  • 21. Data: 2021-03-17 13:34:46
    Temat: Re: Brama przesuwna - nietypowa
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    środa, 17 marca 2021 o 10:14:35 UTC+1 Uzytkownik napisał(a):
> [...]
    tym jedzeniu od smrodu deski w latrynie zaczną się wyginać. Już wiadomo dlaczego
    śmierdzi ci w chalupie. Jak był mróz to srałeś w kącie i nie ma komu wyrzucić.
    Przeszkadzało ci głupi chuju że cię ignorowałem? Musiałeś się bez żadnego powodu w
    pijackim widzie przypierdolic? Nie miałeś chuju osrany żadnego powodu żeby się
    przypierdolic. Za moment będziesz darł ryja jaki jak jestem ze ci ubliżam. A
    powinieneś się cieszyć że cię nazywam debilem, głupim chujem itd.
> [...]
    > tylko do mnie.
    >
    > Dziwi mnie tylko to twoje zamiłowanie do dziur w dupie, latryn, srania
    > po kątach, gówien, szamb, jenkemu i tym podobnych. Widać od razu gdzie
    > się wychowywałeś i jakie są twoje życiowe doświadczenia.
    >
    > Weź też pod uwagę, że stres obniża odporność. Zachorujesz na covid,
    > zejdziesz i w końcu przysłużysz się społeczeństwu, bo przestaniesz brać
    > emeryturę. Znając ciebie to krew by cię zalała jak byś wiedział, że
    > możesz się komukolwiek przysłużyć, zamiast działać na jego szkodę.
    >
    > Zdrówka ci życzę. Zwłaszcza tego psychicznego.
    Jeszcze się przeziebie na twoim debilu pogrzebie.

  • 22. Data: 2021-03-18 13:53:37
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

> [...]
    powinieneś się cieszyć że cię nazywam debilem, głupim chujem itd.

    > Jeszcze się przeziebie na twoim debilu pogrzebie.

    Hmmmm.....?

    Dziękuję za deklarację twojego uczestnictwa w moim pogrzebie. No cóż?
    Nie wiadomo co komu pisane.

    Jeżeli chodzi o mnie to wybacz, ale nie zamierzam uczestniczyć w twoim
    pogrzebie, gdyby twoje plany się jednak nie ziściły.

    Pożegnanie zmarłego i uczestnictwo w pogrzebie jest oznaką szacunku dla
    zmarłego i świadczy o dużej jego wartości dla osób uczestniczących w
    ostatnim pożegnaniu.

    Z jednej strony deklarujesz chęć uczestnictwa w moim pogrzebie, a z
    drugiej na każdym kroku próbujesz mnie poniżyć.

    Zastanawiam się skąd u ciebie aż tak ogromne kontrowersje? Czy jednak
    doceniasz moją wartość, czy też jesteś aż tak głupi składając puste
    deklaracje, a może po prostu jako były UB-ek planujesz się na mnie
    zemścić i kierujesz pod moim adresem groźby karalne? Zastanawiam się czy
    mam się już bać, czy jednak cię olać, jak zwykłego debila? Obstawiam to
    drugie.

  • 23. Data: 2021-03-18 23:44:24
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    > W kraju naszym jest to gdzieś do zamówienia?
    > http://www.c4gautomation.com/motorized-remote-access
    -gate/

    https://www.youtube.com/watch?v=zmZUGRKbr90&ab_chann
    el=POLARGOSSp.zo.o.

    Szukaj harmonijkowych, to oczywiście opcja.
    https://allegro.pl/oferta/urzadzenie-bramy-harmonijk
    owej-dominar-producent-8124104332

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>

  • 24. Data: 2021-03-19 08:15:18
    Temat: Re: kultura śmietnika
    Od: Runt <r...@s...prv>

    > Co tak mało psi chuju. Nie kop ojca po jajach jak szczy. Nie wypada. W końcu cię
    pizdziak vel runt dziura w dupie zrobił.

    Potwierdziło się. facio jest chory psychicznie.
    pewnie był w dziecińtwie molestowany przez dziadka hanssa.

    EOT

  • 25. Data: 2021-03-19 11:01:48
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2021-03-18 o 23:44, LordBluzg(R) pisze:
> [...]
    >>
    > https://www.youtube.com/watch?v=zmZUGRKbr90&ab_chann
    el=POLARGOSSp.zo.o.

    > Szukaj harmonijkowych, to oczywiście opcja.

    Ja pewnie bym szedł tą drogą, ale "klient" chce te wagoniki.
    A dlaczego nie chce łamanej, to nawet nie napiszę, bo nie uwierzycie.

    Robert

  • 26. Data: 2021-03-19 16:33:48
    Od: ptoki <s...@g...com>

    piątek, 19 marca 2021 o 05:01:46 UTC-5 Robert Wańkowski napisał(a):

    owej-dominar-producent-8124104332

    > Ja pewnie bym szedł tą drogą, ale "klient" chce te wagoniki.
    > A dlaczego nie chce łamanej, to nawet nie napiszę, bo nie uwierzycie.

    Napisz, nie uwierzymy ale bedzie piątkowo, smiesznie :)

  • 27. Data: 2021-03-19 17:57:50
    Od: Sir_Robak <s...@o...pl>

    W dniu 2021-03-19 o 16:33, ptoki pisze:

    > Napisz, nie uwierzymy ale bedzie piątkowo, smiesznie:)

    Dawaj!
    Ja na ten przykład podpatrzyłem te bez przeciwwagi ale szybko mnie do
    parteru sprowadziła dopłata... ponad 10 tys. netto ;)

    Robak

  • 28. Data: 2021-03-19 19:37:09
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    owej-dominar-producent-8124104332

    > Napisz, nie uwierzymy ale bedzie piątkowo, smiesznie :)

    Żona "klienta" stwierdziła, że składane się psują. Ktoś ma i ciągle się
    psuła. Zdemontowali siłowniki i otwierają ręcznie.
    I ona chce tego uniknąć.

    Czy śmieszne? Nie wiem. :-)

    Robert

  • 29. Data: 2021-03-19 20:57:50
    Od: Sir_Robak <s...@o...pl>

    > Zdemontowali siłowniki i otwierają ręcznie.

    No nie śmieszne, zmienić siłowniki na te które mają gwarancję inną niż
    do "3 maja" (Pnie Czemu taka krótka ta gwarancja? ... nie nie źle mnie
    Pan zrozumiał do ul. 3 maja :))

    Robak

  • 30. Data: 2021-03-22 06:39:19
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 15.03.2021 o 16:16, Uzytkownik pisze:

    > Jeżeli ma być przesuwna to tylko prosta bez kółek prowadzących. Nawet
    > te, które mają jedno kółko podpierające sprawiają sporo problemów.
    A skąd taka teza?
    Ja mam bramę na kółkach podporowych od 1994 roku (zrób to sam) i może ze
    2 razy kółko przymarzło.
    Jacek