  • 61. Data: 2020-06-17 11:59:23
    Temat: Re: Cena działki
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2020-06-17 o 10:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik cef c...@i...pl ...

    > Mozliwe.
    > Uwielbiam tez góry, narty etc ale pewnie po tygodniu bym sie wkurzał ze
    > trzeba pod góre chodzic, ze pełno turystów etc. O odsniezaniu nie
    > wspominajac. ;-D
    >
    > Innymi słowy - jest dobrze jak jest :-P

    Zawsze możesz szukać połączenia.
    Są miejsca gdzie góry są nad morzem i masz dwa w jednym :-)

  • 62. Data: 2020-06-17 14:12:18
    Od: Kżyho <k...@c...pl>

    W dniu 17.06.2020 o 00:24, Kadar pisze:

    > Myślę, że raczej decydują kwestie zawodowe.

    Oj, myślę, że takich kwestii jest dużo więcej niż tylko praca.
    Klimat, język, dzieci, rodzina, przyjaciele, a to tylko takie na szybko
    najważniejsze z nich moim zdaniem.

    Pzdr
    --
    /__/_* /
    / ) /_(//)()

  • 63. Data: 2020-06-17 14:37:37
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik cef c...@i...pl ...

    > Zawsze możesz szukać połączenia.
    > Są miejsca gdzie góry są nad morzem i masz dwa w jednym :-)

    Chyba jednak rozwiazaniem beda 2-3 domy.
    Bo ja morze lubie latem a góry zima.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Delikatnie chwytasz, rozchylasz nogi, bierzesz do ust i zaczynasz

  • 64. Data: 2020-06-17 22:52:49
    Od: Kadar <o...@g...com>

    > Pewnie po miesiącu rzucałbyś jobami, że wilgotno :-)

    Nie, nie rzuciłby. I nie jest wilgotno. Ale o seksie nie rozmawiamy.
    K.

  • 65. Data: 2020-06-17 22:55:52
    Od: Kadar <o...@g...com>

    > Mozliwe.
    > Uwielbiam tez góry, narty etc ale pewnie po tygodniu bym sie wkurzał ze
    > trzeba pod góre chodzic, ze pełno turystów etc. O odsniezaniu nie
    > wspominajac. ;-D

    To przyjedź tutaj. Same góry, nie trzeba odśnieżać, pod górę nie musisz chodzić
    (chyba, że bardzo chcesz), Turystów też nie ma. W ogóle w promieniu nawet kilometra
    nie ma nikogo.
    K.

  • 66. Data: 2020-06-17 22:59:28
    Od: Kadar <o...@g...com>

    > Zawsze możesz szukać połączenia.
    > Są miejsca gdzie góry są nad morzem i masz dwa w jednym :-)

    Tu też tak jest ale polecam Chorwację. Konkretnie wyspę KRK a dokładniej miejscowość
    Baska. Plaże tam są u podnóża gór.
    K.

  • 67. Data: 2020-06-17 23:01:44
    Od: Kadar <o...@g...com>

    > Oj, myślę, że takich kwestii jest dużo więcej niż tylko praca.
    > Klimat, język, dzieci, rodzina, przyjaciele, a to tylko takie na szybko
    > najważniejsze z nich moim zdaniem.

    Kombinacja wielu czynników. Błędne koło.
    K.

  • 68. Data: 2020-06-18 18:56:20
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Kadar napisał:

    > Tu też tak jest ale polecam Chorwację. Konkretnie wyspę KRK
    > a dokładniej miejscowość Baska. Plaże tam są u podnóża gór.

    Przecież tam wszędzie tak. Trudno o plażę, żeby nie była blisko
    gór.

    --
    Jarek

  • 69. Data: 2020-06-19 00:07:39
    Od: Kadar <o...@g...com>

    > Przecież tam wszędzie tak. Trudno o plażę, żeby nie była blisko
    > gór.

    Ale Baska to wyjątkowo urokliwe miejsce (i nie chodzi o kobietę).
    K.

  • 70. Data: 2020-06-19 10:19:16
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Kadar napisał:

    > Ale Baska to wyjątkowo urokliwe miejsce (i nie chodzi o kobietę).

    Przesież tam wszędzie są "wyjątkowo urokliwe miejsca", Baška pod tym
    względem niewiele się wyróżnia. Pierwszy przykład z brzegu -- Baška
    Voda ma te nadmorskie góry jeszcze bardziej imponujące niż Baška.

    --
    Jarek