  • 1. Data: 2010-01-29 15:14:41
    Temat: Re: Będzie kanalizacja!
    Od: "William Bonawentura" <n...@m...nie.pl>

    news:hjt68a$d1n$1@news.onet.pl...

    > miastach zwykle jest tylko ogólnospławna i tyle. Na terenie wiejskim
    > robienie ogólnospławnej czy jeszcze lepiej oddzielnej deszczowej jest
    > kompletnym bezsensem.

    Ja mieszkam na terenie wiejskim a jednka kanalizację deszczową się wzdłuż dróg
    buduje. Jak mogłyby zresztą bez niej one funkcjonować, skoro po obu stronach są teraz
    wszędzie chodniki. Epoka wsi z szosą z rowami odwadniającymi po obu stronach chyba
    już minęła.

  • 2. Data: 2010-01-29 20:37:38
    Od: zbigi <z...@w...pl>

    William Bonawentura pisze:

> [...]
    wszędzie chodniki. Epoka wsi z szosą z rowami odwadniającymi po obu stronach chyba

    Chyba jednak nie :)

    --
    pozdrrrowienia i... do zobaczenia na szlaku :)

  • 3. Data: 2010-01-29 22:06:38
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    zbigi wrote:

    > Chyba jednak nie :)

    dokłądnie...

    robi sie ukryte rowy tam gdzie powstają chodniki ale nikt nei buduje systemu
    kanalizacji deszczowej.