  • Data: 2016-02-05 08:23:19
    Temat: Re: Budowa malego domku na plycie fundamentowej
    Od: Budyń <b...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 5 lutego 2016 08:02:44 UTC+1 użytkownik uciu napisał:
    > Budyń jakie widzisz zalety i wady szkiletora?

    wada jest jedna: poniewaz ma małą akumulacyjnosc cieplną latem potrafi sie przegrzac.
    Trzeba tego pilnowac, wietrzyc nocą, w upalny dzien nie otwierac okien.
    W tym nowym bedzie GWC, okna są w cieniu to powinno by dużo lepiej.

    poniewaz to drewniak bedzie trudniejszy w odsprzedazy, ludzie sie kierują modą. Ale z
    kolei gdyby podatek katastralny wszedł to mozna go wycenic mniej. Wada/zaleta :)

    > Pytam bo na razie mam działke i wybrałem projekt
    > (chyba http://www.studioatrium.pl/projekty-domow/S-GL-975-M
    erlin,978.html )

    duzo miejsca na poddaszu sie tam marnuje - trzeba tam chociaz graciarnie zrobic.

    Ale ogóleniej: uwazam ze solary będą taniały wiec budynek powinien miec dach
    ustawiony mniej wiecej na południe z katem 30-45st. To da w przyszlosci mozliwosci
    energetyczne.

    > I początkowo mylslałem o płycie na to gazobeton 25 + styro(wełna) 20.

    dobre rozwiazanie (ale daj styropian, welna nic nie daje extra a jest droższa)

    > Ale, że goni mnie czas może warto przemyśleć stelaż drewniany?
    > Napisz swoją opinie:-)

    ja nie jestem jakims fanatykiem budowania drewnianego. To równorzędne rozwiązanie. A
    ja wole prace w drewnie niż w pustakach. Do pustaków musialbym kogos nając.
    Zaletami jest szybkosc, czy cena to nie wiem - ale wyslij twoj projekt do kilku
    drewnianych firm to dostaniesz oferte cenową. Porównasz z murowanym.
    Gdybys mial takie oferty to daj znaka, poczytamy i złosliwie skomentujemy :-)

    b.