  • 401. Data: 2015-03-03 18:36:45
    Temat: Re: Cos dla naszego przyglupa XL [cross]
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Ikselka i...@g...pl ...

    > Prawda?

    Nie rozumiem o co pytasz.

  • 402. Data: 2015-03-03 18:53:31
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Ikselka i...@g...pl ...

    > Oczywiście - kiedy tylko odczuję potrzebę przekonania Cię, natychmiast
    > udostępnię.

    Padłem ze smiechu...
    Znowu wiem ale nie powiem.
    To moze chociaz daj linka temu lekarzowi przez płot...

  • 403. Data: 2015-03-03 19:18:02
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia 03 Mar 2015 17:36:45 GMT, Budzik napisał(a):

    > Dlatego, ze ja podałem dane a Ty szepty znajomego lekarza?

    DANE? - Ty podałeś krzyki mediów, a ja szepty lekarza. Wierzę w szepty
    lekarza.
    --

    XL
    pewni siebie.

  • 404. Data: 2015-03-03 19:22:55
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia 03 Mar 2015 17:53:31 GMT, Budzik napisał(a):

    > Użytkownik Ikselka i...@g...pl ...

    > Padłem ze smiechu...

    Śmiech to zdrowie. W artykule są moje dane osobowe, miejsce pracy i inne
    DANE - wybacz, że nie czuję usilnej potrzeby ich ujawniania wszem i wobec
    tylko i wyłącznie po to, abyś Ty jeden stracił humor.
    --

    XL
    pewni siebie.

  • 405. Data: 2015-03-03 19:25:12
    Temat: Re: Cos dla XL [cross]
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Użytkownik "Nemrod" napisał w wiadomości grup

    W dniu 2015-03-02 o 21:27, Ghost pisze:

    >Nie.

    Tak.

    >A ponieważ piszesz głupoty,

    Jesteś kretynem?

    >to teraz zapytam ciebie: 2+2=?

    Np. 10 w systemie czwórkowym.

  • 406. Data: 2015-03-03 19:36:42
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Użytkownik "Andrzej Lawa" napisał w wiadomości grup

    W dniu 02.03.2015 21:27, Ghost pisze:

    > Użytkownik "Nemrod" napisał w wiadomości grup

    >różne metryki i zadając pytanie należy dokładnie określić całą dziedzinę.

    Po co ci metryka do zwykłego, pospolitego dodawania?

  • 407. Data: 2015-03-03 19:44:10
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Ikselka i...@g...pl ...

    > DANE? - Ty podałeś krzyki mediów, a ja szepty lekarza. Wierzę w szepty
    > lekarza.

    Na argument ze szczepionki korelują ze spadkiem zachorowań podalem ci
    analize przykładu odry (liczby, daty) z wyjasnieniem ze kłamiesz i wcale
    tak nie było.
    ale rzeczywiscie - kazdy artykuł nie po twojej mysli, skądkolwiek by był -
    mozna obalic zdaniem "to tylko krzyk sprzedajnych mediów".
    Zaczynma myslec, ze Twoje wypowiedzi to tylko "krzyk sprzedajnej lobbystki
    leków homeopatycznych".

  • 408. Data: 2015-03-03 19:44:24
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Ikselka i...@g...pl ...

    > Śmiech to zdrowie.

    To moja dewiza zyciowa :)))

    > W artykule są moje dane osobowe, miejsce pracy i inne
    > DANE - wybacz, że nie czuję usilnej potrzeby ich ujawniania wszem i wobec
    > tylko i wyłącznie po to, abyś Ty jeden stracił humor.

    Chodzi ci o polaczenie osoby Ikselka z osoba z artykułu?
    Ok, nie ma sprawy, rozumiem. Myslałem, ze bywalcy grupy znaja cię z imienia
    i nazwiska. Rozumiem i nie drążę.

  • 409. Data: 2015-03-03 19:50:42
    Temat: Odp: Cos dla naszego przyglupa XL [cross]
    Od: "@" <s...@p...onet.pl>

    wiadomości news:XnsA452C8AC14E45budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1.
    ..
> [...]
    > mozna obalic zdaniem "to tylko krzyk sprzedajnych mediów".
    > Zaczynma myslec, ze Twoje wypowiedzi to tylko "krzyk sprzedajnej lobbystki

    A moglbys podac przyklady postow, w ktorych ta rzekoma "sprzedajna
    lobbystka" chocby wspomina o stosowaniu i/lub naklanianiu do stosowania
    homeopatii ?

    Pozdrawiam
    @

    ---
    Avast.

  • 410. Data: 2015-03-03 20:13:15
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia 03 Mar 2015 18:44:24 GMT, Budzik napisał(a):

    > Użytkownik Ikselka i...@g...pl ...

    > To moja dewiza zyciowa :)))

    > Chodzi ci o polaczenie osoby Ikselka z osoba z artykułu?

    Oczywiście - i bynajmniej nie chodzi o wstyd (dobrze czy źle pojęty), lecz
    chodzi o mój spokój, który sobie trwale zapewniłam odchodząc z zawodu i nie
    mam zamiaru tego sobie popsuć.

    > Ok, nie ma sprawy, rozumiem. Myslałem, ze bywalcy grupy znaja cię z imienia
    > i nazwiska.

    Niektórzy znają, widzieliśmy się na spotkaniu albo wręcz byli u mnie,
    jednej osobie nawet udostępniłam artykuł, bo była wątpiąca, jak mi się
    wydaje, konstruktywnie. Ale wszystko to ci, których JA wybrałam i którym
    (pomimo braku symatii w stosunku do niektórych) ufam, bo są poważni.
    Jednakze tzw grupy są czytane nie tylko przez osoby z grup.

    > Rozumiem i nie drążę.

    Cóż, nie masz wyjścia - możesz co najwyżej nadal wątpić w to, co piszę. Ja
    na tym wiele nie tracę, a jeśli Ty coś na tym zyskujesz, to co mi tam.
    --

    XL
    pewni siebie.