  • 1. Data: 2023-10-31 14:08:09
    Temat: Ceny paneli fotowoltaicznych
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    Będę jeszcze spadały? - czy już teraz kupować?

    Ktoś ma szklaną kulę? ;-)

    TG

  • 2. Data: 2023-10-31 15:09:40
    Temat: Re: Ceny paneli fotowoltaicznych
    Od: Kris <k...@g...com>

    wtorek, 31 października 2023 o 14:08:12 UTC+1 Tomasz Gorbaczuk napisał(a):
    > Będę jeszcze spadały? - czy już teraz kupować?
    >
    > Ktoś ma szklaną kulę? ;-)

    Zenek zaraz odpowie.
    Na podstawie klikbajtów i demografi.

  • 3. Data: 2023-10-31 15:14:32
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .10.2023 o 15:09 Kris <k...@g...com> pisze:

    > wtorek, 31 października 2023 o 14:08:12 UTC+1 Tomasz Gorbaczuk

    > Zenek zaraz odpowie.
    > Na podstawie klikbajtów i demografi.

    Zenka zdanie znam :-)

    Falowniki drożeją a panele tanieją. Czekam na dołek od wakacji i w końcu
    się chyba doczekałem.
    Może ktoś bliższy hurtu w chinach ma jakieś info?

    TG

  • 4. Data: 2023-10-31 15:30:28
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    wtorek, 31 października 2023 o 15:09:42 UTC+1 Kris napisał(a):

    > Zenek zaraz odpowie.
    > Na podstawie klikbajtów i demografi.
    Weź się odpierdol debilu, chyba ze chcesz zebym pisał jakie pracy wykonywała i
    wykonuje zenska cześć twojej rodziny.

  • 5. Data: 2023-11-01 10:35:02
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    > Będę jeszcze spadały? - czy już teraz kupować?
    >
    > Ktoś ma szklaną kulę? ;-)

    Nie przewidzisz. Wszystko zależy od żółtków i ich planów na nowe
    instalacje. Jak nagle ktoś chlapnie że zamiast 15GW miesięcznie będą
    montować 30 to wszystko pójdzie na rynek chiński a my zostaniemy z
    drogimi ochłapami. Dla porównania, cała Europa rocznie montuje około 45GW.

    L.

  • 6. Data: 2023-11-05 20:44:27
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    > Będę jeszcze spadały? - czy już teraz kupować?
    >
    > Ktoś ma szklaną kulę? ;-)
    >

    > TG

    Akurat dzisiaj znalazłem używane za 89zł za 160W. nawet jak będą dawały
    tylko 100wat - też sie opłaca.
    Teraz napisz ile kosztują nowe.
    ToMasz

  • 7. Data: 2023-11-05 21:36:12
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .11.2023 o 20:44 ToMasz <t...@p...fm.com.pl> pisze:

    > Akurat dzisiaj znalazłem używane za 89zł za 160W. nawet jak będą dawały
    > tylko 100wat - też sie opłaca.
    > Teraz napisz ile kosztują nowe.
    > ToMasz

    Nowy 550W za 500 zł.

    Na 160W w panelu to mi szkoda miejsca.

    TG

  • 8. Data: 2023-12-20 20:36:47
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .11.2023 o 21:36 Tomasz Gorbaczuk <g...@a...pl> pisze:

    > Nowy 550W za 500 zł.

    Aktualnie ten sam panel u tego samego sprzedawcy jest za 515 zł. Chyba
    ceny już zaczynają iść powoli w górę mimo umocnienia PLN.

    Jak ktoś planuje to teraz jest czas na zakupy.

    TG

  • 9. Data: 2023-12-20 23:58:08
    Od: a a <m...@g...com>

    On Wednesday 20 December 2023 at 20:36:51 UTC+1, Tomasz Gorbaczuk wrote:

    > Aktualnie ten sam panel u tego samego sprzedawcy jest za 515 zł. Chyba
    > ceny już zaczynają iść powoli w górę mimo umocnienia PLN.
    >
    > Jak ktoś planuje to teraz jest czas na zakupy.
    >
    > TG

    Cena paneli to obecnie 0,30 $ za 1W

    Jak dolar 4zł to 1W za 1,20 zł czyli tanio

    Będzie jeszcze taniej, bo zimą sie nie kupuje.

    Statki zaczną przypływać na wiosnę a na nich miliony paneli

    Panele są w 3 klasach mocy zweryfikowanej, a ta nawet o 50% niższa od nominalnej

    Kowalski rzeczywistej mocy nie sprawdzi b o nie ma standaryzowanego oświetlacza, jak
    fabryka i kupuje te najslabsze.

    Te najmocniejsze, z gwarancją idą na farmy przemysłowe

  • 10. Data: 2023-12-21 00:00:12
    Od: a a <m...@g...com>

    > Aktualnie ten sam panel u tego samego sprzedawcy jest za 515 zł. Chyba
    > ceny już zaczynają iść powoli w górę mimo umocnienia PLN.
    >
    > Jak ktoś planuje to teraz jest czas na zakupy.
    >
    > TG
    Nie rób codziennie wała z ludzi i nie naciągaj na zakup solarów zimą, gdy montaż
    wiosną i wtedy będą tansze o 20%