  • 331. Data: 2015-03-02 20:50:58
    Temat: Re: Cos dla naszego przyglupa XL [cross]
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Ikselka i...@g...pl ...

    > Skromność nie polega na pomniejszaniu swej wartości wobec innych, lecz na
    > ADEKWATNYM (tj bez przesady) wyrażaniu jej.

    I adekwatnie stwierdziłas, ze rozumiesz WSZYSTKO. hihihihi

  • 332. Data: 2015-03-02 20:51:00
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Ikselka i...@g...pl ...

    > Ja nie mam tych danych - to ON je ma.

    Wiem ale nie powiem... Ale to juz było...

  • 333. Data: 2015-03-02 20:51:01
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Ikselka i...@g...pl ...

    > Ale nie ze 100 tys. do kilku z ROKU NA ROK, lecz na przestrzeni LAT -
    > a to jest wygasanie epidemii w sposób naturalny.

    Oczywiście ze na przestrzeni lat.
    To chyba nic dziwnego, skro szczepi sie tylko czesc populacji...

    > A ILE?

    A ile razy trzeba ci powtarzac?
    Andrzej podawał ze bodaj 94-97%

    > Dawaj ich dokumentację medyczną, w której to stoi.

    To ty masz dostep do znajomego lekarza to dawaj ze były szczepione.
    Ja znalazłem tylko informację ze nie były. Czy gdzies podano ze byly
    szczepione? Czy znowu Macierewiczujesz?
    Ale nawet gdyby były to zachorowanie jest przeciez mozliwe. Jest po prostu
    duzo mniej prawdopodobne.

  • 334. Data: 2015-03-02 20:51:02
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Ikselka i...@g...pl ...

    > Absolutnie nie! - to szczepionki są podawane, kiedy już spadają
    > zachorowania. Po prostu 333333333333333-]

    Rozumiem. Szkoda ze dane tego nie potwierdzaja. Ale nie przejmuj się - tym
    gorzej dla danych!
    Taka przykładowo odra od 1950 roku regularnie dawała 400 lub wiecej chorych
    na 100.000 mieszkańców. Bez tendencji spadkowej.
    Po wprowadzeniu szczepien dzis mamy zachorowan kilka...

  • 335. Data: 2015-03-02 20:53:08
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia 02 Mar 2015 19:51:00 GMT, Budzik napisał(a):

    > Użytkownik Ikselka i...@g...pl ...

    > Wiem ale nie powiem... Ale to juz było...

    A co, miał mi je może dać z poleceniem "opublikuj w necie"?
    --

    XL
    pewni siebie.

  • 336. Data: 2015-03-02 21:10:08
    Temat: Re: Cos dla XL [cross]
    Od: Nemrod <n...@t...crusader.knights.org>

    W dniu 2015-02-27 o 11:56, Ikselka pisze:
    > Mam, i sporo wyżej. (...)

    Ikselciu, niejaki Ława (vel Lawa), to troll, który próbuje zaistnieć
    na kolejnych grupach, wypisując wszędzie swoje brednie i farmazony.
    To skończony idiota i nieuk. Ma fioła na punkcie wykształcenia,
    choć sam ma luki nawet w elementarnej wiedzy.

    Przepytaj go choćby z arytmetyki (2+2=?), a zobaczysz jak będzie kręcił.
    Kiedyś pisał, że wynik tego działania zależy od podstawy systemu
    liczbowego (a więc nie rozumie czym jest konkretna liczba i myli
    to z notacją), a ostatnio wyskoczył z ideą, że wynik działania
    arytmetycznego zależy
    od definicji jakiejś przestrzeni metrycznej (na co podał całkowicie
    błędny przykład, z którego wynika, że nie rozumie on nawet pojęcia
    funkcji znanego już dzieciom z podstawówki), co jest nieprawdą,
    gdyż są to rzeczy niezależne. Nie staraj się go edukować, bo to bez sensu,
    a najlepiej sprowadzić go prosto do betonu jakimiś prostymi pytaniami.

    Jedno jest pewne - nie ma najmniejszego sensu brać go na poważnie,
    bo jest tylko głupim i wulgarnym bluźniercą i bluzgaczem, któremu
    trzeba porządnie nakopać i dokonać deportacji do jakiejś kopalni
    lub kamieniołomu.

    --
    Nemrod Vargardsson

    Pwt 32,41 Gdy miecz błyszczący wyostrzę
    i wyrok wykona ma ręka,
    na swoich wrogach się pomszczę,
    odpłacę tym, którzy Mnie nienawidzą.
    42 Upoję krwią moje strzały,
    mój miecz napasie się mięsem,
    krwią poległych i uprowadzonych,
    głowami dowódców nieprzyjacielskich.

