  • 51. Data: 2020-06-01 22:13:27
    Temat: Re: Cena działki
    Od: Kadar <o...@g...com>

    > Te biedniejsze domki przypominają nasze Obórki.

    Sporo tu tego.
    K.

  • 52. Data: 2020-06-16 13:30:24
    Od: Kżyho <k...@c...pl>

    W dniu 29.05.2020 o 22:47, Kadar pisze:
    > Tu 2 linki. Obie nieruchomości nazywają się tak samo: finca rustica, co znaczy
    mniej więcej - nieruchomość rustykalna. Robiąc przegląd finec można się czasami
    zdziwić.
    > finca nr 1. https://www.idealista.com/inmueble/36317304/?xtmc=1_
    1_murcia&xtcr=60
    > finca nr 2. https://www.idealista.com/inmueble/85084044/

    Ten drugi link nie do końca mój styl, ale mógłbym zamieszkać ewentualnie ;)

    Pzdr
    --
    /__/_* /
    / ) /_(//)()

  • 53. Data: 2020-06-16 13:33:49
    Od: Kżyho <k...@c...pl>

    W dniu 29.05.2020 o 20:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik Mateusz Viste m...@x...invalid ...

    > :)
    > Cos w tym jest.

    Pytanie czy tam, gdzie chcielibyśmy spędzać wakacje, chcielibyśmy
    również żyć na stałe. Bo tu nie zawsze jest znak równości...

    Pzdr

    --
    /__/_* /
    / ) /_(//)()

  • 54. Data: 2020-06-16 19:59:56
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Kżyho k...@c...pl ...

    > Pytanie czy tam, gdzie chcielibyśmy spędzać wakacje, chcielibyśmy
    > również żyć na stałe. Bo tu nie zawsze jest znak równości...

    To prawda.
    ale chetnie pomieszkałbym w jakims pieknym miejscu rok czy dwa zeby
    sprawdzic, jak szybko by mi sie znudziło.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    które mogą cię pokonać. To często popełniana omyłka. Frank Herbert

  • 55. Data: 2020-06-16 21:02:50
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2020-06-16 o 19:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik Kżyho k...@c...pl ...

    > To prawda.
    > ale chetnie pomieszkałbym w jakims pieknym miejscu rok czy dwa zeby
    > sprawdzic, jak szybko by mi sie znudziło.

    Jakie miejsce uważasz za piękne?

  • 56. Data: 2020-06-16 22:59:55
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik cef c...@i...pl ...

    > Jakie miejsce uważasz za piękne?

    To mogłoby być coś na poludniu, koniecznie nad woda, moze jakis dom z
    widokiem na morze. Cos ładnego bym sobie znalazł.

    Moze coś takiego:
    https://www.glamour.pl/artykul/domki-na-wodzie-w-kto
    rych-chcielibysmy-
    zamieszkac

    Albo coś takiego:
    https://finanse.wp.pl/plywajace-palace-czyli-10-najd
    rozszych-jachtow-
    swiata-6116461964568705g
    ;-DDD

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Jeśli będąc w towarzystwie kobiety potrafisz z niej czytać jak z

  • 57. Data: 2020-06-17 00:23:26
    Od: Kadar <o...@g...com>

    > Ten drugi link nie do końca mój styl, ale mógłbym zamieszkać ewentualnie ;)

    Ale ten pierwszy ma potencjał rozwojowy.
    K.

  • 58. Data: 2020-06-17 00:24:25
    Od: Kadar <o...@g...com>

    > Pytanie czy tam, gdzie chcielibyśmy spędzać wakacje, chcielibyśmy
    > również żyć na stałe. Bo tu nie zawsze jest znak równości...

    Myślę, że raczej decydują kwestie zawodowe.
    K.

  • 59. Data: 2020-06-17 08:30:24
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2020-06-16 o 22:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik cef c...@i...pl ...

    > To mogłoby być coś na poludniu, koniecznie nad woda, moze jakis dom z
    > widokiem na morze. Cos ładnego bym sobie znalazł.

    Pewnie po miesiącu rzucałbyś jobami, że wilgotno :-)

  • 60. Data: 2020-06-17 10:59:54
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik cef c...@i...pl ...

    > Pewnie po miesiącu rzucałbyś jobami, że wilgotno :-)

    Mozliwe.
    Uwielbiam tez góry, narty etc ale pewnie po tygodniu bym sie wkurzał ze
    trzeba pod góre chodzic, ze pełno turystów etc. O odsniezaniu nie
    wspominajac. ;-D

    Innymi słowy - jest dobrze jak jest :-P

    --
    Pozdrawia... Budzik