  • 101. Data: 2015-02-26 18:29:29
    Temat: Re: Cos dla naszego przyglupa XL [cross]
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Fragi" <s...@o...pl> wrote in message
    news:9x1ayc5wxf62$.1tbxdf0fps1fu$.dlg@40tude.net...
    > "Przeleć" pierwszy lepszy wątek na prk. Jest tam ich cała masa.

    To Ty zarzucasz mi coś - udowodnij zarzuty. Moją winę.
    Ja nie zamierzam udowadniać mojej niewinności.
    W ogóle uważam że cały wątek to jedna wielka strata czasu.

  • 102. Data: 2015-02-26 18:30:20
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Ghost" <g...@e...com> wrote in message

    > "Ghost" <g...@e...com> wrote in message

    > Ja widzę wyraźnie, że w tym wątku napierdalasz coś o błędach.
    > Pohuj mieszasz inne wątki, skoro sam walisz błędy, głąbie?

    Zrozumienie tych subtelności przerasta Cię. Nie wysilaj się.

  • 103. Data: 2015-02-26 18:31:37
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Thu, 26 Feb 2015 18:26:37 +0100, Qrczak napisał(a):

    > Dziwisz się? Zarabiają grosze

    Hmmm, czegos nie doczytałam, czy nadal mowa o LEKARZACH?
    333333333-]

    --

    XL
    pewni siebie.

  • 104. Data: 2015-02-26 18:33:19
    Od: zażółcony <r...@c...op.pl>

    W dniu 2015-02-26 o 17:47, Budzik pisze:
    > Użytkownik zażółcony r...@c...op.pl ...

    > Jasne, ale wzrost zachorować pokazuje, ze takie oceny własnych mozliwości
    > są nieskuteczne...

    Wzrost zachorowań (np. na gruźlicę) pokazuje również, że
    wszystko działa tylko ... przez jakiś czas. Ewolucja
    nie lubi zastoju. Mamy z mikrobami wyścig zbrojeń
    i nauka nie jest górą.

    Gdyby wszyscy ludzie byli konsekwentni, dobrze odżywieni ...
    Gdyby nie pili i nie zaniedbywali szczepień.
    Gdyby nie było reakcji krzyżowych *** ...
    Generalnie, gdybyśmy jako populacja nie mieli słabości ...

    Ale rzeczywistość jest taka, że mamy bardzo dużo słabości.
    A ewoluujące mikroby ich szukają ... Co z tego wyniknie
    - nie mam pojęcia. Ale generalnie jest tu orka na ugorze.
    Nauka swoje, a człowiek swoje.

    Ja to się raczej zastanawiam, czy następne masowe wymieranie
    ludzi będzie wynikiem epidemii, czy wojny.
    Osobiście chyba bym jednak wolał epidemię. Przyroda
    na tym skorzysta, a na wojnie straci tak samo, jak my.

    Co do alergii krzyżowych:
    http://alergia.org.pl/lek/index.php?option=com_conte
    nt&task=view&id=251&Itemid=72

    Taki mały cytacik wyrwany z kontekstu:

    "
    Praktyczne aspekty uczulenia na białko jaja i możliwymi reakcjami
    krzyżowymi wiążą się często ze szczepieniami profilaktycznymi.

    Owoalbumina zawarta jest w takich szczepionkach jak: skojarzona
    przeciwko odrze, śwince i różyczce (MMR), szczepionka przeciw grypie,
    szczepionka przeciwko kleszczowemu zapaleniu mózgu (Encepur) przeciwko
    żółtej gorączce (30). U dzieci z dodatnimi testami skórnymi typu prick z
    antygenami jajka kurzego częstość reakcji anafilktycznych ocenia się na
    12% przypadków (31).

