  • 91. Data: 2015-02-26 17:47:08
    Temat: Re: Cos dla naszego przyglupa XL [cross]
    Od: FEniks <x...@p...fm>

    W dniu 2015-02-26 o 17:35, FEniks pisze:

    > Szczepienia mają chronić przede wszystkim dzieci.

    Te, które podaje się dzieciom, oczywiście.
    A np. szczepienie przeciwko żółtaczce się powtarza u dorosłych, jeśli
    tego chcą albo sytuacja tego wymaga - lekarze w każdym razie informują o
    tym, że odporność nie jest dozgonna.

    Ewa

  • 93. Data: 2015-02-26 17:47:29
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik niebieski n...@i...eu ...

    > Oczywiście, ale czy wy się zgodzicie abym miał taką możliwość - z
    > pełnymi konsekwencjami tej decyzji? Wątpię.

    I jeszcze pozew od dziecka jak sie zorientuje jacy to oswieceni byli
    rodzice.
    O ile oczywiscie przezyje...

  • 92. Data: 2015-02-26 17:47:29
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik zażółcony r...@c...op.pl ...

    > To nie jest kwestia religii czy konserwatyzmu, tylko życie,
    > panie, życie.
    >
    > Są ludzie, którzy w danym konkretnym problemie są w stanie
    > mi pomóc, są tacy, którzy mi pomimo szczerych chęci nie pomogą
    > i są tacy, którzy pomogą, ale mnie na tę pomoc nie stać.
    > Są i tacy, którzy wiele wezmą a mi zaszkodzą, zamiast pomóc.

    Jasne, ale wzrost zachorować pokazuje, ze takie oceny własnych mozliwości
    są nieskuteczne...

  • 94. Data: 2015-02-26 17:55:19
    Od: Fragi <s...@o...pl>

    Dnia Thu, 26 Feb 2015 10:19:17 -0600, Pszemol napisał(a):

    > "Ghost" <g...@e...com> wrote in message

    > Fascynujące jest gdy zabierasz głos oceniając dyskusję z innej grupy,
    > dyskusję w której nie brałeś udziału.
    >
    > Mi nie przeszkadzają wcale jej literówki. Mnie tylko śmieszy to, że
    > przypisuje swojej klawiaturze winę za te literówki.

    Wiesz, sprzęt, w tym i klawiatury, mają to do siebie, że się zużywają i
    psują :) Zwłaszcza, jeśli poddawane są ciągłej eksploatacji :)

    > Ona sama je zauważa i

    To o czymś świadczy, prawda?

    > pisze posty tłumaczące się, że to nie ona,

    Nie każdy czyta swoje posty przed wysłaniem. Gdy pisze się dużo, a Ikselka
    pisze dość dużo, co chyba zdążyłeś zauważyć, często wysyła się bez
    przeczytania. Jeśli nawala klawiatura, siłą rzeczy błędów jest więcej i
    wypadałoby non stop sprawdzać i poprawiać posty, walcząc z figlami zużytej
    klawiatury. W ferworze dyskusji nie zawsze się to sprawdza :) Nie zawsze
    człowiek ma na to ochotę :) Sama często od razu wysyłam, a potem okazuje
    się, że naraziłam czytelników na całą masę literówek.

    > bo ona jest mądra i inteligentna
    > i w ogóle, to nie ona to klawiatura robi błędy ale wybiórczo tylko w tych
    > wyrazach ze Słownika Wyrazów Obcych :-)

    A niech stracę :) Jeden wątek "przeleciałam" raptem. Proszę:

    "(...)Jak _popróbujeszz_ danym przepisem, to już przy drugim-trzecim
    "nalaniu" będziesz wiedziała, ile dawać konkretnego ciasta, bo co przepis,
    to innej wielkosci porcja ma rację bytu. No _imoc_ gofrownicy też bardzo
    jest
    ważna - tj jak szybko piecze. Ja mam "DEZAL 301.5" - z grubą kratką. Ma
    dużą moc i jest świetna (grube i ciężkie panele grzewcze, więc
    _nagrzewająsię_ _róno_ i równo pieką)(...)" 2015-01-09 23:28:38
    (pl.rec.kuchnia, "Pyszności z... mikrofalówki:-)")

    "(...)Przypuszczam, że porzeczki czarne by się świetnie nadały też, i
    _wiścnie_ - mniam :-) (...)" 2015-01-09 21:13:02 (pl.rec.kuchnia,
    "Pyszności z... mikrófalówki :-)")

    "(...)potem i bez tego gofry _łądnie_ się oddzielały _id_ _podloża_ (...)"
    2015-01-10 00:10:30 (pl.rec.kuchnia, "Pyszności z... mikrofalówki :-)")

    "(...)bez
    wodotrysków _wowcowo-ciastcczanych_, ble. (..)"2015-02-02 15:39:26
    (pl.rec.kuchnia, "Cydr własnej roboty")

    > Próbuje się biedna maskować. Nawet dziś zaczęła specjalnie dodawać sztuczne
    > literówki w prostych słowach, których wcześniej nie robiła :-) Wina
    > oczywiście - no zgadnijcie - nowa klawiatura :-) No brawo.

