  • 71. Data: 2020-06-19 10:34:14
    Temat: Re: Cena działki
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

    W dniu 17.06.2020 o 21:55, Kadar pisze:

    > To przyjedź tutaj. Same góry, nie trzeba odśnieżać, pod górę nie musisz chodzić
    (chyba, że bardzo chcesz), Turystów też nie ma. W ogóle w promieniu nawet kilometra
    nie ma nikogo.
    > K.

    to gdzie dokładnie jest to 'tutaj' (wiem że Hiszpania) i jakie są tam
    ceny nieruchomości?

    Lukasz

  • 72. Data: 2020-06-20 23:53:41
    Od: Kadar <o...@g...com>

    > Przesież tam wszędzie są "wyjątkowo urokliwe miejsca", Baška pod tym
    > względem niewiele się wyróżnia. Pierwszy przykład z brzegu -- Baška
    > Voda ma te nadmorskie góry jeszcze bardziej imponujące niż Baška.

    Następny, a pomidory od baby ze wsi obok są najlepsze. Nie chodziło mi o to, że Baska
    to najurokliwsze miejsce. Dałem jako przykład ot taki sobie. Są na pewno ładniejsze i
    ciekawsze i nie robię żadnego rankingu które bardziejsze. Jak ktoś chce doświadczyć
    np. rzeczywiście kosmicznych wrażeń to zapraszam do Murcji. Takie widoki jak tu są w
    niewielu miejscach na ziemi.
    Baśka jest ładna i tyle.
    K.

  • 73. Data: 2020-06-20 23:57:03
    Od: Kadar <o...@g...com>

    > to gdzie dokładnie jest to 'tutaj' (wiem że Hiszpania) i jakie są tam
    > ceny nieruchomości?

    Murcia. Polecam. Cena nieruchomości zależy od twoich możliwości. Dzisiaj oglądałem
    mieszkanie 2 piętrowe 160m2 za 18k EUR. Nie podobało mi się. Jak chcesz możesz np
    zacząć szukanie od 180k EUR. Też nie znajdziesz od razu takiego jakie byś chciał.
    K.

  • 74. Data: 2020-06-21 14:07:37
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Kadar napisał:

    > Następny, a pomidory od baby ze wsi obok są najlepsze.

    Nie następny, a wciąż ten sam. Wtedy chodziło o adiabatyczną akcelerację
    wiatrów, co to daje im więcej szwungu niż ma każdy inny lądowy wiatr.
    No więc w Murcji akurat tak nie ma. Zaś co do współistnienia gór i morza
    w Chorwacji, co teraz stało się kwestią przewodnią dyskusji, w tym kraju
    jest to generalną regułą. Nie ma sensu wskazywać "wyjątkowo urokliwych
    miejsc", bo nie są to wyjątki, a brzmi to jak zachwalanie jednych jedynych
    pomidorów od baby z sąsiedniej wsi.

    > Nie chodziło mi o to, że Baska to najurokliwsze miejsce. Dałem jako
    > przykład ot taki sobie. Są na pewno ładniejsze i ciekawsze i nie
    > robię żadnego rankingu które bardziejsze.

    "Ale Baska to wyjątkowo urokliwe miejsce (i nie chodzi o kobietę)".

    > Jak ktoś chce doświadczyć np. rzeczywiście kosmicznych wrażeń to
    > zapraszam do Murcji. Takie widoki jak tu są w niewielu miejscach
    > na ziemi.

    Tak, muszę przyznać, że okoliczności przyrody w Murcji piękne bywają.
    Z wyjątkowością bym aż tak daleko nie szedł -- sam miałbym pewnie
    problem z rozpoznaniem, czy góry na zdjęciu to Murcja, czy Andaluzja
    (daleko większa od Murcji przecież).

    > Baśka jest ładna i tyle.

    Jarek

    --