    Subject: Re: Balkon w domu
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    From: Uzytkownik <a...@s...pl>
    Date: Fri, 12 Jul 2019 17:58:22 +0200

    W dniu 2019-07-12 o 16:02, Kris pisze:

    Tylko przeważnie te piękne domy są budowane tylko dla sąsiadów, którzy
    mają podziwiać i pękać z zazdrości. Jak się wejdzie do środka to nie
    wiadomo co miał na myśli ten, kto projektował ten dom lub też co i ile
    tego wypił.

    Osobiście jak szukałem domu to w pierwszej kolejności patrzyłem na
    funkcjonalność i ergonomię. To co widać na zewnątrz zawsze można
    zmienić. Nawet z najbrzydszej kostki PRL-owskiej można zrobić dzieło
    sztuki, ale wnętrza już nie da się tak łatwo przeprojektować.

    Z góry przekreślałem domy, które miały poddasza użytkowe. W grę
    wchodziły domy z normalnym piętrem, pomimo to, że już ten fakt
    powodował, ze dom z zewnątrz wydawał się nieforemny. W końcu kupiłem dom
    z 2 balkonami. Żaden z nich nie jest przez nas "obsiadywany" z prostego
    powodu - nie czujemy się komfortowo na balkonach. Jeden z nich jest od
    strony ruchliwej ulicy, a drugi od strony obserwowanej przez kilku
    sąsiadów. Wolimy wyjść przed dom na podwórko, na trawkę i tam spożyć
    kawkę  w zaciszu z dala od wścibskich oczu.

    Budynek jest dość mocno udziwniony, bo ma na parterze szereg wnęk.
    Chętnie bym to zabudował tworząc prostą kostkę. Ale najważniejsze, że
    wnętrze jest zaprojektowane idealnie.