  • Data: 2009-05-15 22:40:12
    Temat: Re: Co robicie względem paranoi z żarówkami?
    Od: czeremcha <c...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 15 Maj, 22:41, "zkruk [Lodz]" <z...@g...pl> wrote:

    > mówisz o takichhttp://www.prismaecat.lighting.philips.com/Whi
    rlwind_Images/LMP%20Ind...

    Chiba o tych ;-) Ja ich nie wymieniam, pozwalam innym pod sufit
    skakać ;-)

    > ale to trzeba wszystkie w domu wymienić - inaczej wzrok Ci się będzie męczył

    Chyba niekoniecznie.

    http://www.lightbulbs-direct.com/article/choosing-da
    ylight-bulbs/

    Myślę o czymś z powyższych. Widziałam na własne oczy działanie tej
    zwykłej, niebieskiej. Byłam zachwycona. Wrażenie takie, jakby nagle
    wpadła przez okno potężna dawka światła słonecznego.

    Tylko - ja widziałam taką żarówkę w sklepie z artykułami do rękodzieła
    i kosztowała tam nie 2 euro z haczykiem, a kilkanaście euro.
    Świetlówki też tam mieli, ale ich nie wypróbowywała. Intrygowała mnie
    ta niebieska i tylko tą wkręciliśmy do lampki na ekspozycji.

    Zanim kupię żarówkę/świetlówkę, powinnam kupić odpowiednią lampę /
    najlepiej - stojącą/, więc zakup odpływa w dal. Są inne wydatki.

    Ania