  • 21. Data: 2012-09-29 00:45:07
    Temat: Re: Co to za grzyby?
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Fri, 28 Sep 2012 08:21:17 +0200, Bbjk napisał(a):

    > Autopsję, czyli sekcję :)

    Nie, to nie jest ZAWSZE to samo
    Autopsja ma kilka znaczeń.

    (by XL)

  • 22. Data: 2012-09-29 08:56:27
    Od: Bbjk <b...@g...comspam>

    W dniu 2012-09-29 00:45, Ikselka pisze:

    > Nie, to nie jest ZAWSZE to samo
    > Autopsja ma kilka znaczeń.
    Ach, doprawdy?
    --
    B.

  • 23. Data: 2012-09-29 10:32:33
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pani Basia napisała:

    > Ach, doprawdy?

    Stawiam wniosek o przesunięcie koleżanki XL do sekcji gimnastycznej.

    Jarek

    --
    mnie ciągnie właśnie tam,
    gdzie od trzech dni już nie przyjmują,

  • 24. Data: 2012-09-29 14:01:02
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia 29 Sep 2012 08:32:33 GMT, Jarosław Sokołowski napisał(a):

    > Stawiam wniosek o przesunięcie koleżanki XL do sekcji gimnastycznej.

    Egzekutywa się przypomina? - nie te czasy, musisz się przestawić na
    samoprzesuwanie.

    (by XL)

  • 25. Data: 2012-09-29 14:52:05
    Od: Bbjk <b...@g...comspam>

    W dniu 2012-09-29 14:01, Ikselka pisze:

    > Egzekutywa się przypomina? - nie te czasy, musisz się przestawić na
    > samoprzesuwanie.

    Raczej pewien film.
    Trzeba znać z autopsji, by być w sekcji.
    --
    B.

  • 26. Data: 2012-09-29 16:06:18
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sat, 29 Sep 2012 14:52:05 +0200, Bbjk napisał(a):

    > Raczej pewien film.
    > Trzeba znać z autopsji, by być w sekcji.

    "Trzeba"? - nie ubiegam się.
    (by XL)

  • 27. Data: 2012-09-29 16:08:58
    Od: Bbjk <b...@g...comspam>

    W dniu 2012-09-29 16:06, Ikselka pisze:

    > "Trzeba"? - nie ubiegam się.

    Jeśli się chce komentować wpis o sekcji gimnastycznej, to lepiej.
    Bo jeśli się nie zna, wychodzi, jak wyszło.
    --
    B.

  • 28. Data: 2012-09-29 17:14:21
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sat, 29 Sep 2012 16:08:58 +0200, Bbjk napisał(a):

    > Jeśli się chce komentować wpis o sekcji gimnastycznej,

    Wpis o "przesuwaniu" mnie. A juz dokąd - absolutnie bez znaczenia. Możecie
    sobie przesuwać co i kogo tam chcecie, ale na pewno nie mnie.

    > to lepiej.
    > Bo jeśli się nie zna, wychodzi, jak wyszło.

    Ano tak wychodzi, kiedy się porywa na przesuwanie. Mnie.
    (by XL)