  • 191. Data: 2015-03-01 11:41:32
    Temat: Re: Odp: Cos dla naszego przyglupa XL [cross]
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    news:mcm5ot$pa5$1@dont-email.me...
    > "@" <s...@p...onet.pl> wrote in message
    > Przestań się proszę wygłupiać już z tym autyzmem...
    > Teza już dawno skompromitowana.
    > Rozumiem że fakt że mogą wydarzyć się wypadki samochodowe
    > wystarczająco Cię przekonał o nonsensie narażania zdrowia
    > i życia przez wychodzenie z domu czy jeżdzenie autem po drogach?

    jak zwykle w twoim przypadku analogia kompletnie z dupy

    rzad naklada przymus jezdzenia (szczepienia) pomimo ze nie moze
    zagwarantowac bezpieczenstwa uczestnikom

    nie oferuje tez zadnej ponadstandardowej pomocy ewentualnym ofiarom
    powiklan owych dzialan 'ku wspolnemu dobru'

    zas szczepionki kupowane sa od multimiliardowych korporacji ktorych
    podstawa istnienia jest sprzedawanie swojego towaru

    dziekuje, postoje

    --
    http://db.org.pl/

  • 192. Data: 2015-03-01 11:47:48
    Temat: Re: Cos dla naszego przyglupa XL [cross]
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    > Liczba przypadków autyzmu spowodowanych szczepionkami jest równa liczbie
    > dzieci uprowadzonych przez kosmitów.

    stwierdzasz to jako praktykujacy lekarz na podstawie badan?

    bo ja znam osobiscie dziecko z ktorym mialem codzienny kontakt
    i wiem co sie z nim stalo po szczepieniu

    i za przeproszeniem w gdzies sobie mozesz wsadzic takie stwierdzenia
    oparte na bog wie czym, bo na pewno nie na wiedzy i nie na
    doswiadczeniu

    --
    http://db.org.pl/

  • 193. Data: 2015-03-01 12:09:09
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 01.03.2015 o 10:37, niebieski pisze:

    > Jeszcze niecałe 200 lat temu takie same autorytety uznawały upuszczanie
    > krwi za panaceum na większość problemów zdrowotnych. Dobrze ,że nie

    Brednie.

    --
    Boga prawdopodobnie nie ma.
    A teraz przestań się martwić

  • 194. Data: 2015-03-01 12:11:50
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 01.03.2015 o 11:47, m4rkiz pisze:
    > "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com> wrote in message
    >
    > stwierdzasz to jako praktykujacy lekarz na podstawie badan?

    Na podstawie publicznie dostępnych danych. Także dotyczących źródła
    owego mitu.

    > bo ja znam osobiscie dziecko z ktorym mialem codzienny kontakt
    > i wiem co sie z nim stalo po szczepieniu

    Och, czyli ty jesteś praktykującym lekarzem? I wiesz dokładnie co się
    stało? I masz dowód na związek przyczynowo-skutkowy?

    > i za przeproszeniem w gdzies sobie mozesz wsadzic takie stwierdzenia
    > oparte na bog wie czym, bo na pewno nie na wiedzy i nie na
    > doswiadczeniu

    Cywilizacja to m.in. możliwość korzystania z cudzej wiedzy i
    doświadczenia - niemożliwe jest bycie specjalistą w KAŻDEJ dziedzinie.

    Wiedział byś o tym, gdybyś miał rozum.

  • 195. Data: 2015-03-01 12:12:04
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "Ghost" <g...@e...com> wrote in message
    > Ale i tak bardziej opłaca się leczyć (finansowo, leczącemu) niż zapobiegać.

    w krajach rozwijajacych sie? oni nie maja na lekarstwa, ba, nie maja
    nawet na szczepionki - to kraje rozwiniete im je funduja

    druga sprawa to to ze szczepionki kupi blisko 100%, a zachoruje i leczyc
    sie bedzie o rzedy wielkosci mniej (a w przypadku prawdziwej "globalnej"
    epidemii smiertelnej choroby a nie medialnej paniki z cyklu 'jakas' grypa)
    firma moze na lekarstwach nie zarobic nic bo rzady moga nie chciec sie
    targowac tylko zastosuja przymusowa nacjonalizacje czy konfiskate

    --
    http://db.org.pl/

  • 196. Data: 2015-03-01 12:12:07
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 01.03.2015 o 11:30, m4rkiz pisze:
    > "Andrzej Lawa" <a...@l...com> wrote in message
    >
    > moze idz rozladuj sie na ochroniarzach?

    ...twoją mać.

