  • 81. Data: 2015-02-26 16:56:30
    Temat: Re: Cos dla naszego przyglupa XL [cross]
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Użytkownik "niebieski" napisał w wiadomości grup

    W dniu 26.02.2015 16:23, Ghost pisze:

    > Użytkownik "niebieski" napisał w wiadomości grup

    >Oczywiście

    Ajużci.

  • 82. Data: 2015-02-26 16:58:58
    Temat: Odp: Cos dla naszego przyglupa XL [cross]
    Od: "@" <s...@p...onet.pl>

    > Widać, że lekarze dmuchają na zimne. I dobrze!
    > A Ty i tak będziesz to brała za złą monetę...
    >
    > Ewa

    Dlaczego mam to brac za zla monete ? W tym momencie jest mi to juz na reke
    po prostu.
    Ale tu nie chodzi o dmuchanie na zimne w sensie dobra dziecka tylko dobra
    lekarza - co zreszta jeden z neurologow ze szpitala dzieciecego mi otwarcie
    powiedzial :) Nie wyda zgody, bo nie wezmie na siebie takiej
    odpowiedzialnosci - mimo, ze dziecko nie mialo nigdy zadnej padaczki, on
    swoim nazwiskiem papierka nie podpisze.

    Pozdrawiam
    @

    ---
    Avast.

  • 83. Data: 2015-02-26 17:19:17
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Ghost" <g...@e...com> wrote in message

    > I mówisz, że wg liceum "Ci" w tym miejscu powinno być z dużej literki?
    >
    > Wiesz misiu, uparte dopierdalanie się do literówek w końcu bije
    > rykoszetem.

    Fascynujące jest gdy zabierasz głos oceniając dyskusję z innej grupy,
    dyskusję w której nie brałeś udziału.

    Mi nie przeszkadzają wcale jej literówki. Mnie tylko śmieszy to, że
    przypisuje swojej klawiaturze winę za te literówki. Ona sama je zauważa i
    pisze posty tłumaczące się, że to nie ona, bo ona jest mądra i inteligentna
    i w ogóle, to nie ona to klawiatura robi błędy ale wybiórczo tylko w tych
    wyrazach ze Słownika Wyrazów Obcych :-)
    Próbuje się biedna maskować. Nawet dziś zaczęła specjalnie dodawać sztuczne
    literówki w prostych słowach, których wcześniej nie robiła :-) Wina
    oczywiście - no zgadnijcie - nowa klawiatura :-) No brawo.

  • 84. Data: 2015-02-26 17:21:25
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Użytkownik "niebieski" napisał w wiadomości grup

    > Ale po co psychuszki? Nie szczepisz dziecka. w razie zachorowania leczą na
    > Twój koszt. Pozamiatane.
    >
    > Podpisałbyś taki papier?

    Leczą na Twój koszt i to nie tylko Twoje dziecko, ale i dziecko
    Twojego sąsiada które z powodów medycznych (a nie tylko
    widzi-misię histerycznych rodziców) nie mogło być zaszczepione.
    Bo szczepiąc się nie chronisz tylko siebie ale też innych wokół siebie.

  • 85. Data: 2015-02-26 17:27:18
    Od: Fragi <s...@o...pl>

    Dnia Wed, 25 Feb 2015 20:06:53 -0600, Pszemol napisał(a):

    > "Fragi" <s...@o...pl> wrote in message

    > Na jakiej więc podstawie sugerujesz że wybiórczo punktuję
    > tylko takie a nie inne literówki u XL

    Na podstawie tego, co mam okazję obserwować.
    Może piszę na grupach niewiele, ale czytam znacznie więcej.

    > (insynuując moje
    > negatywne nastawienie do niej)

    A to już Twój wymysł.

    > skoro nie masz pod ręką
    > innych literówek niż te dwie które ja znalazłem?

    "Przeleć" pierwszy lepszy wątek na prk. Jest tam ich cała masa.

    > Może to Ty jesteś tendencyjna w swojej ocenie?

    Nie mam powodów.

    --
    Pozdrawiam,
    M.

  • 86. Data: 2015-02-26 17:30:44
    Od: FEniks <x...@p...fm>

    W dniu 2015-02-26 o 16:58, @ pisze:

    > Dlaczego mam to brac za zla monete ?

    Bierzesz, bo widzisz w tym złą intencję lekarza/systemu.

> [...]
    > takiej odpowiedzialnosci - mimo, ze dziecko nie mialo nigdy zadnej
    > padaczki, on swoim nazwiskiem papierka nie podpisze.

    Jeżeli u dziecka wystąpiły _jakiekolwiek_ niepokojące objawy
    poszczepienne (to przecież nie musi być aż padaczka!), to dlaczego
    miałby ryzykować? I to wszystko jedno, czy bardziej mu w tym momencie
    chodzi o swoją reputację, czy Twoje dziecko.
    Chyba że na tym szczepieniu Ci tak bardzo zależy...

    Ewa

  • 87. Data: 2015-02-26 17:35:46
    Od: FEniks <x...@p...fm>

    W dniu 2015-02-26 o 16:53, @ pisze:

    > Niestety nie do konca :) Wlasnie przeciwwskazan jak sie okazalo nie bylo
    > i nie ma :)

    Przeciwwskazanie, czy powikłanie, to nie tylko padaczka, a KAŻDY
    niepokojący objaw występujący po szczepieniu. I to bardzo dobrze
    świadczy o lekarzach, że nie podejmują ryzyka, jeśli nie mają 100% pewności.

    > sam fakt istnienia tej odpornosci. Krzyczy sie wiele o obowiazkowym
    > szczepieniu dzieci - ale np. wg lekarza szczepionka przeciw odrze daje
    > odpornosc na ok 15 - do 20 lat. A gdzie dawka powtorzeniowa po tym
    > okresie ? Jezeli neurolog ma racje, to podejrzewam, ze wiekszosc
    > grupowych krzykaczy juz tej odpornosci nie posiada...

    Szczepienia mają chronić przede wszystkim dzieci. Dorosły zdrowy
    organizm sam radzi sobie z wieloma chorobami. Ale jak chcesz, to się
    zaszczep, chyba nikt nie broni?

    Ewa

  • 88. Data: 2015-02-26 17:37:58
    Od: FEniks <x...@p...fm>

    W dniu 2015-02-26 o 15:11, zażółcony pisze:

    > moja córka takich problemów nie ma. Żona ciężko
    > choruje po szczepieniach na grypę, mnie tylko trochę
    > telepie - więc się nie szczepimy. Mamy lepszy sposób
    > - jemy dużo taniej witaminy C (kwas L-askorbinowy)

    A bez tych szczepień aż tak chorowaliście na grypę?

    Ja ostatnie jakiekolwiek szczepienie przeszłam chyba w liceum.

    Ewa

  • 89. Data: 2015-02-26 17:43:10
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    "Ghost" <g...@e...com> wrote in message

    >Fascynujące jest gdy zabierasz głos oceniając dyskusję z innej grupy,
    >dyskusję w której nie brałeś udziału.

    Ja widzę wyraźnie, że w tym wątku napierdalasz coś o błędach. Pohuj mieszasz
    inne wątki, skoro sam walisz błędy, głąbie?

  • 90. Data: 2015-02-26 17:44:30
    Od: FEniks <x...@p...fm>

    W dniu 2015-02-26 o 16:48, niebieski pisze:

    > Oczywiście, ale czy wy się zgodzicie abym miał taką możliwość - z
    > pełnymi konsekwencjami tej decyzji?

    Tak jak frankowicze?

    Ewa