    Nie, to nie wina nowej klawiatury :) Robi to specjalnie dla Ciebie :)

    --
    Pozdrawiam,
    M.

  • 95. Data: 2015-02-26 18:15:47
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Thu, 26 Feb 2015 16:23:35 +0100, Ghost napisał(a):

    > Ale po co psychuszki? Nie szczepisz dziecka. w razie zachorowania leczą na
    > Twój koszt. Pozamiatane.
    >
    > Podpisałbyś taki papier?

    O ile na tym papierze na samym wstępie będzie gwarancja (pod sankcją
    odszkodowania i finansowania ew. leczenia), że jak zaszczepię, to NIE
    zachoruje.
    Bo głupich nie sieją, sami się rodzą - jak ty, grupowy błaźnie.
    --

    XL
    pewni siebie.

  • 96. Data: 2015-02-26 18:17:55
    Temat: Re: Cos dla naszego przyglupa XL
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pani Ewa napisała:

    > Ja ostatnie jakiekolwiek szczepienie przeszłam chyba w liceum.

    Bo liceum rzecz ważna. Wyposaża nas na dalszą część życia.

    Jarek

    --
    Z przodu muzeum.

  • 97. Data: 2015-02-26 18:22:22
    Temat: Re: Odp: Cos dla naszego przyglupa XL [cross]
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Thu, 26 Feb 2015 16:53:22 +0100, @ napisał(a):

    > Krzyczy sie wiele o obowiazkowym szczepieniu
    > dzieci - ale np. wg lekarza szczepionka przeciw odrze daje odpornosc na ok
    > 15 - do 20 lat. A gdzie dawka powtorzeniowa po tym okresie ? Jezeli neurolog
    > ma racje, to podejrzewam, ze wiekszosc grupowych krzykaczy juz tej
    > odpornosci nie posiada...

    Dokładnie tak jest - linkowałam tutaj wyniki badań w USA ujęte
    tabelarycznie, porównujące zachorowania wg wieku, gdzie najwięcej bylo
    zdaje się coś po 20.

    --

    XL
    pewni siebie.

  • 98. Data: 2015-02-26 18:26:37
    Od: Qrczak <q...@q...pl>

    Dnia 2015-02-26 16:53, obywatel @ uprzejmie donosi:

> [...]
    > szczepieniami.
    > Po wyjsciu ze szpitala, chcialam wrocic do szczepien zgodnie z
    > kalendarzem, jednak lekarze byli na tyle "przezorni", ze zaden sie tego
    > nie podjal. Malo tego - wrocilam do szpitala, a potem do poradni
    > przyszpitalnej, zeby Ci sami lekarze, ktorzy mi inteligentnie w karte
    > informacyjna wpisali zakaz szczepienia, wydali zgode na podjecie
    > kolejnych. Nie wydali :) Pediatra odmawia do dnia dzisiejszego,
    > twierdzac, ze musi miec zgode neurologa, a zaden takiej zgody sie nie
    > kwapi wydac, bo zaden nie chce wziac odpowiedzialnosci za ewentualne

    Dziwisz się? Zarabiają grosze a odpowiedzialność mają mieć za cokolwiek
    szczególną jakoś?

  • 99. Data: 2015-02-26 18:26:48
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Thu, 26 Feb 2015 17:55:19 +0100, Fragi napisał(a):

> [...]
    > klawiatury. W ferworze dyskusji nie zawsze się to sprawdza :) Nie zawsze

    Dokładnie tak, a poza tym literówki, których jak rzep uczepił się pożal się
    Boże Czepiol, z reguły wynikają z naciśnięcia SĄSIEDNIEGO klawisza - np "m"
    zamiast "n" lub t.p., także z niedociśnięcia alt-a (brak ogonków) albo
    spacji (zlepki słowne).
    --

    XL
    pewni siebie.

  • 100. Data: 2015-02-26 18:28:33
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Thu, 26 Feb 2015 17:55:19 +0100, Fragi napisał(a):

    > Nie, to nie wina nowej klawiatury :) Robi to specjalnie dla Ciebie :)

    Nie no, ten pan jest po prostu żałosny, ż a ł o s n y . Daj sobie spokój,
    Fra.
    --

    XL
    pewni siebie.