  • 341. Data: 2015-03-02 21:27:53
    Temat: Re: Cos dla XL [cross]
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Użytkownik "Nemrod" napisał w wiadomości grup

    >Przepytaj go choćby z arytmetyki (2+2=?), a zobaczysz jak będzie kręcił.
    >Kiedyś pisał, że wynik tego działania zależy od podstawy systemu
    >liczbowego (a więc nie rozumie czym jest konkretna liczba i myli
    >to z notacją)

    Eee, pytałeś "ustnie" czy "pisemnie", bo jeśli pisemnie, to nie zapytasz o
    nic innego, jak o notację - nieprawdaż?

  • 342. Data: 2015-03-02 21:28:00
    Temat: Re: Cos dla naszego przyglupa XL [cross]
    Od: masti <g...@t...hell>

    Ikselka wrote:

    > Absolutnie nie! - to szczepionki są podawane, kiedy już spadają
    > zachorowania. Po prostu 333333333333333-]

    tak, tak. a dane masz tak samo z tych tajnych, których się nie podaje?

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 343. Data: 2015-03-02 21:28:39
    Od: masti <g...@t...hell>

    Ikselka wrote:

    > A co, miał mi je może dać z poleceniem "opublikuj w necie"?

    a on w ogóle ma dyplom?

  • 344. Data: 2015-03-02 21:32:35
    Od: Nemrod <n...@t...crusader.knights.org>

    W dniu 2015-03-02 o 21:27, Ghost pisze:
    > Eee, pytałeś "ustnie" czy "pisemnie", bo jeśli pisemnie, to nie zapytasz
    > o nic innego, jak o notację - nieprawdaż?

    Nie. A ponieważ piszesz głupoty, to teraz zapytam ciebie: 2+2=?

    --
    Nemrod Vargardsson

    Pwt 32,41 Gdy miecz błyszczący wyostrzę
    i wyrok wykona ma ręka,
    na swoich wrogach się pomszczę,
    odpłacę tym, którzy Mnie nienawidzą.
    42 Upoję krwią moje strzały,
    mój miecz napasie się mięsem,
    krwią poległych i uprowadzonych,
    głowami dowódców nieprzyjacielskich.

  • 345. Data: 2015-03-02 22:45:22
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Ikselka i...@g...pl ...

    > Jak to? przecież właśnie epidemia nadejszła. Będą tysiące.

    Napisałas cos o tendencji spadkowej przed zastosowaniem szczepionek.
    Wykazałem ze tak nei było.
    Nie odniesiesz sie?

    Co do obecnej sytuacji - nie wiem czy jest epidemia - na razie mamy z tego
    co słyszałem kilkaset zachorowań w Niemczech i dwójke dzieci ktore stamtąd
    przyjechały do Polski.

  • 346. Data: 2015-03-02 22:45:23
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Ikselka i...@g...pl ...

    > A co to za niesłychanej wiarygodności źródło "ANDRZEJ"? - może jakaś
    > po(nad)wszechna organizacja prawdy w imię dobra ludzkości?

    Ale przeciez to sa powrzechnie dostepne dane!

    > Ty poważny jesteś? - kiedy Ci mówię, że LEKARZ szczerze mi opowiedział
    > o kulisach KRAJOWEJ KONFERENCJI LEKARZY, to mało, a na jakieś
    > śmierdzące chamiszcze się powołujesz jak na wyrocznię
    > wszechsłoneczną???

    Wybacz, ze nie wierze w argumenty ala Macierewicz.
    Lekarz gadajacy na lewo i prawo o tajnych informacjach z konferencji ktore
    to tajne dane sa tak tajne ze nigdzie nie wyciekaja poza rozmowy nad
    płotem.
    Raporty CIA wypływaja a te dane nie.
    Wybacz, nie wierze.

    > To nie jego pacjenci.

    Ale mimo to wiesz, ze wszyscy ktorzy podaja ze te osoby były nieszczepione
    kłamią w imie ogólnego spisku...

    > Gdzie tę informację znalazłes? - w "Fakcie"? Ach nie, pewno u
    > "ANDRZEJA"'a.

    Akurat słyszałem w wiadomosciach.
    Faktu nie czytuję.
    Ale w przeciwienstwie do danych ktorych Ty nie podajesz ale na ktorych sie
    upierasz - ta informacja nie jest utajniona przez ABW i FBI:
    http://polska.newsweek.pl/dwoje-dzieci-z-podejrzenie
    m-odry-w-szpitalu-nie-
    byly-szczepione,artykuly,358213,1.html

    > Czyli wg wyroczni "ANDRZEJ" jak się zaszczepi 1 000 000 ludzi
    > (MILION), to z nich trzeba z lekkim sercem spisać na straty średnio 5
    > procent, czyli 50 000 (PIĘĆDZIESIĄT TYSIĘCY) ludzi. Pięćdziesiąt
    > tysięcy ludzi na milion??? Aha.

    Na straty?
    Nie, ci ludzie nie umierają.
    Po prostu nie łapią odpornosci.
    Ale dzieki temu ze inni nie chorują - maja duzo mniejszą szanse zarażenia.
    Szacuje się, że powinno byc zaszczepione 95% populacji aby wirus sie nie
    rozprzestrzeniał.

