  • 321. Data: 2015-03-02 17:59:40
    Temat: Re: Cos dla naszego przyglupa XL [cross]
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Ikselka i...@g...pl ...

    > A kto to wie tak naprawdę? - epidemie są, są, a potem wygasają, by
    > znowu się pojawić. I właśnie to się obecnie dzieje z odrą. Bo ZAWSZE
    > (mam na myśli przestrzeń wielowiekową) tak było. A że szczepionki jako
    > czynnik sprawczy "podłączono" pod okresy osłabnięcia zachorowań, no to
    > w sumie zrozumiałe - propaganda sukcesu, gescheft ist gescheft.

    Nie kłam - ne o takich zmianach ilosci zachorowań mowa...
    to nie jest wachanie ilosciowe epidemia - brak epidemi...
    To jest wachanie pod tytułem 100 tysiecy zachorowan rocznie -> kilka
    zachorowań rocznie...

    > No i co teraz widzimy: polityka sukcesu się wali, bo odra wróciła,
    > trzeba szybko znaleźć winowajców, bo ludzie się zaczynają zastanawiać
    > nad sensownością szczepionek. Prawda jest taka, że wróciła _pomimo
    > szczepień_, a nie _na skutek nieszczepienia_ - bo na Boga przecież nie
    > można nikomu mądremu wmówić (jak się to usiłuje), że jeden
    > półtoraroczny niezaszczepiony chłopiec w Niemczech jest przyczyną
    > epidemii, no bądźże Ty przytomny.

    Przypomne dwie kwestie:
    - szczepionka nie daje 100% skutecznosci
    - osoby ktore chore przyjechały do Polski bły nieszczepione...

  • 322. Data: 2015-03-02 17:59:41
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Ikselka i...@g...pl ...

    > Słyszałeś to, co chciałeś usłyszeć albo co Ci POWIEDZIANO.

    Masz inne dane?
    znów od znajomego lekarza?

  • 324. Data: 2015-03-02 17:59:42
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Ikselka i...@g...pl ...

    > Po tym własnie poznaję chamskich ignorantów, że zaczynają obrażać, gdy
    > brak rzeczowych argumentów. Spadaj, ignorancie.

    Pogubiłem się.
    Ty jestes ta nieobrazająca?
    Spadłem z krzesła ze smiechu...

  • 323. Data: 2015-03-02 17:59:42
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Ikselka i...@g...pl ...

    > Ja WSZYSTKO rozumiem

    ROTFL
    Cóż za skromnosc...

  • 325. Data: 2015-03-02 19:00:32
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia 02 Mar 2015 16:59:39 GMT, Budzik napisał(a):

    > Użytkownik Ikselka i...@g...pl ...

    > Czyli to ze mamy spadek zachorowań dokładnie wtedy kiedy zaczynamy podawać
    > szczepionke to zbieg okolicznosci?

    Absolutnie nie! - to szczepionki są podawane, kiedy już spadają
    zachorowania. Po prostu 333333333333333-]
    --

    XL
    pewni siebie.

  • 326. Data: 2015-03-02 19:00:58
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia 02 Mar 2015 16:59:41 GMT, Budzik napisał(a):

    > Użytkownik Ikselka i...@g...pl ...

    > Masz inne dane?
    > znów od znajomego lekarza?

    Ja nie mam tych danych - to ON je ma.
    --

    XL
    pewni siebie.

  • 327. Data: 2015-03-02 19:03:11
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia 02 Mar 2015 16:59:40 GMT, Budzik napisał(a):

> [...]
    > to nie jest wachanie ilosciowe epidemia - brak epidemi...
    > To jest wachanie pod tytułem 100 tysiecy zachorowan rocznie -> kilka

    Ale nie ze 100 tys. do kilku z ROKU NA ROK, lecz na przestrzeni LAT - a to
    jest wygasanie epidemii w sposób naturalny.

    > Przypomne dwie kwestie:
    > - szczepionka nie daje 100% skutecznosci

    A ILE?

    > - osoby ktore chore przyjechały do Polski bły nieszczepione...

    Dawaj ich dokumentację medyczną, w której to stoi.
    --

    XL
    pewni siebie.

  • 328. Data: 2015-03-02 19:04:05
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia 02 Mar 2015 16:59:42 GMT, Budzik napisał(a):

    > Użytkownik Ikselka i...@g...pl ...

    > ROTFL
    > Cóż za skromnosc...

    Skromność nie polega na pomniejszaniu swej wartości wobec innych, lecz na
    ADEKWATNYM (tj bez przesady) wyrażaniu jej.
    --

    XL
    pewni siebie.

  • 329. Data: 2015-03-02 19:05:39
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia 02 Mar 2015 16:59:42 GMT, Budzik napisał(a):

    > Użytkownik Ikselka i...@g...pl ...

    > Pogubiłem się.
    > Ty jestes ta nieobrazająca?
    > Spadłem z krzesła ze smiechu...

    Tak, ja. A że sobie w kaszę nie daję dmuchać, to sprawa odrębna - nie
    pozwolę nikomu na chamskie traktowanie mnie, zawsze w ODPOWIEDZI stosuję
    język chama. Chamów jest tu dostatek, człek sie miał czas wyszkolić.
    --

    XL
    pewni siebie.

  • 330. Data: 2015-03-02 20:42:21
    Od: zdumiony <z...@j...pl>

    W dniu 2015-02-25 o 16:52, Ghost pisze:
    > naczy dla chrumci:
    > http://www.fakt.pl/wydarzenia/epidemia-odry-powraca-
    epidemia-odry-w-niemczech-ofiary-odry,artykuly,52679
    2.html

    https://www.youtube.com/watch?v=k3TBGxVbI-Q