozesz podeslac mi linka jakiegos? wlasnie o to mi chodzi co napisales ale mam
    miejsce na wkrecenie czujnika na 3/4

  • 9. Data: 2013-04-29 01:28:29
    Od: "Grzegorz" <n...@g...pl>

    Uzytkownik <j...@g...com> napisal w wiadomosci
    ps.com...
    > mam pytanie jak sie nazywa "to cos" w co wklada sie czujnik temperatury
    CWU?

    mufa