    W praktyce istotne może być bezpieczne zastosowanie monowalentnej
    szczepionki na różyczkę, która nie zawiera owoalbuminy (30). Szczepionka
    na grypę zawiera natomiast około tysiąckrotnie większe stężenie
    owoalbuminy niż szczepionka skojarzona MMR. Tylko u dzieci bez reakcji
    anafilaktycznej w wywiadzie po spożyciu jajka i bez wystąpienia reakcji
    anafilaktycznej po podaniu szczepionki możliwe jest przeprowadzenie
    szczepienia metodą frakcjonowaną zgodnie z obowiązującym schematem (30).
    Warto pamiętać także o możliwych reakcjach na żelatynę lub neomycynę
    (32). ***-> Uczulenie na żelatynę jest konsekwencją poprzedzającego
    szczepienia na DTP zawierającego śladowe ilości żelatyny lub kontaktu z
    produktami spożywczymi (30).
    "

  • 105. Data: 2015-02-26 18:36:49
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Fragi" <s...@o...pl> wrote in message
    > Nie każdy czyta swoje posty przed wysłaniem.
    > Gdy pisze się dużo, a Ikselka pisze dość dużo,
    > co chyba zdążyłeś zauważyć, często wysyła się bez
    > przeczytania. Jeśli nawala klawiatura, siłą rzeczy błędów jest więcej i
    > wypadałoby non stop sprawdzać i poprawiać posty, walcząc z figlami zużytej
    > klawiatury. W ferworze dyskusji nie zawsze się to sprawdza :) Nie zawsze
    > człowiek ma na to ochotę :) Sama często od razu wysyłam, a potem okazuje
    > się, że naraziłam czytelników na całą masę literówek.

    Płaci Ci za udział w roli adwokata czy robisz to bezinteresownie? :-)

> [...]
    > _nagrzewająsię_ _róno_ i równo pieką)(...)" 2015-01-09 23:28:38
    > (pl.rec.kuchnia, "Pyszności z... mikrofalówki:-)")
    >
    > "(...)Przypuszczam, że porzeczki czarne by się świetnie nadały też, i
    > _wiścnie_ - mniam :-) (...)" 2015-01-09 21:13:02 (pl.rec.kuchnia,
    > "Pyszności z... mikrófalówki :-)")
    >
    > "(...)potem i bez tego gofry _łądnie_ się oddzielały _id_ _podloża_ (...)"
    > 2015-01-10 00:10:30 (pl.rec.kuchnia, "Pyszności z... mikrofalówki :-)")
    >
    > "(...)bez
    > wodotrysków _wowcowo-ciastcczanych_, ble. (..)"2015-02-02 15:39:26

    Czyli 3 literówki w wątku z początku stycznia, 6-7 tygodni temu,
    gdy jeszcze na pl.rec.kuchnia nie pisałem i nie czytałem jej
    i jeden przykład literówki sprzed 25 dni miałyby być w Twoich
    oczach dowodem na tą moją rzekomą wybiórczość
    w komentowaniu jej dwu literówek zrobionych w ostatnich 2 dniach?
    Chyba żartujesz? Co to za logika?

    Nie dla mnie - robi to dla siebie.

  • 106. Data: 2015-02-26 18:45:18
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Thu, 26 Feb 2015 18:33:19 +0100, zażółcony napisał(a):

    > Wzrost zachorowań (np. na gruźlicę) pokazuje również, że
    > wszystko działa tylko ... przez jakiś czas.

    Akurat z prątkami Kocha jest _klasycznie_ i to powinno dac do myślania
    "szczepionkowcom" - na skutek szczepień i (do pewnego czasu skutecznego)
    lecznictwa oraz higieny spadła tzw naturalna ekspozycja na te mikroby,
    przez co z kolei _zanikła_ odporność naturalna (matka-->dziecko), a
    rónoczesnie wzrosła zjadliwość prątków oraz (z powodu ich mutacji)
    zdezaktualizowały się same szczepienia. Następują obecnie coraz trudniej
    wyleczalne zachorowania i to w coraz większej liczbie - POMIMO
    POWSZECHNOŚCI SZCZEPIEŃ, a raczej właśnie NA SKUTEK. Są to infekcje
    wysokooporne na nawet najnowsze leki. Masowo gruźlica występuje w Rosji np,
    ale i często w innych rejonach, w tym w Polsce, wśród ludzi silnych,
    młodych i dobrze odżywionych oraz żyjących w dostatecznej przestrzeni - o
    dziwo. Przy czym jest wykrywana w zaawansowanych stadiach dopiero.
    Kiedyś była to choroba ludzi słabych, biednych, niedożywionych,
    stłoczonych.
    --

    XL
    pewni siebie.

