  • 11. Data: 2020-04-25 18:25:50
    Temat: Re: Co zamiast dwuzłotówki?
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2020-04-25 00:29, r...@k...pl pisze:

    > Ochroniarze mają plastikowe "2zł" -- pożycz od nich.

    Czasem mają, czasem nie. Lepiej mieć coś, czego nie będzie żal, gdy się
    zgubi. A takie 2 zł to jednak zamrożone pieniądze tylko do tego celu,
    więc pytam o zamienniki. Plastikowych żetonów dawno nie widziałem, tzn.
    nie widziałem w sprzedaży w detalu. Kiedyś były popularne. Teraz mnie
    olśniło, że jakiś czas temu ktoś tu pisał o podkładkach metalowych pod
    śruby -
    <https://www.castorama.pl/produkty/narzedzia-i-artyk
    uly/mocowania-i-laczenie/sruby-i-nakretki/podkladki.
    html>

    Trzeba się będzie wybrać do marketu budowlanego i dopasować.

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 12. Data: 2020-04-25 18:39:22
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Krystek napisał:

> [...]
    html>

    > Trzeba się będzie wybrać do marketu budowlanego i dopasować.

    To jeszcze podrzucę modny dzisiaj Sposób Na Wszystko: wydrukować sobie
    dwa złote na drukarce 3D.

    --
    Jarek

  • 13. Data: 2020-04-25 18:45:10
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    uly/mocowania-i-laczenie/sruby-i-nakretki/podkladki.
    html>

    > To jeszcze podrzucę modny dzisiaj Sposób Na Wszystko: wydrukować sobie
    > dwa złote na drukarce 3D.

    Faktycznie. Mam znajomego z drukarkami 3D, więc jest szansa, że
    wydrukuję. Dzięki za podpowiedź! :)

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 14. Data: 2020-04-25 19:00:22
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Krystek napisał:

    > Faktycznie. Mam znajomego z drukarkami 3D, więc jest szansa, że
    > wydrukuję. Dzięki za podpowiedź! :)

    W takim razie radzę od razu wydrukować z dziurką na sznureczek.

    --
    Jarek

  • 15. Data: 2020-04-25 19:08:05
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 25.04.2020 o 18:25, Krystek pisze:

    > Teraz mnie olśniło, że jakiś czas temu
    > ktoś tu pisał o podkładkach metalowych pod śruby

    A i owszem, standardowa podkładka M8 ma prawie takie
    same wymiary jak dwuzłotówka:
    - średnica: moneta - 21,5 mm, podkładka - 22 mm,
    - grubość: moneta - 2 mm, podkładka - 2 mm.
    Różnią się ciężarem, ale tego wózek nie sprawdza.
    Może sprawdzać dziurkę w środku, bo to jest technicznie
    proste, ale po co, jeśli można ją zakleić scotchem.
    A dziurkę sirapacze mogą wykorzystać do powieszenia
    podkładki na szyi, by im dzieci nie zakosiły. Albo
    nie zostawili w spodniach, gdy przyjdą do Biedry
    bez spodni (vide wpis tutejszego sirapacza).

  • 16. Data: 2020-04-25 21:35:51
    Od: Kadar <o...@g...com>

    Teraz nie zostawiają wózków bez podpięcia? W czasie pandemii powinni tak robić.
    K.

  • 17. Data: 2020-04-25 22:32:29
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2020-04-24 o 23:40, Krystek pisze:

> [...]
    > bo bardzo często portmonetki z bilonem nie mam pod ręką, a jedynie kartę
    > płatniczą i czasem nagle się okazuje, że nie ma wózków naręcznych i
    > trzeba jakiś wyjmować. I wtedy zonk, bo nie ma czym. W skrytkach
    > sklepowych też najczęściej się spotykałem, że zamek wymagał monet 2 zł
    > lub 5 zł, by dało się przekręcić klucz i zamknąć np. zakupy z innego
    > sklepu, nie nie włazić z nimi na halę sprzedaży. W wózkach widzę
    > informację, że moneta 1 zł lub 2 zł może posłużyć do odpięcia zaczepu
    > wózka. Co zatem da się wykorzystać zamiast tych monet bilonu? Co

    Blokada 2zł w aplikacji wózek.

  • 18. Data: 2020-04-25 23:18:47
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 25.04.2020 o 22:32, cef pisze:

    > Blokada 2zł w aplikacji wózek.

    A wózek na to: niemożliwe!

  • 19. Data: 2020-04-26 00:30:25
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    A podkładek nie będziesz nosił? Jak będziesz w markecie to popatrz na półki z
    olejami. Może jakiś się nada żebyś sobie do pecynki dolał.

  • 20. Data: 2020-04-26 01:01:53

    Sat, 25 Apr 2020 18:25:50 +0200, w
    <5ea4648e$0$17359$65785112@news.neostrada.pl>, Krystek
    <s...@k...art.pl> napisał(-a):

    > Czasem mają, czasem nie. Lepiej mieć coś, czego nie będzie żal, gdy się
    > zgubi. A takie 2 zł to jednak zamrożone pieniądze tylko do tego celu,
    > więc pytam o zamienniki.

    Pożyczają za darmo swoje żetony do wózków.