  • 197. Data: 2015-03-01 12:26:07
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    > Czysty racjonalizm - jeśli stanowisz zagrożenie dla (a nie szczepiąc -
    > stanowisz) - powinieneś być stosownie traktowany.

    szczepiacy mnie na sile srodkami nie tylko nie gwarantujacymi bezpieczenstwa
    szczepionemu ale nawet nie gwarantujacymi odpornosci (ktorej dlugosci nawet
    w przypadkach zakonczonych sukcesem nie da sie czesto jednoznacznie okreslic)
    tez powinni byc stosownie traktowani

    w historii ludzkosci bylo od cholery kretynskich pomyslow (ktore okazaly
    sie kretynskie dopiero z perspektywy czasu) zebym nie musial sie nawet
    sekundy zastanawiac zanim wysle wszystkich faszyzujacych prorokow postepu
    w twoim stylu w cholere

    --
    http://db.org.pl/

  • 198. Data: 2015-03-01 12:30:08
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik m4rkiz m...@m...od.wujka.na.g.com ...

    > poniewaz bo?
    >
    > twierdzisz ze nie moge miec wplywu na to co pakuje we wlasny organizm?

    Oczywiscie ze mozesz.
    Ale tutaj nie tyle mowa o Twoim organiźmie co o wszystkich dookoła.
    Ten problem nie dotyczy tylko Ciebie.

    > ze musze przyjmowac wszystkie zdobycze nauki albo z nich w calosci
    > zrezygnowac? ze jezeli chce uzywac hulajnogi to nie moge zrezygnowac
    > z przelotu mysliwcem?

    Wszystko zalezy jak sformułujesz teze.
    Jeżeli teza brzmi szczepionki sa złe, to mozemy dyskutowac o nie uzywaniu
    szczepionek.
    Jak teza brzmi "uzywamy tylko rzeczy naturalnych" to wnioski sa zgoła inne.

    > dosyc 'sekciarskie' stwierdzenie
    >
    > lekarze, lekarstwa, prad i sklepy istnialy na dlugo przed szczepionkami
    > ktore dzis pomimo ciaglej ewolucji nadal sa w powijakach i wciaz maja
    > sporo problemow wieku dzieciecego

    Ale pomimo tego maja o wiele wiecej zalet.

    To tak jak z pasami bezpieczenstwa w samochodach - zdarzy sie raz na set
    wypadków, że pasy zabiją. Ale nie zmienia to faktu ze pozostałych 99,XX%
    przypadków ratują zycie.
    I nie zgadzam się na to, aby ktoś siedzący za mną nie zapinał pasów, bo jak
    wpadniemy do jeziora to się moze utopić.
    Dlatego, ze jak bedzie wypadek jakich jest 99% przypadków to wleci na mnie
    łamiąc mi kark...

  • 199. Data: 2015-03-01 12:30:23
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik m4rkiz m...@m...od.wujka.na.g.com ...

    > stwierdzasz to jako praktykujacy lekarz na podstawie badan?
    >
    > bo ja znam osobiscie dziecko z ktorym mialem codzienny kontakt
    > i wiem co sie z nim stalo po szczepieniu

    A znasz jakies dziecko ktore dzieki szczepieniom nie chorowało?
    Czy moze oczekujesz ze na potwierdzenie poetyckiego porównania Andrzeja
    zostanie ci przedstawiona osoba porwana przez kosmitów? Sa takie... które
    tak twierdzą. :)

    > i za przeproszeniem w gdzies sobie mozesz wsadzic takie stwierdzenia
    > oparte na bog wie czym, bo na pewno nie na wiedzy i nie na
    > doswiadczeniu

    Jak wiec brzmi twoja teza?
    Szczepionki czesciej ratuja zycie czy czesciej powodują autyzm?

  • 200. Data: 2015-03-01 12:32:36
    Od: zdumiony <z...@j...pl>

    W dniu 2015-02-25 o 20:19, Ghost pisze:
    > Dzięki ruchowi antyszczepionkowemu,
    >
    > <cytat>
    > Co jest przyczyną takiego stanu? Ruch antyszczepionkowy, popularny od
    > lat dziewięćdziesiątych. Wtedy to ukazały się badania Andrew Wakefielda,
    > które miały udowodnić związek między szczepionkami a autyzmem. Teoria dr
    > Wakefielda została obalona, a on sam pozbawiony prawa wykonywania
    > zawodu. Jednak część Amerykanów i Europejczyków wciąż uważa, że
    > szczepienia są niebezpieczne. I zapomina, że na odrę nie ma lekarstwa.

    Proponuję aby antyszczepionkowcy powstrzymywali się od jedzenia,
    ponieważ powoduje debilizm.