  • 107. Data: 2015-02-26 18:45:34
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    "Ghost" <g...@e...com> wrote in message

    > "Ghost" <g...@e...com> wrote in message

    >Zrozumienie tych subtelności przerasta Cię. Nie wysilaj się.

    Subtelności mieszania innych wątków i popierdywania, że należy śledzić każdą
    wypowiedź zamieszczoną w usenecie przez attention whore, którą jesteś? Zejdź
    na ziemię zdziro. Nikt sobie tobą nie będzie specjalnie dupy zawracał,
    zrozum wreszcie, że mimo twoich wrzasków niewiele znaczysz.

  • 108. Data: 2015-02-26 18:50:03
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Thu, 26 Feb 2015 18:45:18 +0100, Ikselka napisał(a):

    > Przy czym jest wykrywana w zaawansowanych stadiach dopiero.

    ...ponieważ nikt, nawet mając określone i wyraźne dolegliwości, nie
    podejrzewa u siebie gruźlicy - na którą wszak został ZASZCZEPIONY!
    --

    XL
    pewni siebie.

  • 109. Data: 2015-02-26 18:51:58
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

> [...]
    > jesteś? Zejdź na ziemię zdziro. Nikt sobie tobą nie będzie specjalnie dupy
    > zawracał, zrozum wreszcie, że mimo twoich wrzasków niewiele znaczysz.

    Widzę że zrozumiałeś i zabolało... przykro mi.

  • 110. Data: 2015-02-26 19:19:40
    Od: Fragi <s...@o...pl>

    Dnia Thu, 26 Feb 2015 11:36:49 -0600, Pszemol napisał(a):

    > "Fragi" <s...@o...pl> wrote in message
    >
    > Płaci Ci za udział w roli adwokata czy robisz to bezinteresownie? :-)

    A jak myślisz???

    > Czyli 3 literówki w wątku z początku stycznia, 6-7 tygodni temu,
    > gdy jeszcze na pl.rec.kuchnia nie pisałem i nie czytałem jej

    No i wszystko jasne :) Pan tu nowy i dlatego tak lubuje się w ciągnięciu
    tematów w nieskończoność i "wyprawdzaniu" się :) Tzn. chciałabym wierzyć w
    to, że jedynie bycie "nowym" jest tego powodem...

    > i jeden przykład literówki sprzed 25 dni

    Aha, rozumiem, muszę ponownie przebrnąć przez 25 dni i wypisać wszystkie
    literówki Ikselki, byś zadowolić kogoś o nicku Pszemol :) LOL :)
    Skoro to Ty jesteś tu "nowy" to sam się zapoznaj z twórczoscią Ikselki czy
    kogokolwiek innego, a dopiero potem zarzucaj im niedouczenie.

    > miałyby być w Twoich
    > oczach dowodem na tą moją rzekomą wybiórczość

    "TĘ moją wybiórczość". TĘ Panie ĄĘ :)

    Z Tobą się nie da normalnie rozmawiać. Już zdążyłam to zauważyć...
    Zacytuję więc ponownie swoją wypowiedź z wczoraj:
    "Nie notuję w kajeciku dat i godzin popełnienia przez Ikselkę literówki :)
    Teraz mam ich szukać?? Przebijać się przez setki postów?? Może gdyby mi
    ktoś za wyszukiwanie literówek płacił (czyt. na tym polegałaby moja praca),
    to bym poświęciła na to swój cenny czas, a tak... Cóż :)"

    > w komentowaniu jej dwu literówek zrobionych w ostatnich 2 dniach?
    > Chyba żartujesz? Co to za logika?

    O logikę siebie zapytaj. Dwie literówki i robisz z kobiety nieuka.

    > Nie dla mnie - robi to dla siebie.

    Za krótko tu jesteś :)

    --
    Pozdrawiam,