  • 91. Data: 2023-09-03 19:52:34
    Temat: Re: Brandlujecie się bzdurami a prąd staniał
    Od: Kris <k...@g...com>

    niedziela, 3 września 2023 o 19:41:59 UTC+2 r...@k...pl napisał(a):
> [...]
    Bogusz

    > To pytanie?
    Ja tam widzę znak zapytania

  • 92. Data: 2023-09-03 20:16:15
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    niedziela, 3 września 2023 o 19:41:58 UTC+2 r...@k...pl napisał(a):
    > Sun, 3 Sep 2023 09:40:08 -0700 (PDT), w
    > <f...@g...com>, Zenek Kapelinder
    > A po polsku, demencjuszu?
    Jak gówno nie umie pływać to twierdzi ze woda za rzadka. Pasuje do ciebie jak ulał

  • 93. Data: 2023-09-03 20:29:22
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2023-09-03 o 19:41, r...@k...pl pisze:

    > To pytanie?

    Dzisiaj ok 14.00 włączyłem TV a tam na TVN jeden przywódca
    partyjny mówił, że My chcemy dobrze, a Oni - opłacani
    przez Niemców i wspierani przez Putina chcą to wszystko
    co zostało zrobione zniweczyć. Wytrzymałem kilka minut.
    Więc to w zasadzie stwierdzenie a nie pytanie (może takie retoryczne)

    PS
    Dlaczego do k...nędzy TVN transmituje jakiś słowotok
    tego prezesa? Przecież miłośnicy KO czy opozycji wszelakiej
    raczej go nie pokochają a pisowcy raczej nie zmienią zdania.
    Przecież TVPiS niczego takiego opozycji nie zafunduje.
    Oni zapłacili za ten czas antenowy?
    Nie rozumiem tego - darmowa promocja starego pierdoły.

  • 94. Data: 2023-09-04 06:59:40
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2023-09-03 o 20:29, cef pisze:

> [...]
    > Przecież TVPiS niczego takiego opozycji nie zafunduje.
    > Oni zapłacili za ten czas antenowy?
    > Nie rozumiem tego - darmowa promocja starego pierdoły.

    Jak tego nie puszczą, to im krritv cofnie koncesję.

    --
    Pete

  • 95. Data: 2023-09-04 07:01:46
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2023-09-03 o 19:51, Kris pisze:
> [...]
    społeczeństwo do tego przekonać

    > Po co więc na Campus politycy przylezli?

    Może po to, że Campus po to jest. Żeby rozmawiać o przyszłości.

    > Ps
    > Na indoktrynację kościelna też ludziska dobrowolnie po kościołach i innych radiach
    Maryja łazą

    Co gorsza, wiadoma opcja też. Co 4 lata się nawracają.

    --
    Pete

  • 96. Data: 2023-09-04 07:03:42
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2023-09-03 o 16:34, Kris pisze:
    społeczeństwo do tego przekonać

    > Tak samo jak ludziska przychodzą na pikniku 500/700 plus
    > To samo pranie mózgu tylko opcja polityczna inna

    Niech piorą za swoje a nie nasze.

    > Cavallini wyzej fajnie to ujął:
    > Jeśli gdziekolwiek pojawia się gębą polityka to nic dobrego z tego nie wyniknie.

    Jak żyć?
    Komu dać lejce w takim razie?

    --
    Pete

  • 97. Data: 2023-09-04 07:05:26
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2023-09-03 o 08:46, Kris pisze:
    społeczeństwo do tego przekonać

    > Znaczy nie byli tam ci politycy czy co?
    > Bo w TVN bodajże widziałem że byli

    No byli. Ale jakbyś włączył dźwięk, to byś się dowiedział, że oni tam
    byli po to, żeby _rozmawiać_ i odpowiadać na pytanie.

    Inaczej niż prezes z pinokiem. Tylko wylew szamba.

    --
    Pete

  • 98. Data: 2023-09-04 07:16:58
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 03-09-2023 o 18:08, Kris pisze:

    > Ty na prawdę wierzysz że gdyby dzisiejsza opozycja się do władzy dostała to coś
    zmienią?

    Oczywiście.
    Choćby zatrzymają mega wypływy kasy do czarnych i brunatnych - już
    będzie postęp.

    A jak w podziękowaniu odetną ich od decyzji, albo odwrócą to co
    narobili, to tym bardziej.

  • 99. Data: 2023-09-04 13:37:34
    Od: Kris <k...@g...com>

    poniedziałek, 4 września 2023 o 07:17:00 UTC+2 Cavallino napisał(a):

    > Oczywiście.
    > Choćby zatrzymają mega wypływy kasy do czarnych i brunatnych - już
    > będzie postęp.

    Naiwny jesteś.
    Jak byli u koryra z Rydzykiem porządku nie zrobili to i dalej z czarnymi będą
    trzymać.
    Bo to się oplaca. Oczywiście nie mam ale politykierom. A skoro się opłaca to będą
    dalej finansowac.
    A brunatnego( Giertycha) na listę też wstawili

    > A jak w podziękowaniu odetną ich od decyzji, albo odwrócą to co
    > narobili, to tym bardziej.
    Ty poważnie im wierzysz czy tak naiwny jesteś?

  • 100. Data: 2023-09-04 13:46:13
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 04-09-2023 o 13:37, Kris pisze:

    > Naiwny jesteś.
    > Jak byli u koryra z Rydzykiem porządku nie zrobili

    Kto Ci takich bzdur nagadał?

    Myślisz, że każde napisane kłamstwo stanie się prawdą, czy liczysz że
    ktoś ma sklerozę?

    Właśnie pierwsze co zrobili po odsunięciu pis od władzy, to zatrzymali
    przelewy dla Rydzyka.
    Poszli nawet do sądu, żeby poodkręcać wcześniej przyznane przez pis
    dotacje - skutecznie.

    Dopiero gdy pis do władzy wrócił, to mu wszystko przywrócił i dodał
    nowej rzeki kasy.

    > Ty poważnie im wierzysz czy tak naiwny jesteś?

    Wahadełko które wychyla się w jedną stronę, w końcu spada w drugą.
    Pis naruszył kompromis światopoglądowy, więc tak, po jego odsunięciu,
    będzie szybki odwrót od ich wymysłów.