    > Czyli w Polsce, szczepiąc przemocą 30 000 000 = TRZYDZIEŚCI MILIONÓW,
    > można sobie palcem w bucie machnąć na (a co tam, najwyżej kalectwo lub
    > choroba i ciężkie uszkodzenia, STAĆ NAS), bagatela, 1 500 000 =
    > PÓŁTORA MILIONA ludzi??? No nooooo, półtora miliona to, mocium panie,
    > moć... moć... to prawie cała dzisiejsza Warszawa, która w 2010 roku
    > przekroczyła 1 700 000 = MILION SIEDEMSET TYSIĘCY.

    Nie rozumiesz czy celowo manipulujesz?
    Nieskutecznosc szczepionki powoduje brak złapania odpornosci a nie jakas
    chorbe czy kalectwo.

    Błedne dane to i głupie wnioski.

  • 347. Data: 2015-03-02 22:45:25
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik masti g...@t...hell ...

    > a on w ogóle ma dyplom?

    Ma ale nie pokaze!

  • 348. Data: 2015-03-02 23:36:37
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Mon, 2 Mar 2015 20:28:39 +0000 (UTC), masti napisał(a):

    > a on w ogóle ma dyplom?

    Może nie ma, a co mnie to obchodzi - ważne, że ordynatorem był ze 30 lat,
    to co tam dyplom, pewnie nie wymagany :->

    --

    XL
    pewni siebie.

  • 349. Data: 2015-03-02 23:51:51
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia 02 Mar 2015 21:45:23 GMT, Budzik napisał(a):

    > Użytkownik Ikselka i...@g...pl ...

    > Ale przeciez to sa powrzechnie dostepne dane!

    To NIE SĄ dane - to sa INFORMACJE nie wiadomo skąd wzięte.
    Bo podane prez MEDIA.

> [...]
    > Lekarz gadajacy na lewo i prawo o tajnych informacjach z konferencji ktore
    > to tajne dane sa tak tajne ze nigdzie nie wyciekaja poza rozmowy nad

    Ależ nie naciskam, dla mnie ważne, że JA wierzę. W każdym razie wybieram
    _jego_ informacje, a nie mediów.

    > Ale mimo to wiesz, ze wszyscy ktorzy podaja ze te osoby były nieszczepione
    > kłamią w imie ogólnego spisku...

    Nie, ja NICZEGO o tym nie wiem, w przeciwieństwie do Ciebie, który
    twierdzisz, ze WIESZ, iż NIE BYŁY szczepione, I tym się różnimy.

    > Akurat słyszałem w wiadomosciach.

    No tak myślałam...

> [...]
    > Ale w przeciwienstwie do danych ktorych Ty nie podajesz ale na ktorych sie
    > upierasz - ta informacja nie jest utajniona przez ABW i FBI:

    Ach, Newsweek... To moze jeszcze jakąś "Przyjaciółkę" zacytuj.

    > Na straty?
    > Nie, ci ludzie nie umierają.

    Zagwarantujesz?

    > Po prostu nie łapią odpornosci.
    > Ale dzieki temu ze inni nie chorują

    Zagwarantujesz, że nie? A co z powikłaniami? - jak mówię, statystyka jest
    bezduszna, ja sama osobiście znam 2 ludzi, którzy zachorowali bezpośrednio
    NA SKUTEK SZCZEPIONKI na polio. Statystycznie NIE POWINNAM się z takimi
    zetknąć, a otóż znam DWOJE.
    I to mówi własnie statystyka skuteczności/bezpieczeństwa szczepień, tzn że
    albo się z takimi osobami nie zetknę wcale, albo z dwiema, albo z 500, albo
    z 500000. Tyle ze propaganda mówi, że niemal WCALE. A ja się zetknęłam z
    DWIEMA osobami. I co mi po statystyce?

    > - maja duzo mniejszą szanse zarażenia.
    > Szacuje się, że powinno byc zaszczepione 95% populacji aby wirus sie nie
    > rozprzestrzeniał.

    No wreszcie rozumiesz, o co mi chodzi - to niech te 95 procent się
    ZASZCZEPI, krzyżyk im na drogę, ale te 5 PROCENT, które się szczepić nie
    chce, niech zostawi w spokoju.

    > Nie rozumiesz czy celowo manipulujesz?
    > Nieskutecznosc szczepionki powoduje brak złapania odpornosci a nie jakas
    > chorbe czy kalectwo.

    Czyli w razie ekspozycji na czynnik chorobotwórczy istnieje stuprocentowe
    prawdopodobieństwo zachorowana u tych osób? I kto twierdzi, że te osoby
    PRZED szczepieniem nie były już odporne?

    > Błedne dane to i głupie wnioski.

    Nie jestem przeciw szczepieniom. Jestem przeciw PRZYMUSOWYM szczepieniom.
    Uważam, że skoro przy 30 milionach=100% zaszczepionych 5% z tego, czyli
    półtora miliona ludzi pozostanie bez odporności, to tak, jakby się wcale
    nie szczepili. Po pierona ich zmuszać i narażać w dodatku na powikłania
    poszczepienne.
    --

    XL
    pewni siebie.

  • 350. Data: 2015-03-02 23:52:35
    Od: masti <g...@t...hell>

    Ikselka wrote:

    > To NIE SĄ dane - to sa INFORMACJE nie wiadomo skąd wzięte.
    > Bo podane prez MEDIA.

    w przeciwieństwie do twoich "wiarygodnych tajnych danych, kótrych
    nigdzie nie ma