  • 111. Data: 2015-11-30 15:23:44
    Temat: Re: Co tutaj nie zadziałało?
    Od: krak <s...@g...pl>

    W dniu 2015-11-27 09:23, Kris pisze:

    > I wtedy jeszcze kroczek i powstanie paskudztwo w ten deseń
    > http://i.ebayimg.com/00/s/NDg3WDY1MA==/z/NxgAAOSwKrh
    VZZAX/$_20.JPG
    To nie jest przykład (grafika), bo tam jest skopiowany każdy krzew.
    Nie ma takiej realnej możliwości aby powstały tak podobne posesje.
    Jest masa osiedli, na których stoją te same projekty a wcale nie
    wyglądaja i nie będą wyglądać w ten sposób. Wyglądają spokojnie, bo
    żadne "wystrzały" architektoniczne nie burzą pewnego rodzaju harmonii.
    Pozdrawiam

  • 112. Data: 2015-11-30 16:00:13
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 30 listopada 2015 15:22:53 UTC+1 użytkownik krak napisał:

> [...]
    > wyglądaja i nie będą wyglądać w ten sposób. Wyglądają spokojnie, bo
    > żadne "wystrzały" architektoniczne nie burzą pewnego rodzaju harmonii.
    Tak średnio dwa razy w tygodniu jeżdżę w jedno miejsce. Po drodze mijam właśnie
    osiedle w ten deseń jak z tej grafiki. Gościu, zresztą mój kumpel, kupił pod rolnika
    parę ha ziemi i na dzisiaj stoi tam 9 identycznych domów , ogrodzonych identycznym
    płotem i posadzone tam sa w tym samym miejscu tuje. Docelowo domów będzie więcej ale
    takich samych oczywiście bo kumpel wg jednego projektu buduje. Wg mnie wygląda to
    fatalnie. Oczywiście oprócz tych tui krzaki każdy tam inne posadzone. Z rok temu przy
    podobnej dyskusji ktoś się zachwycał ze gdzieś tam kiedyś osiedle było/jest że przed
    każdym domem rósł krzak bzu. Po lewej stronie ulicy bialy po prawej ciemny czy jakoś
    tak.

  • 113. Data: 2015-11-30 19:03:10
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 30 listopada 2015 12:47:48 UTC+1 użytkownik Budyń napisał:
    > W dniu poniedziałek, 30 listopada 2015 12:31:36 UTC+1 użytkownik Adam Sz. napisał:

    > znajdzie sie prawdziwek jeden i napsuje krwi calej reszcie. Niekoniecznie ze złej
    woli - powiedzmy ze jest z pomorza zawsze marzył o różowej kostce, tam to nawet
    pasowało. No i w górach taki se zrobi. A ze błąd zrozumie pozniej to juz nie
    poradzisz.

    To wybuduje ladny goralski domek, a postawi rozowy plot, bo plot na zgloszenie.
    I dalej bedzie krew innym psul :) Do tego postawi na swoim placu mrugajaca
    podswietlona reklame kremu do okolic intymnych wielkosci 10x5m. I co?
    Czlowiek ze wsi wyjdzie ale wies z czlowieka nigdy. A nie sadze, zeby ktos,
    kto ma tak mocno zjechany gust zeby chciec stawiac rozowa kostke w gorach
    ma na tyle duzo pieniedzy, zeby ten cel zrealizowac :-) Nawet jak jest
    swirem, to jest swirem na jakims poziomie i bedzie mu wstyd przed znajomymi :)

    Nakladanie ograniczen na 99% spoleczenstwa tylko dlatego, ze 1% jest glupi jest
    bez sensu. To jest zupelnie tak jak z bronia - mozesz myslec, ze nie chcesz
    legalizacji powszechnego dostepu do broni, bo 1% ludzi to przestepcy i oni
    moga broni uzyc do zlych celow. Ale w ten sposob obezwladniasz pozostale 99%
    ludzi. Pomijajac juz fakt, ze ten 1% i tak ma dostep do broni na czarnym rynku:)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 114. Data: 2015-11-30 20:13:02
    Od: masti <g...@t...hell>

    Uzytkownik wrote:

> [...]
    tak jak nie wtrącasz sie lekarzowi, daj spokój i urbaniscie, niech robia swoje. Ani
    lekarz ani urbanista nie nastaje na twoja wolnosc - mimo ze czasem boli.