  • 337. Data: 2015-03-02 21:12:49
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia 02 Mar 2015 19:51:01 GMT, Budzik napisał(a):

    > Użytkownik Ikselka i...@g...pl ...

    > Oczywiście ze na przestrzeni lat.
    > To chyba nic dziwnego, skro szczepi sie tylko czesc populacji...

    > A ile razy trzeba ci powtarzac?
    > Andrzej podawał ze bodaj 94-97%

    A co to za niesłychanej wiarygodności źródło "ANDRZEJ"? - może jakaś
    po(nad)wszechna organizacja prawdy w imię dobra ludzkości?
    Ty poważny jesteś? - kiedy Ci mówię, że LEKARZ szczerze mi opowiedział o
    kulisach KRAJOWEJ KONFERENCJI LEKARZY, to mało, a na jakieś śmierdzące
    chamiszcze się powołujesz jak na wyrocznię wszechsłoneczną???

    > To ty masz dostep do znajomego lekarza to dawaj ze były szczepione.

    To nie jego pacjenci.

    > Ja znalazłem tylko informację ze nie były.

    Gdzie tę informację znalazłes? - w "Fakcie"? Ach nie, pewno u "ANDRZEJA"'a.

    > Czy gdzies podano ze byly
    > szczepione? Czy znowu Macierewiczujesz?
    > Ale nawet gdyby były to zachorowanie jest przeciez mozliwe. Jest po prostu
    > duzo mniej prawdopodobne.

    Czyli wg wyroczni "ANDRZEJ" jak się zaszczepi 1 000 000 ludzi (MILION), to
    z nich trzeba z lekkim sercem spisać na straty średnio 5 procent, czyli 50
    000 (PIĘĆDZIESIĄT TYSIĘCY) ludzi. Pięćdziesiąt tysięcy ludzi na milion???
    Aha.
    Czyli w Polsce, szczepiąc przemocą 30 000 000 = TRZYDZIEŚCI MILIONÓW, można
    sobie palcem w bucie machnąć na (a co tam, najwyżej kalectwo lub choroba i
    ciężkie uszkodzenia, STAĆ NAS), bagatela, 1 500 000 = PÓŁTORA MILIONA
    ludzi??? No nooooo, półtora miliona to, mocium panie, moć... moć... to
    prawie cała dzisiejsza Warszawa, która w 2010 roku przekroczyła 1 700 000 =
    MILION SIEDEMSET TYSIĘCY.

    To uważasz Pan, że w imię dobra koncernów i metody, która w porywach może
    zawieść w stu (!!!) procentach, niekoniecznie w tych statystycznych pięciu,
    można lekkim rzutem poświęcić dobro i życie minimum półtora miliona ludzi?
    A może i znacznie więcej? Bo wiesz, statystyka to taka bezduszna nauka,
    gdzie nie ma znaczenia, czy milion w tę, czy w tę - byle do wzoru było co
    podstawić.
    :-//////////
    --

    XL
    pewni siebie.

  • 338. Data: 2015-03-02 21:13:24
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia 02 Mar 2015 19:51:02 GMT, Budzik napisał(a):

> [...]
    > na 100.000 mieszkańców. Bez tendencji spadkowej.
    > Po wprowadzeniu szczepien dzis mamy zachorowan kilka...

    Jak to? przecież właśnie epidemia nadejszła. Będą tysiące.
    --

    XL
    pewni siebie.

  • 339. Data: 2015-03-02 21:16:55
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Mon, 02 Mar 2015 21:10:08 +0100, Nemrod napisał(a):

> [...]
    > bo jest tylko głupim i wulgarnym bluźniercą i bluzgaczem, któremu
    > trzeba porządnie nakopać i dokonać deportacji do jakiejś kopalni

    Wiem to wszystko i nie dlatego temu beleczemu odpisuję, że toto biorę serio
    - merytorycznie REAGUJĘ na jego farmazony, żeby się ludzie (niektórzy
    chociaż, którym jeszcze mózg pozostał w stanie względnie samodzielnym...)
    po przeczytaniu zastanowili nad tym, co ten dureń produkuje i czy warto go
    w ogóle słuchać.

    --

    XL
    pewni siebie.

  • 340. Data: 2015-03-02 21:26:01
    Od: Nemrod <n...@t...crusader.knights.org>

    W dniu 2015-03-02 o 21:16, Ikselka pisze:
> [...]
    > po przeczytaniu zastanowili nad tym, co ten dureń produkuje i czy warto go

    Ikselciu, Ława to tylko szyderca i wielbiciel sarkazmu. On niczego
    merytorycznie
    nie jest w stanie napisać. Jego wypociny to doskonały przykład
    pseudonaukowego
    bełkotu parodiującego prawdę, a więc to zwykłe kłamstwa, które trzeba
    zafiltrować i wywalić do kosza.