  • 121. Data: 2015-02-26 20:08:29
    Temat: Re: Cos dla naszego przyglupa XL [cross]
    Od: Qrczak <q...@q...pl>

    > Hmmm, czegos nie doczytałam, czy nadal mowa o LEKARZACH?
    > 333333333-]

    Raczej czegoś nie zrozumiałaś.

  • 122. Data: 2015-02-26 20:09:02
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Thu, 26 Feb 2015 20:00:39 +0100, Fragi napisał(a):

    > Humor dostrzegam tam, gdzie jest. Zwłaszcza w Twoim "spięciu" :)

    Ja to nazywam otwarcie - sraczką.
    --

    XL
    pewni siebie.

  • 123. Data: 2015-02-26 20:10:42
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Thu, 26 Feb 2015 20:08:29 +0100, Qrczak napisał(a):

    > Dnia 2015-02-26 18:31, obywatel Ikselka uprzejmie donosi:

    > Raczej czegoś nie zrozumiałaś.

    > --
    > Ja tam nie jestem socjopatą. Umiem doskonale udawać, że lubię ludzi.

    Pewnie żarcik był zbyt ynteligętny.
    --

    XL
    pewni siebie.

  • 124. Data: 2015-02-26 20:13:18
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    "Ghost" <g...@e...com> wrote in message

    >Widzę że zrozumiałeś i zabolało... przykro mi.

    Skoro miało zaboleć, nie powinno być ci przykro - skoro brniesz w
    sprzeczności, znaczy iż ciebie boli, do tego stopnia, że logikę wypowiedzi
    tracisz. Cala przyjemność po mojej stronie. Cioto.

  • 125. Data: 2015-02-26 20:15:22
    Od: zażółcony <r...@c...op.pl>

    W dniu 2015-02-26 o 19:38, Budzik pisze:

    > Możesz podać jakies dane potwierdzające Twoja teze?
    > Bo zrodła oficjalne ani nie potwierdzaja zwiekszonej liczby zachorowan ani
    > tym bardziej grupy w jakiej wystepują.
    >
    > Np. http://szczepienia.pzh.gov.pl/main.php?p=3&id=91&sz=

    A może Ty byś wyjaśnił, dlaczego w USA szczepienia stosuje
    się wybiórczo ? Może na Wikipedii jest błąd.

  • 126. Data: 2015-02-26 20:22:10
    Od: Fragi <s...@o...pl>

    Dnia Thu, 26 Feb 2015 12:45:47 -0600, Pszemol napisał(a):

    > "Fragi" <s...@o...pl> wrote in message

    > Nie mam pojęcia, nie znam Was - może sobie siedzicie na kolanach
    > i wymieniacie inne usługi... Fantazja mi dopisuje - lepiej odpowiedz
    > wprost zamiast kazać mi zgadywać! :-)

    Ależ zgadywanie tak świetnie Ci idzie! :)

    > Niedoścignionym mistrzem w wyprawdzaniu się jest Twoja koleżanka :-)

    Nie zaprzeczę :) Ale Ona oprócz tego też często ma rację... :)

    > Nie, nie rozumiesz - jeśli próbujesz obronić tezy że OSTATNIO się
    > XL-ce klawiatura popsuła i ma ZDECYDOWANIE WIĘCEJ niż zwykle
    > literówek to przytocz przykład z ostatnich 2-3 dni a nie sprzed 7 tygodni.

    Nie rozumiem dlaczego akurat z ostatnich 2-3 dni?? O problemach z
    klawiaturą pisała już jakiś czas temu. Może jeszcze nie czytywałeś grup
    wtedy.

    > Niedouczenie XL-ki widać, słychać i czuć w pierwszym kontakcie z nią.

    Skoro już masz swoje zdanie dot. Ikselki, po kiego czorta czepiasz się tych
    2 nieszczęsnych _literówek_? :) Merytorycznych tematów zabrakło? :)

    > No proszę... Czyżby nauczycielka?

    Pudło :(

    > A może koleżanka XL z tej samej szkoły?

    Pudło :(

    > Dla każdego co innego jest "normą".

    Tak, to prawda.

    > Po co ten cytat?
    > Teraz próbujesz dowodzić nowej tezy, że jesteś niekonsekwentna
    > i często zmieniasz zdanie bo jednak poświęciłaś swój cenny czas
    > na przeczesanie postów XL-ki od 9 stycznia

    Od 9 stycznia??? Pogięło Cię?
    Jeden wątek "przeleciałam" pobieżnie, co zajęło mi może 5 min. :)

    > i znalazłaś zaledwie
    > 3 literówki

    Jeśli Ty tam widzisz tylko 3 błędy, to nic już nie dodam.

    > na przestrzeni 7 tygodni

    Jeśli myślisz, że na potrzeby tej rozmowy czytałam ponownie wszystkie posty
    Ikselki z ostatnich 7 tygodni, to coś z Tobą nie tak...

    > którymi starasz się udowadniać
    > że 2 literówki w trudnych wyrazach

    Trudnych wyrazach... Aha...

    > jakie zrobiła w ostatnich 2 dniach
    > nie są niczym niezwyklym na tle mnóstwa innych literówek ? :-)

    > Zabawna jesteś.

    Powtarzasz się :)

    > Wystarczająco aby poznać kto jest kto.

    Wystarczająco długo, by dać siebie poznać...

    --
    Pozdrawiam,
    M.

  • 127. Data: 2015-02-26 20:28:59
    Od: Fragi <s...@o...pl>

    Dnia Thu, 26 Feb 2015 20:10:42 +0100, Ikselka napisał(a):

    > Pewnie żarcik był zbyt ynteligętny.

    Mogę Cię z tego wybronić ;) Mało biorę ;)

    --
    Pozdrawiam,
    M.

  • 128. Data: 2015-02-26 20:33:41
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Thu, 26 Feb 2015 20:28:59 +0100, Fragi napisał(a):

    > Mogę Cię z tego wybronić ;) Mało biorę ;)

    OK, broń - cofam obcięcie honorarium w procesie o literuuuuuffffffffki, już
    mi nie musisz płacić 3333-))

    --

    XL
    pewni siebie.

  • 129. Data: 2015-02-26 20:43:35
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Skoro miało zaboleć, nie powinno być ci przykro - skoro brniesz w
    > sprzeczności, znaczy iż ciebie boli, do tego stopnia, że logikę
    > wypowiedzi tracisz. Cala przyjemność po mojej stronie. Cioto.

    Skąd ten nieuzasadniony niczm wniosek że miało zaboleć?

  • 130. Data: 2015-02-26 20:48:47
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    "Ghost" <g...@e...com> wrote in message

    >Skąd ten nieuzasadniony niczm wniosek że miało zaboleć?

    Stąd, że 2+2=4.