    > Ale bierzesz pod uwagę, że domy projektują projektanci, a nie urbaniści?
    > Inwestorzy natomiast tylko wybierają projekty.
    > Projektanci uczą się nie tylko spraw technicznych, ale także i estetyki
    > i ergonomii.

    i po tej estetyce projektują takie cuda?
    <http://eela1.blox.pl/resource/gargamel.jpg>

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 115. Data: 2015-11-30 21:55:04
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2015-11-30 o 20:13, masti pisze:

    > i po tej estetyce projektują takie cuda?
    > <http://eela1.blox.pl/resource/gargamel.jpg>

    Na dobra sprawe co komu przeszkadza taki prawdziwek? Wyglada nieco
    cudacznie, ale czy ceny dzialek w okolicy spadly, czy inna tragedia sie
    wydarzyla?

    Pozdro.. TK

  • 116. Data: 2015-11-30 22:09:08
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2015-11-30 o 19:03, Adam Sz. pisze:

> [...]
    > swirem, to jest swirem na jakims poziomie i bedzie mu wstyd przed znajomymi :)

    Nie bedzie.
    Jeden z moich majetnych znajomych postawil dom w stylu palacyka z
    wiezyczka i pomalowal go na rozowo. Wygladal fatalnie. Po paru latach
    zmienil mu sie gust, znaczy dorosl pozniej niz reszta i elewacje
    pomalowal na jakis gustowny normalny kolor. Cos tam pozmienial i dzis
    wyglada to przyzwoicie. Mimo wczesnej fazy buractwa ten rozowy dziwolag
    wcale nie wplywal tragicznie na okolice. Wywolywal usmiech na twarzy,
    ale po roku nikt juz nie zwracal na niego uwagi. Tyle ze straszenia jak
    to jeden dom w innym stylu rujnuje dorobek spoleczenstwa i pamiec o
    Pilsudskim.

    > Pomijajac juz fakt, ze ten 1% i tak ma dostep do broni na czarnym rynku:)

    Nie czytaj Korwina przed wystepami na grupie. :-)

    Pozdro.. TK

  • 117. Data: 2015-11-30 22:35:13
    Od: masti <g...@t...hell>

    Maniek4 wrote:

    > Na dobra sprawe co komu przeszkadza taki prawdziwek? Wyglada nieco
    > cudacznie, ale czy ceny dzialek w okolicy spadly, czy inna tragedia sie
    > wydarzyla?

    obok jest cmentarz. lekko zabytkowy więc nie bardzo miało co spadać.
    <https://pl.wikipedia.org/wiki/Cmentarz_Pow%C4%85zko
    wski_w_Warszawie>

    do tego jedno z ruchliwszych rond więc można się potknąc o turlające sie
    oczy.

    Ale to jest tylko przykład wspaniałej estetyki architektów.
    Niczym nie skrępowanej przez urzędników bo to jest nieustająca samowola
    budowlana.

  • 118. Data: 2015-11-30 22:43:34
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2015-11-30 o 22:35, masti pisze:

    > Ale to jest tylko przykład wspaniałej estetyki architektów.
    > Niczym nie skrępowanej przez urzędników bo to jest nieustająca samowola
    > budowlana.

    Architekt i inwestor mieli inne zdanie skoro cos takiego powstalo. Nie
    dramatyzuj. Masz inny gust i tyle.

    Pozdro.. TK

  • 119. Data: 2015-11-30 22:45:30
    Od: masti <g...@t...hell>

    Maniek4 wrote:

    > Architekt i inwestor mieli inne zdanie skoro cos takiego powstalo. Nie
    > dramatyzuj. Masz inny gust i tyle.

    faktycznie mam inny gust.
    Tobie jak widać potworki się podobają

  • 120. Data: 2015-11-30 22:54:31
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 30 listopada 2015 22:09:11 UTC+1 użytkownik Maniek4 napisał:

    > Nie czytaj Korwina przed wystepami na grupie. :-)

    Kiedy to prawda.. Sam moge zalatwic od reki na lewo klamke bez zadnego
    problemu. Ale nie musze - niedlugo bede mogl kupic nawet kalacha legalnie
    w sklepie :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.