    From: "Szumek" <k...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Cena metra działki vs cena budowy domu
    Date: Sat, 30 May 2015 20:52:41 +0200

    Witam
    Wszystkie wasze uwagi są trafne
    sobie domu nie potrzebuje , narazie wystarczy mi ten co mam
    mam działki które po sprzedaży starczyłyby na budowę domu w tej chwili
    jednak boję sie że za 20 lat sytuacja może się zmienić i już nie starczą
    poprzez drożejącą robociznę
    kartofli na nich sadzić nie będe więc trzeba je na coś korzystniejszego
    wymienić
    na papierki NBP nie ma sensu bo to wogóle nic nie warte

    narazie tendencja była taka że opłacało się trzymać działkę
    poprostu drożały szybciej niż domy
    ale tendencja się chyba odwraca albo tak mi się wydaje

    jeśli opcja budowy teraz to pod wynajem i remont kiedyś
    powinno starczyć a nawet może trochę zostanie

    porównanie tego co może być u nas kiedyś biorę od zachodnich sąsiadów
    gdzie ceny materiałów i działek są zbliżone do naszych a robocizna liczone w
    euro

    mam trochę racji czy przesadzam ?
    pozdrawiam