    From: Pawel O'Pajak <o...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Cena metra działki vs cena budowy domu
    Date: Sat, 30 May 2015 12:33:20 +0200

    Powitanko,

    > czyli mając zbędną działkę lepiej ją zamienić na dom teraz czy za 20 lat???
    > (wychodząc z założenia ze ten dom będzie potrzebny nie teraz ale dla dzieci
    > za 20 lat )

    Well, latwiej przewidziec trzesienie ziemi w Nepalu, niz pomysly
    rzadzacych w RP v3.0. Wez pod uwage, ze wielu mlodych ludzi wylogowuje
    sie z naszego kraju i Twoje dzieci niestety tez moga wolec zamienic
    luksusowy dom w RP na klitke w Londynie.
    Sprzedac juz nie za bardzo jest co, zadluzenie trzeba splacac, jak
    pozabieraja prawa jazdy, to i z mandatow wplywy zmaleja, wiec jak nic
    podatek katastralny (katastrofalny) sie szykuje. Przeca nie wyrzuca pol
    mln. urzednikow.
    Ziemia to jednak ziemia, ceny wprawdzie przestaly rosnac ostatnio, ale
    tez nie sadze, zeby spadly. Dom wybudowac mozna w od kilku tygodni do
    kilku miesiecy, ale zmienic plany co do niego to juz problem.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa