  • Data: 2019-06-11 13:00:54
    Temat: Re: Co na komary?
    Od: collie <c...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 11.06.2019 12:40, Kris pisze:

    > A jak ktoś nie lubi kotów to dosadzić lawendy i cebuli;)

    No, lawenda jak najbardziej. Działa podobnie jak kocimiętka.
    Ale tylko na komary. W internetach piszą, że dobra jest też
    ku temu komarzyca, ale tej - w odróżnieniu od kocimiętki
    (nie mam kotów, tylko psy ogrodnika, a to wiedzą koty
    sąsiedzkie) i lawendy - nie wypraktykowałem. Komarów nie mam.
    Może im się po prostu u mnie nie podoba i nie jest to zasługa
    kocimiętki i lawendy.